Hakutulokset

  1. S

    Toukokuiset 2019

    Mulla oli muutaman päivän kanssa, just iltasin/yöllä. Inhottavaa :/
  2. S

    Ero ja lapsi tulossa

    Kauhea tilanne. Ikinä en olisi uskonut että omalle kohdalle sattuu. Tilanne siis se että erosimme eksän kanssa ja pari viikkoa sen jälkeen huomasin olevani raskaaana. Yhdessä ollessamme toivoimme lasta, yksi keskenmeno. Mies jäi kiinni muiden naisten kanssa säätämisestä, ero oli väistämätön. Nyt...
  3. S

    Toukokuiset 2019

    Hei❤️ ekasta 117 ja tokasta 178. Näillä päivä eroa. Matalat ovat mutta noususuunnassa. Ehkä hän on vaan niin alussa vasta. Saispa jo varmuuden millä viikoilla mennään vai mennäänkö. Eka otettiin maanantaina, katotaan mitä huomenna näyttää. Malttia ja tsemppiä sulle❤️
  4. S

    Toukokuiset 2019

    Heippa! Huomenna ultra ja jännittää ihan kauheesti. Alavatsakipuja ollut, mutta kohduinulkoisen lääkäri sulki pois hcg arvojen perusteella. Huomenna uudet verikokeet, toivottavasti on noussut niinkuin pitää. Mulla epäsäännöllinen kierto ja siksi tutkitaan missä mennään. Mulla ollut...
  5. S

    Toukokuiset 2019

    Hei:) täällä yksi toukokuista odottava. Järjettömän hieno fiilis kun 6 vuoden epäsäännöllisen yrittämisen jälkeen testiin tuli kaksi viivaa. Eihän tätä meinaa todeksi uskoa. Sususisun / LA 18.5.? / 29v./ Toinen/ PHKS oireita ennen plussaa järkyttävä väsymys ja palelu, ja rinnat kipeät...

Yhteistyössä