Hakutulokset

  1. L

    Helmikuiset 2021

    Mä liityin jo vaikken ole edes menossa varhaisultraan. Jostain syystä on vahva luotto, että kaikki menee hyvin, mutta sit vaan poistun ryhmästä jos ei menekään. Tänään viikot 5+6 ja aamulla oli kauhea nälkä, mut en sit saanutkaan aamupalaa kokonaan alas. Vähän tuntuu olevan sellaista etovan...
  2. L

    Helmikuiset 2021

    Täällä viikot 5+3 eikä vielä mitään oireita. Esikoisesta alkoi muistaakseni 6+ viikolla etominen, joten ens viikolla saattais tulla. Itse oon kyllä supertyytyväinen oireettomuuteen, en sitä kuvotusta kaipaa ollenkaan.
  3. L

    Helmikuiset 2021

    Me oltiin eilen mun vanhemmilla käymässä ja tarkoitus oli kertoa vasta juhannuksena, mutta sitten äiti täräytti nähneensä unta siitä että olin raskaana niin tunnustin sitten. Edellisellä kerralla kerrottiin jouluna ja silloin annettiin lahjaksi kynttilä ja joku pastillirasia, missä luki...
  4. L

    Helmikuiset 2021

    Itse kans imetän vielä ja vähän jännittääkin, et vaikuttaako tää raskaus jotenkin imetykseen. Tyttö on vasta 10 kk ja olis kiva imettää ainakin sinne vuoden ikään asti ja mielellään vähän pidempäänkin.
  5. L

    Helmikuiset 2021

    Tein tänään varmistustestin ja selvästi oli viiva tummunut! Omien laskelmien mukaan nyt siis rv 4+0 eikä yhtään mitään oireita vielä. Esikoisesta muistaakseni pahoinvointi alkoi rv 6 ja jatkui lievänä viikolle 13 asti. En kyllä yhtään kaipaisi sitä. En jotenkin osaa asennoitua siihen, että...
  6. L

    Helmikuiset 2021

    Hellou! Tulin tänne heti kurkkimaan, kun nyt näyttää siltä, että meille olisi helmikuinen tulossa. Tein tänään (dpo 13) testin ja viiva oli haalea, mutta eiköhän se plussa ole. LA ilmeisesti 11.2. ja nyt olisi viikot 3+6. Jotenkin hurjaa kyllä, esikoinen vasta 10 kk ja ajattelin, että tuskin se...
  7. L

    Heinäkuiset 2019

    @Cloudy mulla myös viikon päästä eka neuvola! Eka ultra sovitaan sit sillä käynnillä, mutta siihen on varmaan vielä monen monta viikkoa.o_O Luumupuu 6+1
  8. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tein tässä vielä varmistustestin ja hyvin on viiva tummunut, eiköhän mut voi siis siirtää plussanneisiin.:barefoot: Oireita ei vieläkään oikein muuta kun välillä sellaisia menkkatuntemuksia alavatsassa ja hiukan arat rinnat. Teillä on kyllä niin jännät paikat monella taas käsillä, että...
  9. L

    .

    Tein vielä näin dpo 19 varmistustestin ja hyvin se viiva on tässä tummunut.:) Mut voi siis siirtää plussanneisiin. Kiitos mahtavasta vertaistuesta ja toivotan hurjasti tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin!:love:
  10. L

    Heinäkuiset 2019

    @Papu19 mullakin on tosin vähän ollut oireita. Rinnat hiukan arat ja nyt tällä viikolla oon heräillyt öisin, mikä ei oo ollenkaan tyypillistä mulle. Luumupuu 4+5
  11. L

    Heinäkuiset 2019

    @Lasithuurussa onnea vakipaikasta! Itse aloitin vähän aikaa sitten uudessa paikassa ja kovasti toivon, ettei tulis mitään järkyttävää pahoinvointia yms. So far so good, mutta ihan alussahan tässä vasta ollaan..
  12. L

    Heinäkuiset 2019

    Mä voisin kanssa liittyä tänne! FB-ryhmä kiinnostaa myös. @Papu19 hauska kun meillä on ihan sama tilanne. Itsekin plussasin sunnuntaina, nyt on 4+3 ja esikoista odotan. Synnytyssairaala on sentään eri.:ROFLMAO: Varasin juuri tänään neuvolan 10.12. Luumupuu_/esikoinen/la 28.7./TAYS
  13. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Emmae hirmuisesti tärppionnea tähän kiertoon!:love:
  14. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Emmae mieshän on koko yritykseen suhtautunut tosi rennosti ja lähinnä vaan kommentoinut tasaisin väliajoin että "olispa kyllä hassua, jos sä olisit raskaana". Öh, joo tosi hassua, sitä sanaa mäkin hain.:D Kun sitten plussasta kerroin sunnuntaina niin oli kyllä tosi iloinen ja maanantaina oli...
  15. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Viljamii tein tosiaan lauantaina rfsu:n ja siihen tuli hyvin hyvin hailura viiva, jonka menin sitten tulkitsemaan negaksi, kun semmoisen se testi on joskus taannoin antanut ihan turhaan. @Emmae testasin äsken uudestaan ja voi tässä vähän huokaista, että kyllä se on tummenemaan päin.:) Voi...
  16. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Kumiankka1 oi, täydellinen synttärilahja!:love:
  17. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Viljamii eilen testasin ekan kerran ja tänään olisi menkkojen pitänyt alkaa.:) @Kumiankka1 kiitos ja onnittelut sullekin, tuohan on aivan päivänselvä plussa!:love: Pitikin käydä tekemässä laskuri ja sen mukaan la olisi 28.7. Mites sulla?
  18. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Emmae ja @Viljamii kiitos!:love: Tänään on kp 33 ja dpo 14. Täytyy tässä tulevina päivinä vielä testailla ja katsoa lähteekö toi viiva tuosta vahvistumaan.:) Ei oo kyllä minkäänlaisia oireita paitsi sellaista todella menkkamaista jomottelua ajoittain eikä tää kierto eronnut edellisistä...
  19. L

    .

    Pakkohan se pc oli vielä kaupasta hakea ja plussaa näytti!:love: Eilen tein rfsu:n ja se näytti sille tyypillisen viivanpaikan, joten menin tulkitsemaan sen negaksi. Kuvassa ylempänä eilinen testi ja alempana näkyy äsken tehty pc.
  20. L

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    En malttanut aamuun asti odotella, vaan kävin hakemassa pc:n ja plussan se antoi!:love: Uskomatonta, olin niin varma uudesta negakierrosta ettei millään pysty käsittään. Eilen testasin rfsu:lla ja siihen tuli kyllä viivanpaikka, mutta tulkitsin sen negaksi kun on kyseisestä testistä niin huonoja...

Yhteistyössä