Hakutulokset

  1. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Perhepiirissäni on ollut yksi luovutustapaus, jossa vanhemmat päättivät etteivät halua kertoa lapselle (nyk. 6v). Ymmärrän miksi, koska ainakin minä kokisin oloni äitinä epävarmaksi ja petetyksi, jos 18 vuoden jälkeen lapseni saisi tutustua luovuttajaan ja luovuttaja kokisi lapseni hänen...
  2. M

    Kertokaa miksi yh-äiti ei kelpaa...

    Miehistä sen verran tiedän (kaveripiirin) että kun vaimot pyytää vapaa-aikaa niin miehet lähtee baariin etsiskellee naikkosia ja oon itsekin tätä ollut todistamassa. Siinäkö sitten jätät kahden lapsen äidin yh:ksi vasikoimalla vai murehdit omassa päässä näkemisiäsi?!
  3. M

    Odottavia äitejä Tampere - Kangasala?

    Oon ite parille tampereen tytölle jutellu, mutta tosiaan raskaana pelottaa lähteä tuntemattomia tapailemaan ettei käy kalpaten. Onko kohtalontovereita? :cry:
  4. M

    Ensimmäinen neuvolakäynti kotikäyntinä pakollinen?

    Mäkin pohdin asiaa oon huolella ”baby proofannu” kaikki paikat ettei tuu sanomista. :rolleyes:
  5. M

    Lokakuu 2018

    Mulla on maha kasvanut ’epänormaalin’ isoksi ihankun isompaa pesuetta odottaisin ja olen lähemmäs 30 nainen, mutta ulkonäöllisesti (sanottu että näytän lukiolaiselta) nuoremman oloinen. Oon saanu kokea aika tuimia katseita kun julkisesi liikun, en tiedä johtuuko raskaudestani vai siitä että...
  6. M

    Lapsi opiskeluaikana?

    Anna lapsellesi mielummin hyvä tulevaisuus, kun stressi rahasta (sillä sitä lapsetkin stressaavat).
  7. M

    Näkijän/meedion tms apua tarvitaan

    Voitko ammentaa tilannettasi?

Yhteistyössä