Hakutulokset

  1. U

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Voi ei nyt vasta huomasin tän sun aivan ihanan viestin. Kiitos :) Tulin tänne, koska täysin samoista syistä kuin sinä päätin lähteä prosessiin uudestaan. Mä pelkäsin ehkä eniten just sitä, että tuleeko se olemaan täysi katastrofi tälle mun esikoiselle, kun pieni vauva putkahtaa meidän elämään...
  2. U

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Mua harmittaa... Sillä pakitin viime metreillä enkä uskaltanutkaan mennä. Rupesin miettimään liikaa sitä, että miten pystyn hoitamaan nykyistä lastani paremmin kun on vain yksi lapsi. Nyt sitten on tosi ristiriitaiset olot, että teinkö oikein vai väärin jne. Miten sinä päädyit siihen ratkaisuun...
  3. U

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kiva kuulla että on muitakin samassa tilanteessa jo toista lähdössä yksin yrittämään :) Tsemppiä sulle iitu85 kovasti alkumetreille!!! Itse kanssa mietin tuota adoptiota jossain kohtaa. Kerro sitten kumpaan päädyit.
  4. U

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Tässä vastauksia sun kysymyksiin :) Meillä on kaikki sujunut tosi hyvin, tottakai välillä on rankkaa mutta ei mitään sellaista rankkaa mitä ei jaksaisi tai tulisi jotenkin sellainen olo ettei tästä selvittäisi. Minulla on sisko kuka auttaa lapsenhoidossa mutta myös kaupungilta voi saada...
  5. U

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Tervehdys, Lueskelin tätä ketjua ja päätin, että haluan mukaan keskusteluun :) Olen siis 36 vuotias ja minulla on ennestään 3 vuotias poika, jonka kanssa olen ollut alusta asti iiiihan yksin. Siis ihan raskaustestin plussasta lähtien. Voin sanoa teille kaikille, jotka mietitte että pärjäättekö...

Yhteistyössä