Hakutulokset

  1. M

    Marraskuiset 2019

    Moikka! Voisin liittyä mukaan keskusteluun. Olen näitä lueskellut mukana mutta ollut sen verran pahoinvoiva etten ole jaksanut kommentoida. LA 9.11. MatildaJ, 31v, 1. lapsi, NKL Nyt menossa 10+4 ja olen ollut sairaslomalla töistä reilut 2 viikkoa. Ootteko muut joutuneet saikuttamaan? En ees...
  2. M

    .

    Mä plussasin :love: Ei vielä ihan käsitä tätä. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Mut voi siirtää plussanneisiin (ya 7/2018)
  3. M

    .

    Anteeksi vielä negailu. Viestini oli vähän ajattelematon. Hyvähän se on että kaikki on kunnossa. Tsemppiä kaikille!
  4. M

    .

    Mut voi siirtää taustalle. Meidät on nyt tutkittu ja mitään vikaa ei löydy. Melkeen olisi toivonut että ois löytynyt joku vika niin ois ollu jotain minkä ois voinu korjata. No nyt ei auta kuin ootella 6-12kk ennenkun pääsee julkiselle hoitoon (inseminaatio). Itku tuli lääkärissä kun kuulin et...
  5. M

    .

    Kiitos kaikille ihanista viesteistä Meilläkin mies kävi antamassa näytteen reilu viikko sitten ja vielä odotellaan tuloksia. Toivottavasti kaikilla tärppää pian
  6. M

    .

    Mulle voi päivittää kp2/25, yk 8 :cry: Ei meille taida vauvaa ikinä tulla.
  7. M

    .

    Mulle voi päivittää 4/26 yk 7 :cry:
  8. M

    .

    Mulle voi päivittää kp 2/25, yk 6 :unsure:
  9. M

    .

    Onnea @pillipöllö ! Mut voi poistaa piinailijoista ja päivittää kp2. Kilppari ja keltarauhastesteistä ei löytynyt mitään normaalista poikkeavaa. Silti raskaus ei vain ala. Voikun tietäisi että joskus vielä tärppää niin ei tarvitsisi olla surullinen :) Kiusaan itseni katsomalla Toisenlaisia...
  10. M

    .

    Mulle voi päivittää yk4 kp12/26, dpo 0 eli piinailijoihin. Kävin tänään lapsettomuusläärillä ensi käynnillä tsekkaamassa että kaikki on ok kun aika monta päivää tiputtelee ennen menkkoja ja luteaali jää melko lyhyeksi. Kaikki näytti hyvältä ultrassa ja ovulaatio oli juuri tapahtumassa. Otetaan...
  11. M

    .

    On: Tiputtelu alkoi pe ja menkat kunnolla ti, eli kroppa ihan sekaisin ja ei tietoa mikä kp nyt oikeasti. Varasin ajan ensi viikolle yksityiselle. Haluan tsekata että kaikki ok ja erityisesti keltarauhashormonitasot kun lääkäri epäili niissä häikkää aiemmin. Miksi kaikki muut raskautuu niin...
  12. M

    .

    Täällä dpo 15 ja niukkaa ruskeaa tuhrua perjantaista saakka. Lisäksi kuvottanut päivittäin nyt viikon verran. Odottelen että alkaako menkat kunnolla vai ei. Voisko nää olla valemenkat :cautious: vainoharhainen olo :D
  13. M

    .

    Hui, jännittää ihan teidän muiden puolesta. Toivottavasti saataisiin plussia tähän ketjuun ja äkkiä :love: Mä oon täällä hengessä mukana vaikken joka päivä kommentoikaan. 5 päivää jäljellä menkkoihin. Omia, normaalista poikkeavia oireita ei ole ollut, joten homma ei ole pyörinyt mielessä niin...
  14. M

    .

    Täällä piinaillaan ja vuoron perään vaihtelee toivo ja toivottumuus :D Tuntuu vähän toivottomalta, kun ei tunnu mitään oireita (kipuja, painetta tms.) mitkä viittaisi että olisi raskaana. Viime kierrossa, missä epäilen vahvasti että tuli varhainen km (r-testi näytti koko ajan negaa), tuntui...
  15. M

    .

    Jaksamista uuteen kiertoon joutuneille. Joskus tämäkin on odottelu ja piinailu on historiaa :) On: Ihanaa, mulle pärähti sittenkin eilen pysyvä hymynaamaa Clearbluen ovistestiin, pelkäsin jo ovuloimatonta kiertoa. Hassua ettei vilkkuvaa hymynaamaa tullut tällä kertaa ollenkaan, kyllä...
  16. M

    .

    Onnittelut plussaajille! :love: Nyt kun hedelmälliset päivät ovat koittaneet kalenterin mukaan, niin Clearbluen törkykalliit ovistestit näyttävätkin heikkoa hedelmällisyyttä. En ymmärrä, viime kierrossa tähän aikaan sain jo kolmatta päivää peräkkäin vilkkuvan hymynaaman (Tuo on se testi joka...
  17. M

    .

    Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista. Ihanan aktiivinen keskustelu tämä tosiaan :) Täällä ollaan jo paremmilla fiiliksillä. Minua helpotti paljon kun juttelin miehen kanssa siitä, miten minua on yhtäkkiä alkanut stressaamaan ja surettamaan tämän projektin epävarmuus. Keksittiin että jos en...
  18. M

    .

    Moikka! Olen lukenut näitä keskusteluja jo tovin ja nyt haluaisin listalle mukaan. Tällä hetkellä menossa kp 2/25, yk3. Täytän ensi kuussa 31 ja haaveilen esikoisesta. Luulin jo että viime kierrosta tärppäsi kun koin oireita, joita en ole koskaan aiemmin koketus: painetta, selvää kipua ja...

Yhteistyössä