Hakutulokset

  1. B

    Haaveena vauva 2020

    Hei vaan! Meillä meni viime kierto ohi, kun ovulaatio sunnuntaina ja mehiläinen ei tee inssejä viikonloppuisin. Suuresi harmitti ja yritin olla ajattelematta näitä juttuja ihan täysin. MUTTA! Nyt uusi kierto ja tänään tehtiin ihan ensimmäinen inssi luovutetuilla siittiöillä! Eilen päivällä oli...
  2. B

    Haaveena vauva 2020

    Joo yksityisellä tehdään. Oltiin julkisella aluksi, mutta ne ei tee lahjasoluilla tällä hetkellä. Kyllä jännittää, että joko nyt sitten tärppäis, kun on jotain, mitä tärpätä. :) @Wintersun
  3. B

    Haaveena vauva 2020

    Hei vaan! Liittyisin mukaan joukkoon. Olin tuolla toiveena vauva 2019 ryhmässä ja vuosi ollaan yritetty. Sitten selvisikin, että miehellä ei edes ole siittiöitä ja jäi yritys hetkeksi aikaa. Nyt on asiat edennyt niin, että ensi viikolla päästään ekaan inssiin lahjasoluilla ja koska tämä kaikki...
  4. B

    Sekundäärinen lapsettomuus. Vertaistukea?

    Hei! Mulla lapset 2011 ja 2013 edellisestä suhteesta. Nyt tässä nykyisessä suhteessa lasta yritetty vuoden verran. Miehellä kuitenkin todettu atsoospermia eli ei ole siittiöitä, joten nyt odotetaan lahjasoluja mehiläiselle. Vaikka mulla kaksi ihanaa lasta jo onkin niin se vauvan kaipuu ja...
  5. B

    .

    Sitä sanoin miehellekin, että jos kyse olis vaan siitä, että sille tuo olis todettu niin ei siinä auta kuin hyväksyä asia ja miettiä hoitovaihtoehtoja. Mutta se, että se on tiennyt sen jo ennen kuin ollaan edes tavattu ja kehdannut mun kanssa suunnitella perhettä ja tehdä vauvaa 10kk ja olla...
  6. B

    .

    Mut saa poistaa listoilta. Miehen tulokset tuli ja sillä on atsoospermia eli ei ole siittiöitä ollenkaan. :( Yhtä turhan kanssa ollut siis nämä kymmenen kiertoa, kun ei siellä mitään ole. Paskinta on, että mies oli saanut saman tuloksen jo neljä vuotta sitten, mutta ei ollut puhunut mulle yhtään...
  7. B

    .

    @quinque Onnea! :love: Mulla on ekaa kertaa kierto, kun on saanut mielen pidettyä rentona tän yrittämisen suhteen. Piinapäivät mennyt suhteellisen nopeasti eteenpäin, kun niitä oloja ja päiviä ei ole miettinyt koko ajan. Toki tuntuu, että ero sinänsä ole ollut edes mitään oireita. Mutta...
  8. B

    .

    Ihania uutisia @Wintersun :love::love:
  9. B

    .

    Viimeinen kierto tällä listalla, joten voisin pitkästä aikaa tulla ihan piinalistallekin. Tänään siis dpo0. Katsottiin jo miehen kanssa, että jo miehen kanssa että jos tärppi kävisi niin laskettu olisi 18.12. Eli jouluna vauva sylissä. Ehkä tää kymppi kierto vois olla meidän.:love: Mies kävi...
  10. B

    .

    @peanut_butter Kovasti tsemppejä sinne myös ja toivottavasti viivat vain vahvistaisi eikä olisi kemiallinen. :( Me saatiin ihan julkiselta puolelta se siementesti. Mä olin tässä kierrossa ultrassa ja mulla oli kaikki hyvin. Ovulaatio oli tapahtunut, keltarauhanen löytyi ja limakalvot kunnossa...
  11. B

    .

    Ja niin saa päivittää mulle taas kp1/27 yk 10. :cry::cry::cry: Tässä kierrossa on tullut aika monet itkut itkettyä, että miten ei vaan vieläkään tärppää. Maaliskuussa olisi alkanut mun äitiysloma, jos kaikki olisi mennyt niin kuin kultaisissa haaveissa kuvitteli.:cry: Ei sitä silloin kesällä...
  12. B

    Raskauden yrittäminen ja elämäntavat

    Me aloitettiin yrittäminen kesällä ja ainoat muutokset on ollut foolihapon lisääminen taplettina ja täsmällisempi seksi ovulaation tienoille. Ja greippimehu. Mutta ei ole vielä tärpännyt. En polta enkä juo, joten sellaisia ei ole tarvinnut miettiä.
  13. B

    .

    @hitvetti Tosi kurja tuo teidän tilanne. Kumpa puhumalla sieltä avautuisi, että mikä mielellä on. :( Kovasti tsemppejä! @Neltsuliini Onnea!:love:
  14. B

    .

    @vuuti Hyvin näkyy viiva! Onnea! Toivottavasti lähtee vahvistumaan. Onnea myös kaikille muille plussanneille. Mulla nyt dpo9 ja sunnuntaille asti ajattelin odottaa testaamista. (dpo12)
  15. B

    .

    @tylleröinen_21 Mulla ei ole tälle apteekin omaan viivanpaikkaa. Nimen omaan tuntuu, että se ei anna viivaa millään, joten uskoisin, että sulla siellä jotain tapahtuu. :love: @Shara Onnea plussasta!:love:
  16. B

    .

    Mulla kp 4/27 yk9. Jotenkin tähän on nyt jo niin turtunut, että ei hirveästi toiveet korkealla edes ollut, vaikka yrityksen puolesta hyvä kierto olikin, kun mentiin joka toinen päivä taktiikalla. Ei auttanut. Mutta vielä ehtisi 2019 vauvan saada.
  17. B

    .

    @W.we Kerro sitten , mitä spermatesti näytti. Me kans tehtiin sellainen kotitesti ja antoi aika huonon tuloksen. Sinistä oli ihan pikkiriikkisen. Itse en jotenkin halunnut uskoa siihen, joten ollaan vaan jatkettu yritystä. Mutta kiinnostaa, mitä muut niillä saa. @Neltsuliini ja @Dallu...
  18. B

    .

    Voi olla, että ymmärsin nyt väärin, mutta jos 27.12 alkoi menkat niin miksi tallettelitte 28.12-1.1? Kun eikös sulla ole silloin menkat? Vai loppuiko ne 27.12? :) Rfsu on kyllä pahamaineinen testi, mutta tuo on kyllä aika räikeä viiva, joten toivottavasti olisi ihan oikea plussa. :)
  19. B

    .

    Mulle saa päivittää kp1 yk8. :cry:
  20. B

    .

    @Pioni85 Mä oon kyllä testannut joka aamu ja ilta, mutta ei vaan näy viivaa vielä. Flow ennustaa menkkoja maanantaille, joten vähän tuntuu, että ei sitä viivaa sieltä tulee. Mutta katsotaan. Mikä sun tilanne? Ootko vielä testannut? :)

Yhteistyössä