Hakutulokset

  1. C

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Mulla oli käytössä greippimehu, maca-jauhe (pari rkl/pvä) ja vehnänalkioöljy. En tiedä oliko näillä mitään oikeaa merkitystä, mutta ei ilmeisesti haittaakaan kun heti tokasta kierrosta tärppäsi näin 38-vuotiaalla ensikertalaisella :) Maca-jauheesta olen lukenut positiivisia kokemuksia muiltakin...
  2. C

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Kiitos onnitteluista ja onnittelut myös @Momon :) Takana pitkä viikonloppu mökillä, en edelleenkään pysty uskomaan asiaa todeksi. Testasin eilen jollain ovulaatiotestin kylkiäisenä ilmaiseksi tulleella liuskatestillä, kyllä siihenkin kaksi viivaa piirtyi. Nyt kp 30/26. Ajattelin tänään hakea...
  3. C

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    @Sarianne81 hienoa että asia ratkesi lopulta. Nyt sitten vaan laitatte tuulemaan ;) Arvatkaapas, tein aamulla (dpo 12) raskaustestin ja haaleaa viivaa se näytti!! Ei toki kannata vielä riemastua, voi olla kemiallinen tai mikä vaan, mutta näyttää se ainakin että jotain yrittää tapahtua. Olo on...
  4. C

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Onnekas kun sinulla on noin pitkä kierto, itsellä on yleensä 25, kesto 6 päivää ja tuntuu että elämä on yhtä rätti housuissa elämistä :D Luteaalivaihe 10 päivää, mikä ilmeisesti yleensä on liian vähän, mutta joillain kuitenkin riittävä. En tiedä missä vaiheessa tuohon pitäisi lähteä kyselemään...
  5. C

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Kerro Sarianne81 sitten kuulumisia :) Ja tervetuloa uusille minunkin puolestani. Tänään dpo 10, tein aamulla (elämäni ensimmäisen!) raskaustestin, puhdas nega oli. Tiedän, että näin varhainen testailu ei välttämättä ole järkevää, mutta halusin kumminkin koittaa :LOL: Ja senkin puolesta, että...
  6. C

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Täällä dpo 8 nyt sitten.. En oikein tiedä onko mitään sellaisia oireita mistä voisi mitään päätellä suuntaan tai toiseen. Rinnat olleet kipeähköt oviksesta saakka, ja ihan kuin menkkavihlontaa olisin tuntevinani välillä, mutta voin kyllä kuvitellakin. Nyt siis kp 22, mulla kierto ihan mitä...
  7. C

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Minulla oli ovis testin mukaan nyt sunnuntaina kp. 14 eli melko samaa tahtia mennään Teacin ja Momonin kanssa? Tallettelut tehty asianmukaisesti, mutta en jaksa uskoa että tästä kierrosta tapahtuu mitään. Clearbluen ovistesti ei näyttänyt sitä vilkkunaamaa yhtenäkään aamuna kunnes sunnuntaina...
  8. C

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Tosi ikävää Tiinaliina :( Uskotaan että seuraavasta nappaa! Täällä edelleen ovulaatiotesti näytti tyhjää ympyrää nyt kp. 12, ei siis edes vilkkuvaa naamaa vielä. Mulla käytössä Clearblue dual hymynaamatesti, sopii blondillekin kun ei tarvitse viivoja arpoa :sneaky:Ainakaan vielä en stressaa...
  9. C

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Täällä elää monet jänniä aikoja, tsemppiä ;) Sain sittenkin oikeat ovulaatiotestit kotiin toimitettuna jo eilen eli päivässä reklamaation teosta, nopeaa toimintaa. Mukana oli vielä hyvitykseksi kuusi liuskaa kaupan päälle eli loppu hyvin kaikki hyvin siltä osin. Mulla tänään kp 11 ja testailin...
  10. C

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Tsemppiä Sarianne81 ja kaikki muutkin aiheen kanssa kamppailevat :) Tilasin Clearbluen kaksoishormoniovulaatiotestejä, mutta olivatkin epähuomiossa laittaneet mulle niitä Clearbluen tavallisia/halvempia. Laittavat tulemaan oikean pakkauksen, mutta ehtineekö torstaiksi perille, lähden nimittäin...
  11. C

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Mä juon Tropicanan greippimehua, myös Lidlillä on jotain omaa merkkiä, vähän halvempaa. Mun mielestä greippimehu on tosi hyvää :) Greipissä ja -mehussa on vaan se, että sitä ei suositella otettavaksi lääkkeiden yhteydessä ja jossain jopa lukee että ei ollenkaan lääkekuurilla ollessa. Saattaa...
  12. C

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Varovaiset onnittelut Reetaleenalle (y) Aloitin maca-kuurin, vehnänalkioöljy, greippimehu ja foolihappo oli käytössä jo. Kokeillaan nyt sitä macaa vielä sitten, jospa vaikka auttaisi. Olen ihan mielenkiinnosta tikutellut ovista muutamassa kierrossa silloin tällöin jo vuoden alusta, ihan vaan...
  13. C

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Moi! Liityn mukaan ketjuun. Ikää tuli juuri 38, ja miehen kanssa päätimme pari-kolme viikkoa sitten, että lapsi saa tulla. Yksissä olemme olleet jo 20 vuotta ja elämämme on kaikin puolin vakiintunutta ja mallillaan, mutta varsinaista vauvakuumetta ei ole oikein koskaan ilmaantunut, olemme vuosia...

Yhteistyössä