Hakutulokset

  1. Nuttu92

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Rusakkonen Järkyttävä uutinen, miten elämä voikaan kohdella noin julmasti. :cry:Kovasti voimia sinulle ja miehellesi tuleviin päiviin.<3
  2. Nuttu92

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Paljon onnea plussista @Silmu75 ja @odotuksenodotus! :love:
  3. Nuttu92

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @pcosilainen pahasti näyttää siltä, että joulukuun potentiaaliset siirtopäivät menee just pyhien tienoille, että tuskin tuolloin onnistuu. Lisäksi kilppariarvot pitäisi saada korjaantumaan siihen mennessä. Olen nyt asennoitunut siihen, että tammikuussa uusi yritys. Toki yritämme siirtoa vielä...
  4. Nuttu92

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä on kyllä monella nyt jännät paikat, toivottavasti plussia satelee! :) Oma tilanne heittikin taas sitten häränpyllyä. Yllättäen kilppariarvot olivat kontrollissa pielessä, vaikka oireita ei ole ollut. Veikkaan että viime kiertojen hormonilääkkeet ovat tehneet tuon. Suunniteltua PASia ei...
  5. Nuttu92

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi ei @Helinä87, ihan kamalan koettelemuksen olet joutunut käymään läpi. :cry: Voimia kovasti asian käsittelemiseen. <3 Tsemppiä kaikille piinailijoille, toivottavasti saadaan vielä monta plussaa marraskuulle.:) Minä olen viettänyt taas vähän hiljaiseloa, hoidot kuitenkin pyörineet mielessä...
  6. Nuttu92

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Helinä87 Kiitos, pahoittelut sinnekin. Mulla PAS tehtiin luonnolliseen kiertoon ja näin myös jatkossa, ainoastaan luget olleet tukilääkkeenä. Mulle 1. PAS tehtiin heti punktion jälkeiseen kiertoon, tosin edellytyksenä oli, että ovulaatio tapahtui normaalisti. Ilmeisesti näitä luonnolliseen...
  7. Nuttu92

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Puhdas nega testattu pp 15. Tänään ilmoitus klinikalle, toivottavasti päästäisiin yrittämään seuraavaa PAS:a jo seuraavaan kiertoon.
  8. Nuttu92

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Helinä87 Sama juttu täällä, huomenna pakollinen testaus klinikalle ilmoittamista varten. Nega tulee 100% varmuudella, tänään alkoi jo vähän tiputella. Luget lopetin jo maanantaina, että vuoto alkaisi joskus. On kyllä täysin absurdi ajatus, että joskus näkisi tikussa kaksi viivaa.
  9. Nuttu92

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Emmelie75 One Stepin liuskoilla testasin, sekä 10 että 25mlU - vahvuuksilla. Tiedän, ettei nuo ole parhaasta päästä testejä, mutta olen säästänyt digitestejä tilanteisiin, joissa on edes jonkinlainen mahdollisuus, että olisin raskaana. Liekkö nekin jo vanhoja, kun pari vuotta maanneet...
  10. Nuttu92

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @odotuksenodotus tervetuloa mukaan, teilläkin jo pitkä taival takana. Tuo on varmasti todella raskas tilanne, kun pitäisi kaikki laittaa yhden alkion varaan. Ymmärsin kuitenkin, että teille on tehty vasta yksi icsi/ivf-hoito? Ja siitäkin kuitenkin saatiin alkio, jolla raskaus käynnistyi...
  11. Nuttu92

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @maikkukoo Paljon onnea! :) Täällä ei mene yhtä hyvin. Eilen pp 10 testattu puhdas nega. Selvät menkkaoireet olleet jo kolme päivää, ilmeisesti luget pitää vuodon pois. Kovin korkealta en pudonnut, kun siirrosta asti ollut vahvasti sellainen olo, että ei onnistunut. Nyt toivon, että vuoto...
  12. Nuttu92

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @MyMa Pahoittelut:( Nyt vain anna kehon ja mielen levätä rauhassa ja sitten uuteen yritykseen, kun on sen aika.<3 @maikkukoo kyllä siellä tosiaan jotain toisen viivan alkua näkyy, toivottavasti lähtee vahvistumaan! :) @Tuutikki84 minäkin olen onnistunut muutaman kerran pistämään Orgalutranin...
  13. Nuttu92

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @kiia-s täälläkin jännitetään teidän alkioiden puolesta, toivottavasti siellä on saatu hyviä uutisia tänään! :) @Wintersun Mahtavaa että hoidot alkavat vihdoin, ihan kohta pääset ns. tositoimiin!!! :D(y) @MyMa Tässä Googlea viime päivät selanneena :D näyttää siltä, että sekä positiivisessa...
  14. Nuttu92

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Ellinoora38 Pahoittelut negasta. :(Varmasti on todella kurja olo nyt, mutta kuten muut jo tuossa aiemmin neuvoi, niin yritä pitää jonkinlaista toivon kipinää yllä viralliseen testipäivään saakka. Jaksamista kuitenkin. <3 @Tuutikki84 Toivotaan, että lääkenostolla olisi toivottuja vaikutuksia ja...
  15. Nuttu92

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hurjasti onnea plussasta @Maris83! :love::love:Kumpa plussasi tietäisi hyvää myös meille perässä tuleville. :love: @maikkukoo tervetuloa mukaan minunkin puolesta! :) @MyMa ja sinä taisitte kysellä minun tämän hetkisiä fiiliksiä, niin täytyy sanoa, että kovin on oireetonta. (n)Tänään siis pp4...
  16. Nuttu92

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @MyMa Haha:D Ajattelin just niin, että joko alkio on jäänyt katetriin tai minulle on siirretty väärän parin alkio, meinasin kyllä saada slaagin tuosta puhelusta. :LOL: @Jasmina20 meillä hoidoista ei tiedä muuta kuin minun hyvä ystävä, muille ei olla oikein osattu/haluttu kertoa. Olen ajatellut...
  17. Nuttu92

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Wintersun voi miten ihania uutisia! Onnea! :) @MyMa älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Niin kuin monet jo edellä sanoneet, niin vielä on aivan turhan aikaista testailla. :) Jäitä hattuun! Helppo täältä huudella ja neuvoa muita, katsotaan niin myös minä olen aivan liian aikaisin testiä...
  18. Nuttu92

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hurjasti onnea minultakin @Pupuna112 plussasta, toivottavasti alkio on oikeassa paikassa ja kaikki sujuu hyvin! :) Tsemppiä piinapäiviin @MyMa, @Maris83 ja @Ellinoora38, toivotaan plussaryntäystä lokakuulle! :LOL: @Wintersun sinulle haluan erityisesti toivottaa tsemppiä tulevaan. Olen pian...
  19. Nuttu92

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei kaikille! Täällä hiljaiseloa vietetty sen aikaa, että viime kierron pahin pettymys on saatu käsiteltyä ja nyt ollaankin jo ihan positiivisin fiiliksin uudessa kierrossa. Viime kierto jäi siis lyhyeksi, kun kp 24 alkoi jo menkat. Mulla jostain syystä jää sellaiset kierrot aina normaalia...
  20. Nuttu92

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Pupuna112 teillä on tähän asti munasolujen määrä ja kato noudattanut täysin samaa kaavaa, kuin meillä.:LOL: Meilläkin tosiaan saatiin 9 solua, joista 7 kypsää. 5 hedelmöittyi ja lähti jakaantumaan ja niistä saatiin lopulta 3 alkiota, joista 2 top-laatuisia ja 1 hyvä. Meillä tosin alkioita...

Yhteistyössä