Hakutulokset

  1. N

    Haaveena vauva 2020

    Moi pitkästä aikaa. Mä tulin kyseleen mitä teille kuuluu, jos joku sattuu mut muistaan? :LOL: Täällä menee hyvin mitä nyt tuskasesti, mutta kuitenkin, viikko 22 menossa ja poikaa veikkailivat :love: @Wintersun Mitä sulle kuuluu? :)
  2. N

    Missä vaiheessa ja miten kertoa

    Eli missä vaiheessa ja miten olette kertoneet lapsille raskaudesta? Minulla teini-ikäinen ja kovasti mietin milloin olisi hyvä aika kertoa raskaudesta, ideoita miten kertoa otetaan myös vastaan :)
  3. N

    Haaveena vauva 2020

    @Purrri Alussa ollaan mutta minut voi varmaan lisätä plussanneisiin :love: Naissoturi/ 35v/ 2./ alkuvuosi18/ la 3/20
  4. N

    Haaveena vauva 2020

    @Purrri Mitä tuo "ya" tuolla plussanneissa tarkottaa?
  5. N

    Haaveena vauva 2020

    @Mary91 Pikkasen päälle vuosi. Elokuulle on varattuna aika polyypin poistoon koska on sen kokonen että voi haitata kiinnittymistä, mutta jos tämä pysyy mukana niin täytynee perua se aika koska raskauden jatkamista se ei haittaa kuitenkaan. Sen jälkeen olisi alkaneet varsinaiset...
  6. N

    Haaveena vauva 2020

    :eek::love: Tottakai sitä sortui tekemään myös digin ja ihme on tapahtunut! Tosin silti pelottaa vielä iloita asiasta, pelko polyyppiin kiinnittymisestä jolloin aina menee kesken, tosin en tiedä kuinka nopeasti jos näin olisi. Mutta jos kiinnittynyt oikeaan paikkaan, niin polyypista ei...
  7. N

    Haaveena vauva 2020

    Okei myönnän, itsehillintä ei ole vahvin puoleni ja niinhän minä sorruin tekemään testin tai testejä kun menkat ei työpäivän aikana alkaneetkaan niinkuin yleensä :eek: Tiedän että en ole sokea, mutta nään varmaan harjoja kaikissa neljässä testissä :eek: Mitä olen aikaisemmin näillä kiinan...
  8. N

    Haaveena vauva 2020

    @Tiutiti Mulla on kiinatestejä kaappi pullollaan ja yksi apteekista ostettuna, ihme etten ole sortunut vaikka kaapissa huutavat! :eek: mutta pari kertaa ehkä kemiallisen saaneena olen ehkä oppinut ettei vielä kannata testata.
  9. N

    Haaveena vauva 2020

    Mä täällä töissä jännitän aivan älyttömästi, varmaan yrityksen alussa viimeksi ollut näin kova jännitys. Sovelluksen mukaan tänään olisi kuukautisten alkamispäivä, mä niin toivon ettei alkas. Jotenkin ollut tuntemuksia ehkä hieman normaalia enemmän ja nännit/nännipihat jollain tavalla myös...
  10. N

    Haaveena vauva 2020

    Dpo 7 taitaa olla meneillään. Tässä ihmetellyt tän päivästä tunnetta mahassa, just sellanen et jos aivastaisin niin tulisi varmaan sairaan kova repäisykipu. En oikein osaa kuvailla tunnetta, mutta on siis varmaan munasarjan kohdalla oikealla tai lähempänä nivusta ehkäpä ja tuntuu eniten esim...
  11. N

    Haaveena vauva 2020

    @Kumiankka1 Tehdäänkö sulle se poisto puudutuksessa vai nukutuksessa? Lisäksi mulla yksityinen lääkäri suositteli ivf jonoon menoa heti ikäni vuoksi, koska jono voi olla todella pitkä. Mutta sitten julkisen lääkäri oli sitä mieltä että ei jonoon ja että vielä ei ole mitään kiirettä muka, joten...
  12. N

    Haaveena vauva 2020

    @Kumiankka1 Kävitkö yksityisellä vai julkisella? Ei puhunut mitään menkkojen siirrosta. Ensin ei ollut edes antamassa aikaa vaan sanoi että soitella syksyllä ja sit ois katsottu onko aikaa antaa, mutta et ei välttämättä ole antaa edes aikaa silloinkaan eli ajan saanti ei ole taattua edes heti...
  13. N

    Haaveena vauva 2020

    En nyt muista mitä olen viimeksi päivittänyt tänne. Kävin joku aika sitten yksityisellä aukiolotutkimuksessa, oli muuten aivan älyttömän kivulias toiminpide minulle! Toinenpuoli todettiin auki olevaksi, kun taas toisesta ei tietoa. Kipu oli niin kova, että lääkäri näki parhaaksi lopettaa. Siinä...
  14. N

    Haaveena vauva 2020

    Nyt on vissiin dpo9 tai 10, en tällä kertaa tikuttanu ovista ja tuntu et se saatto olla päivän etuajassa. Jokatapauksessa, sovelluksen mukaan menkat ois alkamassa maanantaina, joten viimisiä päiviä viedään tästä kierrosta. Rinnat on kipeenä ja pari finniä naamassa, mutta se nyt on sitä myös...
  15. N

    Haaveena vauva 2020

    Naissoturi, 35v, yrittäminen aloitettu alkuvuonna 2018 Eli nykyisen mieheni kanssa ensimmäistä yritetään. Itselläni yksi teini-ikäinen lapsi jo on. Julkiselle puolelle odotellaan aukkariin pääsyä, mutta joka kerta sanovat ettei ole yhtään vapaita aikoja. Iällä ei tunnu olevan julkisen puolen...
  16. N

    .

    @Wintersun Ihanaa että joku vielä tunnistaakin :LOL: Niin tosiaan tässähän alkaa mahdollisuudet olla tälle vuodelle jo ohi tai siis, että synnyttämään ei tälle vuotta enää kerkeäisi varmaan jos raskautuisi. Täytynee itsekkin siirtyä siis sinne katsastamaan tilanne jos semmoinen ketju on jo...
  17. N

    .

    Siitäpä onkin virähtänyt tovi kun täällä viimeksi piipahdin/kirjottelin. Liekkö enää tuttuja nimimerkkejä paikalla o_O Täällä ei olla päästy juurikaan eteenpäin. Lapsettomuustutkimukset jatkuu, ensikäynnillä ollaan vasta käyty siis ja aukiolotutkimukseen odotellaan. Sen aukkarin kanssa vain on...
  18. N

    Aukiolotutkimus ja kuukautiset

    @Wintersun Kyllä mä sut muistan :) Tosiaan mitä aukkariin tulee, niin eivät suostuneet tekemään kuukautisten aikaan. Taidampa tulla kertomaan kuulumiset sinne toiseen ketjuun.
  19. N

    Aukiolotutkimus ja kuukautiset

    Eli minulla kalenterin mukaan olisi alkamassa kuukautiset ensi tiistaina ja kestää 4 päivää, lopussa niukkaa vuotoa. Sain aukkariajan etukäteen kun pyysin koska tiedän suht tarkasti kuukautisten ajan, tosin tuo oli viimeinen saatavilla oleva aika, joten menee tiukille. Kysymys siis kuuluu että...
  20. N

    .

    Nyt oli pakko tulla piipahtamaan kun pistää ihmetyttämään. Eli nyt on siis kp 11/23-29 (normaalisti 25-26). Lauantaina (kp 8) tuli ovislima, sunnuntaina (kp 9) oviskipu oikealla ja kerran pyyhittäessä limaisuuden mukana verta (tummaa). Voiko ovis tulla poikkeuksellisesti jo noin nopeesti...

Yhteistyössä