Hakutulokset

  1. K

    .

    Minäki voisin täältä huudella vielä heipat! :D Omasta plussasta jo muutama kuukausi, mutta oon täällä taustaillut ja jännännyt teidän tilanteita. Itellä tänään 14+4 ja luulen, että nyt omalta osalta ois aika taustailujen jäädä. Tsemppiä teille jokaiselle ja sydämestäni toivon, että teistä...
  2. K

    .

    Ihanaa, kuinka paljon plussia ootte saanut! :love: Noista lämmöistä tulin sitä sanomaan, että itellä se lämpö pyöri ennen ovista 36,4-36,6 ja negakierroissa jäi pyörimään 36,8-37 ja plussakierrossa 37-37,2. Sama mulla oli edellisessä raskaudessa, että lämmöt ei laskenu kertaakaan alle 37. Mut...
  3. K

    .

    Pakko laittaa vielä tänne, kun ollut niin paljon puhetta! Testasin tuon one stepin taas. Ylempi siis testattu viikko sitten ja alempi tänään. Aika myöhään siis näyttää vahvaa viivaa herkäksi testiksi. Nii ja oli pakko testata nyt ovistestikin et toimiiko :LOL:
  4. K

    .

    Tosi törkeetä viivanpaikkaa sitte näköjään voi nuo rfsu testitki näyttää :eek: Ja joo tuo one step on kyllä surkea. Itellä niitä vielä jäljellä, ni aattelin et pitäiskö testata et millon niillä sais sitte kunnon viivaa vai saako ollenkaan :LOL:
  5. K

    Heinäkuiset 2019

    @iK mä aattelin et jos ens viikolla uskaltaisin fb puolelle. :D
  6. K

    .

    @Tiutau13 joo tuo tosiaanki oli ss plussakierrosta! :) itellä lämpö noussut oviksen jälkeen 36,9-37 ja nyt plussa kierrosta aamulämpö jäi tuonne 37,2. Näin oli muistaakseni myös edellisessä raskaudessa, jolloin lämpöjen perusteella arvelin plussaa ja sitä siis olikin :D toivottavasti teillä...
  7. K

    .

    Mä tein tänään vikat testit ja siirryn myös kirjottelemaan heinäkuisten puolelle. Käyn täällä kyllä silti kurkkimassa teidänkin juttuja ja toivotan kovasti plussatuulia kaikille! :love:
  8. K

    .

    @W.we mä mittailin lämpöjä. Tossa kuvassa toi ympyrä siis on ovis. Oviksen jälkeen en kauheesti jaksanu mittailla vastaku menkkojen oletettu alkamispäivä alkoi lähestyä :LOL:
  9. K

    .

    @haaveilija92 minustaki näyttää enempi plussalta, ni tekisin kans toisen merkin testin (y)
  10. K

    Heinäkuiset 2019

    Oli pakko tehdä vielä viimeset testit kaapista ja hyvinhän nuo on vahvistunut, vaikka toki näitä oireitakin jo löytyy. Tuntuu vaan jotenkin uskomattomalta :love: @Kuumeilija90 itelläki alkanut unet maistua, kun aiemmin mennyt siinä puolen yön aikoihin nukkumaan ja nyt oon viimestään kympiltä...
  11. K

    Heinäkuiset 2019

    Kyllä tää raskaus alkaa pikkuhiljaa tuntua todemmalta, kun oireita tulee vaan enemmän. Iltasin masu turpoaa, rintoja turvottaa, nännit on arat, iltasin jäätävä väsymys, nää mieliteot.. Saa nähdä iskeekö pahoinvointi sitten muutamien viikkojen päästä, niinkuin aiemissa raskauksissa. Mulla on...
  12. K

    Heinäkuiset 2019

    @Marlen täällä kans iski iltaturvotukset eilen ekaa kertaa:D Tekee todellisemman tuntuseksi tän :love:
  13. K

    Heinäkuiset 2019

    @Poppy Honey itellä on kahdella vanhimmalla ikäeroa n. Vuosi. Kyllähän se masu nopeammin esiin tuli, mutta sanosin silti et kolmannessa tuli sitäkin nopeammin vaikka välissä oli useampi vuosi. Mut yksilöllistähän se toki on :)
  14. K

    .

    Onnea @Appelsiiniomena ! :love:
  15. K

    .

    Joo minäkään en nyt oman kokemuksen perusteella suosittele one stepin testejä. Tosi haaleita viivoja antaa muihin verrattuna ja kun mä tossa sillon yks yö heräilin vähän väliä juomaan, niin laimensi one stepin melkeinpä negaksi. Kuitenkin sit ku sen 1,5h pidättelin ja olin juomatta niin tuli...
  16. K

    Heinäkuiset 2019

    Me aateltiin kertoa lapsille ja sukulaisille vasta np-ultran jälkeen eli alkuvuoteen menee. Sinne asti jos pääsee ja kaikki on ok, niin voi turvallisemmin mielin kertoa. Vaikka toki mietityttää, että jos masu alkaa kovin nopeesti paisua et mites sen sitten piilottaa. :LOL: Mulla kans...
  17. K

    Heinäkuiset 2019

    Ehkä minäkin varovaisesti uskaltaudun tänne.. :) haamulainen testattu dpo12. Nyt dpo15 tuli sen verran vahvat viivat ja kun oireitakin on, niin ehkä uskaltaa alkaa hiljalleen totutella ajatukseen et meille tulee vauva. :love: kindermaxi/4.lapsi/la 22.7./TAYS Facebookin puolelle voisin siirtyä...
  18. K

    .

    @Alviita onnea :love: @Appelsiiniomena kyllä näkyy! Viivalle vahvistumisia ja varovaiset onnittelut :love: @Ilonetsijä ymmärrän kyllä nuo fiilikset. :unsure: jos plussa tulee, niin toivottavasti olisi vaan ne valemenkat! <3 Tän aamun testailut. Ehkä mut vois siirtää plussanneisiin :love:
  19. K

    .

    @Appelsiiniomena mäki nään tossa väriä! Haet huomenna jotai parempia testejä ja testaat uusiks (y)
  20. K

    .

    @Ilonetsijä @toivojatintti @Haavejuttu plussatuulia! Itehän testasin dpo10 negan ja dpo12 oli se haamulainen. Toivoa siis on vielä (y)

Yhteistyössä