Hakutulokset

  1. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Huomenna ajattelin aloittaa, vaikkakin silloin vasta kp24/30-32 :LOL: Vessassa tosin on saanut alkaa ravaamaan tiuhemmin nyt parin päivän ajan ja menkkamaista jomottelua silloin tällöin..:unsure:
  2. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Täällä kp 21/30-32, eli hätähousuiluvaihe alkamassa kohtapuoliin :D
  3. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Kyllä minunkin silmään hailurainen viiva näkyy :giggle:
  4. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Hellouta kaikille! :giggle: ilmoittaudun mukaan! Täällä tosin vasta kp 15/30-32 meneillään, joten ihan vielä en pääse hätähousuilemaan :LOL: onko muilla missä vaiheessa kierto? :)
  5. L

    Joulukuiset 2019

    Kaikki halukkaat nyt vaan rohkeasti mukaan Joulumasut 2019 ryhmään ❤ Itsellänikään ei tule tätä palstaa enää seurattua.
  6. L

    Joulukuiset 2019

    Meillä noi isommat tarvikehankinnat tapahtuu varmaan tällä kertaa vasta reilusti rakenneultran jälkeen.. pinnasänky kerettiin hommaa (käytettynä) ennen r-ultraa, ja se oli "virhe" silloin..:cry: ...noh, odottaapahan sänky valmiina tätä uutta tulokasta:love: toivottavasti kaikki vaan menee tällä...
  7. L

    Joulukuiset 2019

    Mulla alkanut pikkuhiljaa alaselkä vihoittelemaan... tänäänkin kun piti sängystä nousta ni kyllä sattu, joutu kierii reunalle et saan jalat lattialle:LOL: varmaan taas pukkaa iskiaksen päälle, tähänkin raskauteen.
  8. L

    Joulukuiset 2019

    Ei näy :) itseä vähän jännittää jos sattuiski et joku kaveri sattuisi etsimään jotain jouluun liittyvää ryhmää ja sit kun ainoostaan mun kuva näkyy tuossa ryhmässä, koska yp:nä ni siinähä sit alkais kiva keskustelu :LOL: ryhmä on tosiaan asetuksista suljettu, joten ulkopuoliset ei nää ketä...
  9. L

    Joulukuiset 2019

    Todennäköisesti :LOL:(y)
  10. L

    Joulukuiset 2019

    Heippa kaikki! :) ilmottelen sitä että laitoin faceryhmän juuri näkyväksi, halukkaat laitelkaa liittymispyyntöä :) ryhmä löytyy joulumasut haulla :love:
  11. L

    Joulukuiset 2019

    @tk-k voimia paljon! ❤
  12. L

    Joulukuiset 2019

    Pidän peukkuja pystyssä! ❤ meillä oli myös edellisen raskauden rakenneultrassa ikäviä uutisia ja siitä mentiin kontrolliin ja tilanne oli mennyt vain pahempaan:cry: se oli kova paikka se:cry: Et nyt sit tän raskauden aikana vähä sellanen fiilis, ettei uskalla iloita/olla niin onnellinen, ennen...
  13. L

    Joulukuiset 2019

    Mulla kans doppleri, jonka hommasin edellisen raskauden aikana. Löysin pienen sykkeetkin rv 10+5:love: sitä "hevosenlaukkaa" on kyllä ihana kuunnella:love:
  14. L

    Joulukuiset 2019

    Täälä päin kans muuttunu vähän noi neuvolajutut.. edellisessä raskaudessa (viime vuoden syksyä) piti varata ite aika ultraan ja rakenneultraan, kun nyt sitten tulikin postissa aika ultraan, joka on vasta 17.6. (Sillon mulla tasan 13)..:whistle: ja heti ultran jälkeen lääkäri. Sillä käynnillä se...
  15. L

    Joulukuiset 2019

    Mulla tulee välillä palelukohtauksia, et joudun menee hetkeks aika kuumaan suihkuun et alkaa helpottaa..o_O illat aikalailla ollu itellä enimmäkseen niitä hetkiä kun alkaa paleltaa.
  16. L

    Joulukuiset 2019

    Vu:ssa käyty tänään ja kaikki oli hyvin❤ vastasi viikkoja 9+1 ❤
  17. L

    Joulukuiset 2019

    Joo, viikon 12 jälkeen voidaan tehdä vielä raskauden keskeytyksiä (mikäli esim vakavia rakennepoikkeavuuksia ilmenee tai muuta), mutta tällöin siihen pitää saada lupa valviralta. Muoks. Olikohan se yläraja joku 24...
  18. L

    Joulukuiset 2019

    Mulla jäi edellisestä raskaudesta noita äitiysvaatteita, ja nekin sain ystävältä niin ei oo tarvinnu ite vielä hommata mitään:) Äitiyssortsit/-kaprit kyllä tarvii sit jossain vaiheessa hommata :LOL: Mulla kans alkanut liivit puristaa/ahistaa, vaikkei omaan silmään ainakaan näytä et olis...
  19. L

    Joulukuiset 2019

    @minttu-82 ai kamala tota sun oksentelun määrää! :((n) jaksamisia ja tsemppejä sen suhteen, toivotaan että alkaa pian helpottamaan! ❤ @mami11 mulla kans aivan jäätävä turvotus, omat housut ei oo menny varmaan pariin viikkoon kiinni:ROFLMAO: jopa osa kolitseista puristanu vaikka olis narut...
  20. L

    Joulukuiset 2019

    Mä tein siivoustyötä sairaalassa ja mun työnkuva oli myös fyysisesti raskasta ja hektistä. Viime raskaudessa mulla ei meinannu oikeen kyykkimisistä tai kumarteluista tulla yhtään mitään kun reidet otti mahan vastaan :ROFLMAO: mitähän mulla ois ollu viikkoja sillon..hmm.. no yli 12 kuitenkin oli...

Yhteistyössä