Hakutulokset

  1. A

    Laskettuaika 2022

    Onnea @KirJoh89 ! Meidän tytär syntyi 13.7. yöllä rv 41+5. Kävin edellisenä aamuna yliaikaiskontrollissa ja olinkin siellä jo 3cm auki, joten sain jäädä suoraan käynnistykseen eli kalvojen puhkaisuun. Kalvot puhkaistiin klo 14. Oksitosiini laitettiin tippumaan illalla ja sen avulla supistuksiin...
  2. A

    Laskettuaika 2022

    Täällä laskettu aika oli ja meni, nyt rv 41+2. Joka toinen päivä on hyvä fiilis ja joka toinen päivä stressaa ja ahdistaa ja huolettaa että vauvalle ehtii käydä jotakin kohdussa ennen kuin syntyy. Yliaikaiskontrolliaikaa en ole vieläkään saanut ja aion huomenna soitella synnärille, jos sieltä...
  3. A

    Laskettuaika 2022

    Onnittelut synnyttäneille❤️
  4. A

    Laskettuaika 2022

    Onnea @käärmeinen ! Mulla on rv 25+3 ja jäin viime viikolla kuukauden saikulle liitoskipujen vuoksi. Lisäksi viikonloppuna alkoi vähän kipeitä supistuksia ilmaantumaan, niitä nyt seurailen pari päivää ja käyn lääkärissä jos eivät helpota.
  5. A

    Laskettuaika 2022

    Esikoista odottaessa ei muistaakseni laitettu kuin pojan nimi ja ei siitä ainakaan tullut sanomista. Mutta varmintahan se olisi laittaa molempien nimet, koska mikään ultra tuskin on 100% varma. Me oltiin näköjään luottavaisia, vaikka itseä kyllä silti jännitti loppuun asti, että tuleeko se...
  6. A

    Laskettuaika 2022

    Paljon onnea synnyttäneille! Täällä saavutettiin eilen raskauden puoliväli. Rakenneultra on 11 päivän päästä, ajatukseni ovat kuitenkin jo siinä, että montako viikkoa vielä vauvan pitäisi kasvaa, että olisi pienetkään mahdollisuudet selvitä hengissä, jos jostain syystä syntyisi liian aikaisin...
  7. A

    Koronarokote raskaana ollessa

    Mulla oli esikoisen loppuraskaudessa todella vaikea hengittää vauvan painaessa keuhkoja ja aion ottaa kolmannen rokotteen rv 19, vaikka se samalla pelottaakin, kun liikaa lukenut pelotteluja.
  8. A

    Laskettuaika 2022

    Täällä jo 16+0, ihan hullua miten aika juoksee verrattuna siihen, kun odotin esikoista. Vauvan liikkeitä olen tuntenut jo pari viikkoa ja pahoinvointi on vihdoin loppunut. Liitoskivut ovat vaivanneet jo tovin ja harjoitussupistuksiakin on jo alkanut rasituksesta tulla.
  9. A

    Laskettuaika 2022

    Pomo on sanonut, että mulle maksettaisiin 72 päivää, mutta mulla loppuu kyllä työsopimus jo kuukausi äitiysloman alkamisen jälkeen, eikä sitä sopimusta heinäkuussa enää jatketa, kun päiväkoti on silloin kiinni. 😄
  10. A

    Heinäkuiset 2022 💕

    Mulla on 14+1 ja iltapainotteista pahoinvointia edelleen. Lisäksi väsyttää hirveesti (aloin nyt syödä taas rautaa ja mamavitamiineja, olivat pitkään tauolla pahoinvoinnin takia) ja heikottaa/pyörryttää jalkeilla ollessa. Tähän vielä lisäksi jatkuva flunssainen olo (plussasta asti ollut), niin ei...
  11. A

    Laskettuaika 2022

    Onnea @Vaapukkaa! Tietääkö joku, vaikuttaako mahdollinen raskaudenaikainen pitkä saikutus työnantajan maksamaan äitiysajan palkkaan? Esikoisesta jouduin jäämään pois työelämästä jo pari kk ennen äitiyslomaa (työsopimusta ei enää jatkettu mun omasta toiveesta) ja nyt olisi ekaa kertaa sellainen...
  12. A

    Laskettuaika 2022

    Hyvää joulua! Yritin muokata laskettu aika-listaa, mutta puhelin halusi kopioida koko sivun kaikki muutkin tekstit ja viestiä muokatessa meni koko homma jumiin. Mun laskettu aika on siis 1.7., eikä 3.7. Nt-ultrassa oli kaikki hyvin.
  13. A

    Heinäkuiset 2022 💕

    Pikaisesti kurkkimassa. Oon tosi pahoillani keskenmenon kokeneiden puolesta. :'( Mulla oli eilen nt-ultra ja laskettu aika onkin 1.7., eikä 3.7.
  14. A

    Heinäkuiset 2022 💕

    Mulla on rv 7+0 tänään. Pahoinvointi on tällä viikolla ollut pääasiassa ihan karmeaa, mutta oksentanut olen vasta kolmesti. Pahoinvointia on 24/7. Yritän syödä tiheästi, n.2h välein ja se ehkä aavistuksen auttaa, mutta töissä tämä on hankalaa toteuttaa. Yöllä herään pissalle 1-2 kertaa ja myös...
  15. A

    Heinäkuiset 2022 💕

    Mulla näkyi yhdessä raskaudessa syke jo 5+6, eli kyllä mahdollisesti voi jo 6+2 näkyä syke.:) @Les_Mills Tervetuloa kaikille ja onnea!
  16. A

    Heinäkuiset 2022 💕

    Täällä ois 3.7. laskettu aika. Jännittää, miten tässä käy. Kaikki korventelut ja ripulit pelottaa että ne kertoo keskenmenosta. Varhaisultra olisi 20.11.
  17. A

    Laskettuaika 2022

    Mulla korvensi monta tuntia ja maha toimi useaan otteeseen sen aikana. Panadol taisi nyt auttaa kun ei enää ole juurikaan kipuja. Saattaahan se olla suolistoperäistäkin. Vuoden 2020 keskenmeno pyörii mielessä nyt ja se kokemus varmaan vaikuttaa siihen että en osaa nyt ajatella positiivisesti...
  18. A

    Laskettuaika 2022

    Mulla on kurja mieli, on tunne että kesken tämä raskaus menee. Tänään on ollut jo useamman tunnin aika voimakasta korventelua kohdussa ja mahakin on vähän sekaisin. Vuoto ei ole vielä alkanut. Osasin kyllä odottaa, kun tiedostan miten yleisiä keskenmenot ovat, mutta silti surettaa. Katsotaan nyt...
  19. A

    Laskettuaika 2022

    Laskettu aika 2022 💎 4.1. Skyela 29.1. Töppönen_ 1.2. Minttuni 9.2. Puhalluskukka 12.3. Jonna83 25.3. Käärmeinen 3.4. Aneliina 19.4. Alinna86 23.4. vaniljapulla 6.5. Piipaa93 8.5. possu. 4.6. Coguine 5.6. Charrypie-86 10.6. Mimmimami 14.6. Bluebelle 15.6. Kirjoh89 23.6 Pampula3 3.7. Apustaja
  20. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Näyttää haamulta. Toivottavasti vahvistuu!

Yhteistyössä