Hakutulokset

  1. Teac

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Kiitos tsempeistä @Momon :love: @Tiialiina83 nyt alkoi yk 12 ilman ehkäisyä ja noista tää on jo yk 6, kun ollaan tähdätty tärppipäiviin. Alkaa usko loppua ja toiveet on vähissä! No, varasin gynelle joulukuuksi.(y) Mutta kyllä sitä vaan varmaan jokainen toivoisi, että asiat sujuisivat omalla...
  2. Teac

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Pitääköhän täällä kukaan enää listaa? Minulla joka tapauksessa kp 1/27-30. Ihan sellainen VMP-olo. Kirsikkana kakun päällä media on ollut viime päivinä täynnä syyllistävää uutisointia siitä, miten suomalaiset eivät tee lapsia ja miten (minäkin 35 v.) olen jättänyt ihan omaa tyhmyyttäni...
  3. Teac

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    @Sarianne81 varhaisultra on varmasti hyvä idea, kyllä se ainakin tuo mielenrauhaa itselle! Tilannehan näyttää tosi hyvältä jo nyt! :love: @Elmeriina82 omasta jaksamisesta ja jaksamisen rajoista on kyllä tärkeä pitää huoli, kukaan muu kun ei sitä puolesta tee! Hyvä, että sinulla on tuntosarvet...
  4. Teac

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Eipä tänne sen kummempaa kuulu... Jotenkin nämä vanhemmuuteen keskittyvät juhlapyhät ovat itselle raskaita, kun tämä meidän kahden hengen pikkuperhe ei niitä voi juhlia. Käytiin toki isän ja apen luona, mutta sielläkin näkee vaan sen toiveen lapsenlapsista omista vanhemmista, että tulee melkein...
  5. Teac

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Onnea odotukseen @Sarianne81 :love: Varmasti siitä on ollut apua, että sinulla on lapsia ennestään. Ainakin minulle lääkäri sanoi, että kroppa tietäisi paremmin mitä ”tehdä”, jos takana on aikaisempia raskauksia! Huippunopeasti onnistuitte ja juuri mukavaa saumaan ennen isänpäivää! (y)
  6. Teac

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Hieno juttu tuo vuoto @Momon , vaikka tilanne kaiken kaikkiaan kurja onkin! :unsure: Ihanan positiivinen asenne kuitenkin sinulla! :love: Minäkin oon @Tiialiina83 murehtinut joskus nuorempana myöhässä olleita menkkoja ja pelännyt olevani raskaana ja käynyt jälkiehkäisyäkin pari kertaa... Ihan...
  7. Teac

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Huomenta (vai olisko se jo päivä)! :) Nyt sormet ja varpaat ristiin @Sarianne81 ! Hyvältä näyttää! (y) Minut voi siirtää piinailijoihin, olisko tänään dpo 2?! Vai mikä dpo se testiplussa on? Laskin niin, että testipäivä olis dpo 0. Meneekö se niin?! Vai onko testipäivä vasta dpo -1?
  8. Teac

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    @Sarianne81 viivanvahvistumistoivotukset täältä! (y) Jospa se nyt tarraisi lujasti kiinni ja saisitte positiivisia uutisia tähän surkeaan alkutalveen! :love:
  9. Teac

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    No nyt meni mun ”testineitsyys” eli tein elämäni ekan ovulaatiotestin! :ROFLMAO: Tänään kp 14 ja hetihän sieltä positiivinen tulos pamahti. Ostin digitaalisia testejä, että ei tarvitse arpoa! (y) Eilen tehty talletus ja varmaan pitää siis tänään yrittää myös! ;)Testipaketissa sanotaan, että ei...
  10. Teac

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Voi ei @Momon :cry: Olipa kurjia uutisia! Jaksamista sinulle!
  11. Teac

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Hei! Täällä niiiiin perusarkea kuin olla ja voi! :D Mutta siis sehän ei ihan huono juttu oo. Kp 12 menossa ja sehän tarkoittaa lähestyvää ovulaatiota! Miehellä vähän turnausväsymystä ilmassa, mutta josko kuitenkin tarvittavat talletukset saataisi tehtyä! Tavoite edelleen siinä jokatoisessa...
  12. Teac

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    @Sarianne81 jaksamista myös täältä! Kaunis hetki on ollut teillä tuo ”viimeinen” kohtaaminen! Täällä ovulaatiota odotellaan ja varmaan saa ihan jonkin aikaa odotellakin... Aamulämpöjä oon nyt paremmin muistanut mitata ja oon laittanut ne ylös Flohon. Onpa sit joitakin, mitä seurata! Flo muuten...
  13. Teac

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Pahoittelut uudesta kierrosta @~Madre~ :unsure: Outoja oireita @Elmeriina82 (n) Toivottavasti kroppa koittaa viestiä kuitenkin jotain hyvää!(y)
  14. Teac

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Me ollaan @Momon jätetty ehkäisy vuoden alusta ja tärppipäiviin tähdätty kesästä asti (eli minun silmissä nyt on ”oikeasti” viides yrityskerta). (y) Keväällä kävin gynellä, joka sanoi, että ehkäisyn poisjättämisestä voi yrityksen laskea alkaneeksi eli siitä laskien se vuosi on kohta tulossa...
  15. Teac

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Onnea @Momon ! Toivotaan parasta! Pahoittelut @Tiialiina83 uudesta kierrosta! Uutta päin vain! (y) Täällä kp5 tänään. Kävin eilen tk-lääkärillä, joka laittoi lähetteen perusverikokeisiin (kilpirauhanen, sokerit yms). Teki myös gynekologisen tutkimuksen, mutta eipä siitä paljon kostunut, kun...
  16. Teac

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Hei! Täällä palailtu Suomeen rakkauslomalta, siksi tämmöinen palstatauko! :love: Nopeasti selailin viestejä läpi. Osanotto @Sarianne81 suuressa surussa! Toivottavasti vauvarintamalla tapahtuu positiivisia asioita! Tsemppejä piinailijoille @Momon ja @Tiialiina83! @Momon :lle myös...
  17. Teac

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Hei täältäkin! Vitsit, me mennään @Momon ihan samoissa kiertopäivissä! Täälläkin kp 19.:D Oon sit sun ja @Tiialiina83 kanssa jännäilemässä! Ja oliko @äippis myös piinailemassa? Voi @Sarianne81 oon tosi pahoillani, että nuo testit ovat noin mälsiä! :cry: Täällä tehty talletukset kiertopäivillä...
  18. Teac

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Minä oon @Tiialiina83 ja @Amanda82 pohtinut noita työjuttuja myös. Mulle työ on tärkeä, teen unelmahommaani, johon oon kouluttautunut ihan huolella ja hartaasti! :D Mitkään suuret rahat tässä ei oo kiinni ja oon ihan (tai ainakin melkein) korvattavissa, niin sen puolesta vauva voi hyvin tulla...
  19. Teac

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    @Tiinaliina1 tai siis sen verran korjaan, että on tosi epätodennäköistä, että tulisi uudelleen, jos sen on kerran ”kunnolla” sairastanut! :sick: Mie testautin verestä vesirokkovasta-aineet juuri tän vauvaprojektin tiimoilta!
  20. Teac

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Hei kaikki! :) @Amanda82 eka kunnon vuotopäivä on minusta myös se kierron eka päivä! Lupaavia oireita teillä @Sarianne81 ja @LaTiLa (y) Piinailutsemppiä! Täällä kp 11 lopuillaan ja tallettelut vielä tänään tekemättä... Jaksaa, jaksaa, painaa, painaa :D Ihan tämä joka toinen päivä käy näin...

Yhteistyössä