Hakutulokset

  1. N

    Paras seksiasento

    Kyllä toi nainen vatsallaan ja pari tyynyä lantion alla on ihan ykkönen
  2. N

    Miehen ystävyys entiseen seksikumppaniin?

    Olen itse ihan samassa tilanteessa, siis samassa kuin miehesi. Juuri loppunut lyhyt parisuhde ja uusi orastava parisuhde. Nämä kaksi ovat vielä entuudestaan ystäviä. Tilanteeni on kuitenkin helppo, sillä minut laitettiin ns friend zonelle edellisen toimesta ja olemme siis ystäviä. Ja tapaamme...
  3. N

    Mieheni lähtee taas huomenn työreissuun nussimaan muita.

    Useille naisille tuntuu nämä reissuhommat olevan aika vaikea asia. Itse näitä hommia 18 vuotta tehneenä ja joskus jopa parisuhteestakin (kuten nytkin) itseni löytäneenä voin sanoa, että se yhteydenpito on tosi tärkeää. Ja jos sieltä kotoa se emäntä ei vastaa, niin siinä voi alkaa kaiken maailman...
  4. N

    Naisystävä ei anna paljaalla

    Älä vaan anna sen naisesi syödä e-pillereitä. Siitä on moni alamäki alkanut. Mielialavaihtelut, haluttomuus sun muut sivutuotteet. Jos ei niitä kerran joudu menkkakipuihin syömään, niin parempi ilman. Sulttaanin ultra thin on kyllä hyvä jos kortsussa meinaatte jatkossakin pysyä. Tietty riippuu...
  5. N

    Yli 30v. naisen seksihalut

    Kyllä naisella on ihan samalla tavalla oikeus olla tyytymätön suhteessa seksiin ja tehdä omat päätöksensä sen suhteen. Jos joku mies olisi vastaavassa tilanteessa. Suhteen nainen olisi jo leimattu pihtariksi. Seksi kuuluu mielestäni ihmisen perustarpeisiin siinä missä syöminen ja juominenkin. Ei...
  6. N

    Hyväksytkö että YH-äiti tuo miehiä kotiin panemaan (lapsi kotona)

    Hetken seurustelin naisen kanssa jolla oli kaksi lasta. Toinen teini ja toinen ala-asteikäinen. Hyvin nopeasti minut jo esiteltiin lapsille ja omaan tapaani heidän juttujansa kiinnostuneen kuuntelin ja uteluihin vastasin. Yöksikin jäin jo muistaakseni neljännellä tapaamiskerralla. Ja seksiä...
  7. N

    Liina pieni muna

    Ei muuta kun rohkeasti vaan kohti uusia seikkailuja. Laitat itsesi kuntoon niin fyysisesti kuin henkisestikkin (tukevat toinen toistaan) saat itseluottamuksen kuntoon. Siitä se sitten lähtee ja takaisin ei ole paluuta. Ja tosiaan jätät sen poken tuijottamisen ja keskityt oikeisiin...

Yhteistyössä