Hakutulokset

  1. Ilonetsijä

    Lokakuiset 2021

    Voi kauhistus, soitin tänään lapsettomuus polille missä olemme hoidoissa, varhais ultra sen kautta automaattisesti kuuluu, se ois 22.2 ja neuvola 1.3. Töiden takia aikataulut menee vähän pidemmälle kuin aateltiin, mutta vapaiden mukaan pitää mennä. Plolilta sanoivat että olen nyt viikoilla...
  2. Ilonetsijä

    Lokakuiset 2021

    Onnea <3 Mulla tuli luultavasti kiinnittymisen aikaan jokin siihen liittyvä kudos pala? Ei vuotoa tai mitään eritettä, vaan pieni verestävä pala/ hiekale paperiin. Tästä osasin jo vähän toivoa :) koska missään nega kierroissa ei ole tullut mitään kiinnitymiseen liittyvää. Mutta muutoin...
  3. Ilonetsijä

    Lokakuiset 2021

    Onnea kaikille täällä oleville Minä tulen varovasti myös mukaan. Eka icsi ja tuoresiirto tehty, eilen ja tänään positiivinen testi, joka vahvistui eilisestä Varsinainen testauspäivä ylihuomenna. Niin on jännää toivottavasti nyt kaikki menisi hyvin ja ei joutuisi pettymään. La olisi laskurin...
  4. Ilonetsijä

    Haaveena vauva 2020

    Jatkan taustalla mut voi ottaa listoilta pois. Kiitos. :) ollaan aloitettu kevyet hoidot yksityisellä ja nyt keskityn niihin ja muuhun elämään, joten tämä palstailu jäänyt :whistle: saattaa mua näkyä tuolla pitkään yrittäneiden puolella, katsotaan. Ihanaa syksyä kaikille ja iloa vauvan...
  5. Ilonetsijä

    Haaveena vauva 2020

    Huomenna kp3:cry:
  6. Ilonetsijä

    Haaveena vauva 2020

    Mulla mies ei ollut kovin innostunut ottaa vitskuja aamuisin, mut kun näki et ne on varmaan auttanut niin nyt ihan itse kaivaa purkit kaapista :ROFLMAO:
  7. Ilonetsijä

    Haaveena vauva 2020

    Mun mies on vanhempi, kävi jo siinä vaiheessa kun yritystä takana 8kk testeissä. Eka vajaasta näytemäärästä oli hitaat siittiöt, meni ihan mieli maahan. Mutta sit mies alkoi syömään monivitamiinia missä foolihappo ja sitten lykopeenia. Ja kolmen kk päästä tulos: hedelmällisyyskyky hyvä(y) ei...
  8. Ilonetsijä

    Haaveena vauva 2020

    Mulla alkaa loma kohta, oon mahdollisimman paljon muualla kuin netissä, joten musta ei vielä oo apua :unsure:
  9. Ilonetsijä

    Haaveena vauva 2020

    Todella nopee oma napa :whistle: Huomenna saa laittaa dpo1:love: Tallettelut onnistui eilen, voi olla et jää siihen, mutta on sitä ennenkin yhdestä kerrasta raskaaks tultu(n) katsotaan mitä päivä tuo. Eilen oli varmaan ovis plussa kun oli vahvin viiva, nyt jo haalea just äsken (y) Sori nopee...
  10. Ilonetsijä

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun Kumpa tulis plussa, niin toivon;) Onko toi pc:llä jo ovisplussa? Testaan vielä huomenna töiden jälkeen. Mies reissussa että vasta huomenna onnistuu tallettelu. Mut tärkein tässä kierrossa oli bongata ovis, jotta voi ens kuussa klinikalla kertoa.(y)
  11. Ilonetsijä

    Haaveena vauva 2020

    Onnea plussanneet, aina joku onnistuu, se on ihanaa :love: joskus itsekkin toivon siihen porukkaan kuuluvani. Uusista kierrosta pahoittelut ja tsempit:) Mä oon lukenut päivittäin jutut täällä, mutta ollut hiljaisempi. Nyt ovis tulossa, vähän oon tikutellut ja tänään ekan kerran väriä, mutta...
  12. Ilonetsijä

    Haaveena vauva 2020

    Ymmärrän sua tässä asiassa. Mä kans välillä mietin et ois ihanaa puhuu perheelle, varsinkin kun ens kuussa mennään tutkimuksiin ja mahdolliset hoidot. Jotenkin kaipasin jutella siskoillekin, kun he ois vertaistukea, mut mies ei haluu et puhutaan ja muakin jännittää kertoo ennen kuin on plussa...
  13. Ilonetsijä

    Haaveena vauva 2020

    Vau, onnea lähipäiviin:love:
  14. Ilonetsijä

    Haaveena vauva 2020

    Mahdatko tarkoittaa Inositoli. :)
  15. Ilonetsijä

    Haaveena vauva 2020

    Olipa viestejä luettavana kun oon ollu pois hetken:) mut se on hyvä että palsta elää. @peanut_butter ihanaa kuulla susta, hienoa että kaikki hyvin :love: Omaa: miehellä nyt tullut vikan kuukauden aikana kauhee vauva kuume;):love: hän puhuu koko ajan meidän vauvasta ja kuinka odottaa ens...
  16. Ilonetsijä

    Haaveena vauva 2020

    @Nyyyti voi ei, suuret pahoittelut:cry:
  17. Ilonetsijä

    Haaveena vauva 2020

    Pöö täältä hiljaisuudesta :) Onnea kaikki plussanneet ja monella ovis pohdinnassa, että siihenkin tsempit. Toivon jokaiselle plussaa parin viikon päästä :love: Itselle voi laittaa kp3 @Wintersun jos voit päivittää. Kiitos <3 Jos luteaali vaihe pysy siinä 12-13 päivää niin ovis olla ollut...
  18. Ilonetsijä

    Haaveena vauva 2020

    Onnea Plussan saaneet :love: Mä oon pitänyt taukoa ja aioin pitää vieläkin, nyt vaan väli käynti:ROFLMAO: vahingossa nyt oviksen aikaan tuli pupuiltua 3 perättäistä päivää, eli flo:n mukaan dpo -2 -1 ja 0. Mut ei puhuttu mitään miehen kans oviksesta, yleensä hän kysyy että miten on(y) mut hyvä...
  19. Ilonetsijä

    Haaveena vauva 2020

    Mulla sama tilanne, eli vuosi tuli nyt täyteen. Mulle sanottiin että pitää olla vuosi täynnä oikeesti ennen kun tekee ees lähetettä eteen päin. Mä kysyin sitä oman kunnan tk:sta. Me mennään miehen kans syksyllä yksityiselle tutkimuksiin jos ei ennen tärppää. Ihan sillä että on nopeempi apu...
  20. Ilonetsijä

    Haaveena vauva 2020

    @Huldaliini voi ihanaa :love: kaikkea hyvää odotukseen.

Yhteistyössä