Hakutulokset

  1. E

    .

    Tämän aamun testiä.. :) ei ole yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta ymmärtääkseni kaikilla ei vahvistuisikaan? Edellisestä kerrasta on kuitenkin vahvistunut. Minut voi siis siirtää plussanneisiin!
  2. E

    .

    @Pumpkinbred sitä mietin myös. Kun ajattelin onko tuo nyt miten luotettavaa kun tässä kohtaa ei vielä vahvaa viivaa.. ovulaatiosta mulla ei tietoakaan, milloin se on ollut. Viime kiertokin kesti jostain syystä 35pv. Muuten sellanen normaali kierto ollut 29-30.
  3. E

    .

    @haaveilija92 tänään kp32 :)
  4. E

    .

    Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! Maltoin odottaa tähän to aamuun että teen uudelleen testiä.. tässä olisi nyt kuvaa.
  5. E

    .

    Kokeilen saanko kuvaa laitettua. Ainakin se on väärin päin tossa, enkä saa käännettyä. Tänään siis tein ton testin päiväpissasta ja on mielestäni vahvempi kuin la aamun. Kuvassa näkyy huonommin. Näkeekö kukaan muu sellaista hailura viivaa? Tänään siis kp29. Nyt jos malttais testata seuraavan...
  6. E

    .

    Täällä tehty tänään kp27 testi. Näin siinä sellaisen todella haalean haamujen haamun kun sitä kunnon valossa käänteli.(n) Ajattelin että kuvittelen omiani mutta mieheni sanoi myös näkevänsä jotain hailuraa.. kuvaan en sitä kuitenkaan saa. Alkuviikosta täytyy tehdä uudelleen testiä :)
  7. E

    .

    Onnea uusille plussannaille! :love: Itse olen pitänyt hieman taukoo täältä ja paljon on viestejä tullut. Täällä menossa taas tämä odottelu vaihe.. nyt pupuiltu viimeiset kaksi viikkoa ja tänään kp22. En tiiä jos tekis tulevana viikonloppuna testiä tai sit jätän ensi viikkoon. Ovulaatiosta ei...
  8. E

    .

    Pahoittelut @Maya123 :( Täälläkin menkat alkoivat tänään eli mulle voi huomiselle laittaa kp2 ja yk3. En tiedä mikä ihme tuo noin pitkä kierto oli mutta kyllähän se elätteli liikaa toiveita.. :(
  9. E

    .

    @Wintersun hmm.. toki sekin voi muuten olla mahdollinen, nyt kun tarkkaan lueskelin netistä juttuja ovuloimattomasta kierrosta.:LOL: Nyt ei vaan auta kuin odottaa. Testinä olen käyttänyt siis vain noita onestepin erityisherkkiä liuskoja..
  10. E

    .

    @Minic kiertoni heittelee muutamalla päivällä. Olen ymmärtänyt että se olisi ihan normaalia..? olen pistänyt kaikki kiertoni ylös :LOL: tässä nyt esimerkkiä keväästä asti: 30, 32, 31, 30, 26, 29, 29.. ja nyt sitten tämän hetkinen tilanne tuo 34.
  11. E

    .

    @iK en tiedä kyllä yhtään. En tikuta ovulaatioo enkä oireile siitä, joten tosi vaikea sanoo milloin se on ollut. (n)
  12. E

    .

    Tämän aamuinen r-testi puhdas negatiivinen. :( en kyllä ymmärrä missä mättää kun kuitenkin tänään jo kp34 ja kiertoni ei koskaan ole venynyt näinkin "pitkälle". Eilen iltapäivällä alkoi sellaiset vatsakivut että olin aivan varma että nyt alkaa menkat mutta ei ole vuotoa näkynyt..
  13. E

    .

    @peanut_butter tein mä kp26 testin joka oli nega. Ja vielä kp30 negan, mutta tämän tein päiväpissasta, joka oli pieni liru jolloin edellisestä pissakerrasta vain reilu tunti (en edes tiedä miksi tein tässä kohtaa). :LOL:Tosin en tiedä onko oikeasti vaikutusta mistä pissasta se testi pitäisi...
  14. E

    .

    @Lllariel paljon onnea! :love: @papupata12 mä olen ainakin ymmärtänyt niin että jos menee sen max viivan yli niin tulos ei luotettava. Täällä ei menkat vieläkään alkaneet (n) jos ei tänään nyt ala niin huomen aamulla testiä sitten.. ja tuo 32 kiertopäivää on suurin muistaakseni? mitä koskaan...
  15. E

    .

    @Beibihaaveilija pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :( Täällä tullaan varmaan perässä uuteen kiertoon.. Tänään kp31 ja pari edellistä kiertoa ollut pituudeltaan 29. Testin tein tänään ja ihan puhdas nega. Varsinaisia menkkaoireita ei ole ollut mutta välillä tuntemuksia (ihan kuin...
  16. E

    .

    Onnea @pillipöllö :love: Itse meinasin huomenna aamulla testin tehdä. Huomenna siis kp26 ja pitäisi olla noin 10 päivää oviksesta, saa nähdä. Tänään ollut hieman vatsakipua, samantapaista kuin menkat alkaisi.. keskiviikkona "räjähdin" miehelleni pikku asiasta jota en yleensä kyllä tee...
  17. E

    .

    @Beibihaaveilija en varmaksi osaa sanoa mutta jotenkin sellainen tunne, sillä nyt ollut paljon kiertoja 29-30 eli tuohon kohtaan voisi sopia. Toki mulle sattuu näitä heittoja että täysin mahdollista että ovis oli jo eilen taikka sitten vasta loppuviikosta tuloillaan. Yhdynnät yritetty nyt...
  18. E

    .

    Aluksi onnea plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille! Täällä odotellaan myös ovista. Veikkaan että osuu huomiselle tai ylihuomiselle. Ikinä en oo ovista tikuttanu, ehkä se helpottaisi tilanteessani kun on vaikea arvioida omaa ovulaatiota tarkalleen kun ei oireita ole ja kiertokin...
  19. E

    .

    Onko täällä kenelläkään tullu hiivatulehdusta heti kun alkanut vauvaa yrittämään tai ylipäätään nyt yrityksen aikana herkästi? Meillä siis oli ehkäisynä pelkkä kortsu ja se kun jätettiin pois nii mähän sain heti ekalla kierrolla hiivatulehduksen oireet ja jotka sitten katosivat menkkojen tultua...
  20. E

    .

    Täällä alkoi menkat tänään. Noo ei muuta kuin uudelleen yrittämään. Mulle voi siis @Miina- vaihtaa kp 1 ja yk 2.

Yhteistyössä