Hakutulokset

  1. P

    Toukokuiset 2019

    Mulla on tullu 2 kg, nyt 15 viikolla. Ne tuli alkuraskauden pullanhimosta. Nyt ei oo painoa tullu. Aikasemmissa raskauksissa tullut melkeen 30kg ni vähän pelottaa
  2. P

    Toukokuiset 2019

    Onko kellään vastaavaa ”ongelmaa”? Eli edes raskauspaidat ei pysy mahan alla vaan pompsahtaa mahan päälle? Ollen siis enemmänkin napapaitoja
  3. P

    Toukokuiset 2019

    Ei vauvalle mitään flunssasta tapahdu. Sairaatkin (muuta kuin flunssa) äidit saa terveitä vauvoja niin en nyt tuosta lähtis panikoimaan
  4. P

    Toukokuiset 2019

    Mä oon kertonu jo kaikille :whistle: työpaikalla piti kertoa heti ja samalla kerroin muillekkin. Isovanhemmille kerrottiin viikonloppuna. Painoa mulle on tullut ainakin +3 kg ja valitettavasti masu paljastaa ennen kuin tarvitsee edes kysyä eli iso on jo
  5. P

    Toukokuiset 2019

    Mulla alkanu aivan jäätävä kuvotus ja yökkiminen. Täytyy oikeesti syödä vähän väliä tai alkaa kuvotus :sick: sain varattua jo molemmat ultra ajat :barefoot:
  6. P

    Toukokuiset 2019

    Mua niin ärsyttää nyt ettei lasketusta ajasta ole tällähetkellä hajuakaan :sneaky: siispä en myöskään tiedä millä viikoilla olen:ROFLMAO: noh eipähän tarvi odottaa kuin 6-8 viikkoa että saa selvyyden
  7. P

    Toukokuiset 2019

    En mitään! Sitä itsekkin ihmettelin että miten voi olla mahdollista. Nyt tässä miehen kanssa pohditaan että ollaanko vai eikö? Tosi raskasta
  8. P

    Toukokuiset 2019

    Ei ole ollut vuotoa eikä mitään muuta kuin alavatsakipu. Luin että gestaatiopussi 12mm löytyy muttei alkiota nähdä. Sanoi että viikot ei täsmää. Että tämä olisi alle 6 viikossa. Ei myöskään kohdunulkoinen, sen katsoi. Kaipa siellä jokin muhii muttei vielä niillä viikoilla kuin luultiin
  9. P

    Toukokuiset 2019

    Tulipa käytyä lekurissa alavatsakipujen vuoksi. Nyt olen ihan äimän käkenä että olenko raskaana vai en koska mitään ei löytynyt. Ei siis ruskuiaspussia eikä sikiötä. Tarkoittaako tämä siis että olen saanut km:n? Mitään jatkoja minulle ei tullut
  10. P

    Toukokuiset 2019

    Mulla viime yönä ihan jäätäviä vatsakipuja, veikkaisin ite että ne on kasvukipuja. Ne nimittäin oli sellaisia megamenkkakipuja. Aamulla onneks helpotti kivut. Onko muilla tälläsia ilman mitään vuotoja siis?
  11. P

    Toukokuiset 2019

    Mulla paino tippunu mut siltikään ei mahdu housut jalkaan :) tekis mieli jo pukea mammhousut jalkaan ni ei kiristäis. Tästä päätellen mahasta tulee järkky iso :whistle:
  12. P

    Toukokuiset 2019

    Harmillista kuulla ikäviä uutisia niin monelta :cry: Tsemppiä tulevaan ja jaksamisia :love: Mulla alko nyt 6+1 ja tissikipu hävinnyt ja tilalle tullut vellova pahaolo, ruokahaluttomuus sekä alavatsan vihlonta. Ei niin kivoja mikään. Onko muilla tuota alavatsan kipua?
  13. P

    Toukokuiset 2019

    Anteeksi tyhmä kysymys mutta miks teette noin paljon testejä? Oonko missannu jotain?
  14. P

    Toukokuiset 2019

    Mä kävin varhaisraskauden ultrassa ekan kanssa kun oli jatkuvaa alavatsakipua. Kannattaa katsoa tarkkaan se hinnasto kussakin koska minä luulin että ultra maksaa 130 kunnes siihen pamahti vielä erikoislääkärin kustannukset 110€ päälle vähän kirpas mutta mielenrauhan toi. Toisilla se hinta on...
  15. P

    Toukokuiset 2019

    Mulla on jatkuvaa
  16. P

    Toukokuiset 2019

    Onko teillä muilla ihan jäätävää turvotusta? Nyt viikot 5+ ja näyttää et olisin viidennellä kuulla muualla ei turvotusta ole ku mahassa vain..
  17. P

    Toukokuiset 2019

    Täällä ilmoittautuu kanssa yksi. Hieman epäileväinen olo koska oireita ei juuri ole kuin tissien kipuilu La 9.5/ 34/kolmas/hus

Yhteistyössä