Hakutulokset

  1. A

    .

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Minut voipi siirtää plussanneisiin! :love: Nyt 6.rv, tein haalean plussan päivää ennenkuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja kovasti on viiva vahvistunut (toki pitää käyttää kaapissa olevat testit pois.. :whistle:). Clearbluen digi näytti viime lauantaina...
  2. A

    .

    Mulle voi päivittää kp1/26-28 yk2.. menkat siis alko tänään.. :( Me ollaan tässä miehen kanssa mietitty, et pitäiskö vaan hakeutua tutkimuksiin heti nyt alkuun, kun mulla endometrioosi ja miehellä jo 7v sitten todettu siemennesteanalyysissä normaalia vähäisempi määrä (1/2 testi normaalin...
  3. A

    .

    @Uhups oiii, onnea plussasta!! ❤ Itsella nyt dpo 9, kp 23/28-32 (tai jotain..) yk 1. Tein eilen (turhan) malttamattomana testin joka oli nega... plaah.. nyt yritän sinnitellä su aamulle ja sit testaus. Oireista pinkeys alavatsalla, väsy ja jatkuva pissahätä, myös rinnat vähän arat. Kuitenkin...
  4. A

    .

    Moi kaikille! Uusi kuumeilija ilmoittautuu! :) Meillä uusperhe jossa minä 32, mies 40. Minulla edellisestä liitosta 2 lasta, synt. 2008 ja 2010 ja miehellä 1 lapsi synt. 2012. Yhteistä vauvaa kuumeillaan ja yritetään nyt yk1. Ovulaation kuvittelin olevan täysin hukassa, koska ennen tätä...

Yhteistyössä