Hakutulokset

  1. r0s

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    15.20 aika Drive In-pisteellä. Ei kakimpaa toimintaa. Nokkakin kenties aukeaa ku tunkevat sitä töökäintä aivoja kohti.
  2. r0s

    Lispetti?

    No nyt se näkyy jo. Toi Aksun kuva-vastaus.
  3. r0s

    Lispetti?

    En, mut vielä ehtisi :P
  4. r0s

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Jonotin viisi minsaa koronalinjalle. Sit luovutin ja jätin soittpyynnön. Ihan varmasti soittavat just ku oon vesikssä kakkosella. :S
  5. r0s

    Lispetti?

    Jaha. Nyt on moderointi iskenyt ketjuun.
  6. r0s

    Lispetti?

    Mäkin muistan Aksun hanurikuvan.
  7. r0s

    Lispetti?

    On ikävä niitä aikoja. Ei tulisi mieleenkääntänne enää tunnistettavaa kasvokuvaa laittaa. Toisin kuin silloin ennen...
  8. r0s

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Tässä kelpo ohje, missä tattari ei maistu liikaa ja missä ei kikkailla vatkuloimalla munanvalkuaisia erikseen. Nijuu ja piimän sijaan voi laittaa kermaviiliä tai maustamatonta jogurttia tai jotain muuta hapanta maitotuotetta. https://www.meillakotona.fi/reseptit/nopeat-blinit
  9. r0s

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Mä en vieläkään voi väittää pitäväni tattarin mausta mutta pikkuhiljaa siihen tottuu. Kunhan maku pysyy tarpeeksi mietona. Pelkkää tattaria tuun tuskin ikinä syömään.
  10. r0s

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Ja mulla mun espanjankurssi. Tosin en vieläkään osaa mitään, mutta...
  11. r0s

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Tiedätkö, miltä tattari maistuu? Lättyjä mitkä ovat vähän happamia, suolaisempia kuin tavalliset ja sit se vieno tattarin maku. Siihen päälle smetanaa ja suolakurkkua ja mätiä ja sipulisilppua ja hunajaa ni blinin maku kyllä melkis katoaa mutta se tuntuu ihanan pehmeälle ja täytelläiselle...
  12. r0s

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Vasta sit kun olet hankkinut sähkkärpäslätkän.
  13. r0s

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Sun syy että alkoi tehdä mieli blinejä!
  14. r0s

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    On muuten surku, että suurin osa tuolla puolella plänttiä pinnalle päässeistä on jo lisäillyt itseensä kaikenmoista. -Tai otattanut veks. *odottaa kauhulla aikaa ku sielläkinpäin asuvat naiset alkavat näyttää viimeisten elinvuosiensa michael jacksoneilta*
  15. r0s

    Lispetti?

    No ehkä en siksi sit osaakaan samaistua teihin "tavallisiin". Mut miten suhdekuviot liittyvät vaikkapa poliittisiin mielipiteisiin? (siis toki ymmärrä, kun puhutaan vaikka avioliittolainsäädännöstä, mutta muutoin...)
  16. r0s

    Lispetti?

    Tääl on ny taas sensortin salaliittoteorioita useampikin, että pitäisiköhän jonkun/joidenkin keksiä jotain oikeaa tekemistä tai vaikka muistaa ottaa ne lääkkeensä? Mut joo. Muistelisin, että joksus vuosia, ainakin yli kymmenen vuotta sitten, Lisbeth linkkasi jonkin paikallisjulkaisun jossa...
  17. r0s

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Huomenia! Ei mulla mitään vakavaa tautia taida ollakaan, ku kahvi sentäs maistuu kahvilta! Kurkku on yhä hieman arka mutta ei oo noussut kuumetta eikä edes nokka tiputa. Eikä päätä särje enää vaikken oo ottanut lääketttä.
  18. r0s

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    Ja siis juu. Muttei se sit samalta maistu. Neilikka ja mustapippuri yhdistelmämä ehkä läh innä. Mut silti eri maku.
  19. r0s

    Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

    *tirsk* Luurilla oon yhä sisällä tällä nikillä.

Yhteistyössä