Hakutulokset

  1. Neltsuliini

    Toiveissa vauva 2021

    Mäkin useasti mietin että wtf sen kun antais tulla vaan. Mutta sit taas välillä kipuilee haava sisällä niin tulee järki päähän et ei. Ettei ota mitään riskejä mitä pakko,siis jos raskautuu joskus vielä niin kumminkin riskiraskaus 110%. On tää niin vaikeata,välillä taas ajattelee että antaa olla...
  2. Neltsuliini

    Toiveissa vauva 2021

    Toi raskauspahoinvointi varmasti hirveää.. Itselläni ei ole niinkään pahoinvointi ongelmia ollut mutta todella paha närästys, joskus mennyt niin pahaksi että tuntuu kuin sydärin sais.. Aikoinaan kun olin osastolla verenvuodon takia raskausaikana niin samassa huoneessa oli nainen tiputuksessa n...
  3. Neltsuliini

    Toiveissa vauva 2021

    Mä en ole löytänyt mitään keinoja vauvakuumeen hoitamiseen tähän päivään mennessä:LOL:. Oon vaihtanut työpaikkaa, aloittanut opiskelut,hankkinut koiran(mikä on maailman ihanin onnenympyrä),mutta ei se vauvakuume katoa mitenkään. Joskus myös saanut kömpelöitä kommentteja läheltäkin,mutta niistä...
  4. Neltsuliini

    Toiveissa vauva 2021

    Mä ajattelen niin että sinä tai ketä tahansa toinen joka ei saa pitkän ajankaan jälkeen sitä plussaa testiin niin myös joka kuukautiskierrossa menettää jotain suurta. Se pettymys on niin hirveetä:( Mutta onneksi te saatte apuja pian niin kyllä raskaus alkaa:love: (2020- ryhmässäkin tuli niin...
  5. Neltsuliini

    Toiveissa vauva 2021

    Ei ole tyhmää. Jokaisella ne omat menetykset,surut tai menetyksen pelko. Mä sain keskenmenon rv 6 ennen viime raskautta ja se tuntuu vieläkin,vaikka meni niin alussa kesken. Tosin kyl tän viimeisen kokemuksen takia ei jaksa muiden ihan pieniä ongelmia välttämättä aina kuunnella.. Sillekään ei...
  6. Neltsuliini

    Toiveissa vauva 2021

    Oli painosta puhetta. Mä olen ottanut tavoitteeksi saada 10kg pois. Vaikka nyt painan saman verran kuin viime raskauden alussa kun kiloja ei tullut paljon raskauden aikana. Mulle tekee hyvää ottaa tavoitteita,etappeja-kun nyt kumminkin piinallisen pitkä aika sinne kun voisi harkita raskautta...
  7. Neltsuliini

    Toiveissa vauva 2021

    @W.we Toivottavasti teillä onnistuisi heti ensimmäisestä ivf hoidosta:giggle: Oliko siinä kumminkin paremmat onnistumis % kuin kotipuuhastelulla? Mulle tehty inssi ja lääkäri sanoi että siinä % samoissa kun luomuna. Joten ei siitä hyötyä mullekaan kun ei testeissä löytynyt syytä miksi ei...
  8. Neltsuliini

    Toiveissa vauva 2021

    @Fiinaliinauusi Meillä esikoinen sai alkunsa heti kun lopetin e-pillerit. Aikaisemmin muutenkin olen suhteellisen helposti raskautunut. Tämä viimeisin kohtukuolema vauvaa yritettiin noin 3 vuotta. Sitä ennen ehkäisykapseli,paikoillaan muistaakseni 2v. Ja ikinä en enää sitä ota! Nyt mennään ilman...
  9. Neltsuliini

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos kaikille lämpimistä ajatuksista:) @W.we Teidän vuoro olisi kyllä jo plussaan. Muistan sinutkin hyvin!
  10. Neltsuliini

    Toiveissa vauva 2021

    Mä voisin myös hypätä mukaan! Meidän lapsiluvun piti olla jo täynnä...mutta viimeisin kovin toivottu ja pitkään yritetty raskaus päättyi pahimmalla tavalla. Saimme enkelivauvan viime metreillä ennen laskettua aikaa. Kohturepeämän takia vauva menehtyi rv 37.. Nyt tässä sitten kovassa...
  11. Neltsuliini

    Haaveena vauva 2020

    @StellaMom Ihanaa:love: Onnellista odotusta!!
  12. Neltsuliini

    Haaveena vauva 2020

    @Nyyyti Mä tein ovistestejä ja tälläsiä viivoja sain plussatesteihin ja tarkoitti raskautta!( nämä Cb pinkit puikot)
  13. Neltsuliini

    Haaveena vauva 2020

    @peanut_butter Tsemppiä että sun viiva nyt vahvistuisi!! Dpon nähdän viiva kyllä hyvä:love:
  14. Neltsuliini

    Marraskuiset 2019

    @Camy Millä rv kävit Artessa? Olen ite myös sinne menossa varhaisultraan:)
  15. Neltsuliini

    .

    @peanut_butter Toivottavasti neuvolasta nopeesti soittaisi! Tossa tilanteessa varmasti laittaa lähetteen niin saatte selvyyttä tilanteeseen. Olisi niin kiva kaikkea positiivista sanoa,mitä jos tikut ei näyttänytkään oikeaa ajankohtaa ovikselle,hcg hidas nousu ym. Ymmärrän kyl pelon ja tunteen...
  16. Neltsuliini

    .

    @peanut_butter Voi tota epätietoisuutta:( Olitko tikuttanut oviksen? Mikä dpo sulla nyt? Ootko ihan varma ettei olis mahdollisuutta normi raskauteen? Sun viiva on kyllä melko vahva plussa. Toivottavasti nopeasti selkiintyy ja kaikki olisikin hyvin! Tsemppiä!!!
  17. Neltsuliini

    .

    @hitvetti Ihan selkee viiva mun silmään:)
  18. Neltsuliini

    .

    Kiitos ja kumarrus kaikille isosta tuesta:love: @Wintersun Toivotaan että nyt olo vihonviimenen kerta! Parantumista:love: Kaikille toivotan todella niitä plussia nyt testeihin(y) Jään taka-alalle täältä mutta käyn teijän kuulumisia lukemassa!! Hyvää alkavaa kevään jatkoa!
  19. Neltsuliini

    .

    @W.we Älä liian pitkää ostoslistaa tee:D Ota joku puhdistava detox tee,puhtaita rasvahappoja(e-epa ja jotain kylmäpuristettutta mitä voi lisäillä ruokaan)(y)
  20. Neltsuliini

    .

    @W.we Älä heitä hanskoja tiskiin vaikka teilläkin niin pitkä yritysaika..:love: Kyl saatte nyytin!

Yhteistyössä