Hakutulokset

  1. R

    Lokakuiset 2020

    Mulla menossa 5+3 ja digiin 3+.:giggle: Nyt yritän ottaa rennosti ennen varhaisultraa, enkä mieti liikaa onko kyytillä ketään. Mulla hyvä fiilis tästä ja oireita on, joten toivottavasti en joudu taas pettymään. :unsure: Mä liityn fb-ryhmään jossain vaiheessa.. :rolleyes:
  2. R

    Lokakuiset 2020

    @Karvakorvat ompa hyvä juttu! Mä sain myös varhaisultran 29.2 :geek: sillo jotain 7+2.:giggle: Katsotaan!
  3. R

    Lokakuiset 2020

    Mulla viiva vahvistuu hiljalleen maanantaista, joten soittelen polille. :ROFLMAO: Tänään ilmeisesti dpo14 ja menkkojen pitäs alkaa tänään.. Oisko kasassa siis 4+1.. La siis omien laskujen mukaan 14.10 Nyt kaikille peukut pystyyn, että pysyy kyydissä! :love:
  4. R

    Lokakuiset 2020

    Tein positiivisen raskustestin maanantaina, jolloin dpo11. Nyt yritän tsekata vahvistuuko viivat, jotta ois vähän varmempi olo tästä. Takana 1,5 vuoden yritys, tuulimuna ja kemiallinen. Pelottaa, että tämäkin on joku kemiallinen. (n) Mutta samalla olen todella iloinen tästä positiivisesta...
  5. R

    Marraskuiset 2019

    2 viikkoa pitää oottaa varhaisultraa, niin jännittävää! Saapa nähä näkyykö sillon sykettä, mutta käydään tsekkaa viikot kun kerta päästiin julkiselle puolella tsekkauttaa. :) Mites muilla menee? Onko uusia plussia? :whistle::giggle:
  6. R

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @tylleröinen_21 Tietoisesti välttelin liian aikaista testaamista, joten testasin varmaan ekat hailakat haamut dpo13 PC:llä. Sit kävin ostaan CB testin ja näytti plussan varmaan dpo14. Viikkonäytöllinen näytti 1-2 viikkoa raskaana paria päivää oletettujen menkkojen myöhässä olon jälkeen...
  7. R

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Mä plussasin tässä kierrossa ja siirryn varovaisin mielin marraskuisiin. :love: Tsemppiä kaikille tuntemusten kanssa ja paljon plussatuulia!! :rolleyes: Palailen tänne, mikäli käy taas hassusti.. Pelko on kyllä kova tämän epätietoisuuden kanssa, mutta mennään päivä kerrallaan kohti...
  8. R

    Marraskuiset 2019

    Mulla kans raskaustesti näytti positiivista. PC:n viivatestit haamuilee, mutta CB näytti jo selkeän plussan. Pitänee huomenna testata vika PC pois ja jossain vaiheessa digi viikkonäytöllä. Onko muut saanu selkeitä viivoja? (n) Ja onko niillä loppuviimein hirveesti väliä, ku plussa on plussa ja...
  9. R

    .

    Mun PC näytti tänäki aamuna omaan silmään kuivuneelta viivan paikalta ilman väriä, vaikka sen näkeekin ilman tihrustamista. Nämä testit ei taida olla minua varten, kun en niillä oikein mitään varmuutta mihinkään saa... :LOL: onneksi ostin toisenkin merkkisen ja CB selkeä plussa, ilman arvailuja...
  10. R

    .

    @Wintersun Joo tein ja PC anto viivanpaikan, ei ollut väriä.. Aattelin testailla vklp lisää ja odotella joko menkkoja tai vahvistumista. Flo näyttäs että menkkojen pitäs alkaa vasta sunnuntaina.:rolleyes:
  11. R

    .

    Mä oon lueskellut kauon jo teijän juttuja, mutta taustalla yrittänyt pysytellä.. :whistle:tsemppiä jokaiselle siihen omaan tilanteeseen!! :giggle: On: Dpo 14 tai 15, menkkojen pitäs alkaa viikonloppuna. Aattelin testata huomenna ekaa kertaa, mutta mennäkkö herkällä testillä vai normi PC...
  12. R

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @jammaillen Pahoittelut keskenmenostasi ❤️ Tsemppiä toipumisee ja tervetuloa mukaan! Mä edelleen saan hailakan haamun pc testiin. Väsymys on kova ja etovaa oloa. Alavatsa ja selkä kipeä. Joko ovis on ollut oletettua myöhemmin tai sit hidas nousu kertoo jostain muusta.. :unsure: Mutta kyllä...
  13. R

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    https://aijaa.com/6LnoCw Näkeekö joku muukin jotain? (n) Kuva tältä aamulta.. On vahvistunut edellisiin hailuroihin, mutta onko tuo edelleenkään edes haamu.. :sneaky: No, odotellaan.... :whistle: Voi tosiaan olla, että ovis ollut myöhemmin ku aattelin, mutta jännä, ettei digi antanut mitään...
  14. R

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @peanut_butter Mulla pitkä ja epäsäännöllinen kierto, mutta oviksen tikutin, niin siitä laskettuna jotain dpo15.. :cautious:Mutta tän aamuinen pc antaa samanlaisen hailakan haamun ja cb digi antoi ei raskaana.(n) Ehkä mä teen huomenna jonkun muun testin ja jään odottelemaan menkkoja.. :cry...
  15. R

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Emmae En ottanu kuvaa. :whistle:
  16. R

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mä testasin pc testillä haamulaisen.:love::whistle:Menkkoja ei kuulu.. Toivotaan, että viiva vahvistuu ja vuotoja ei ala.
  17. R

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Mulla menossa kp 37 ja dpo jotain? Menkkojen ois pitäny alkaa tänään.. Ei näy. :whistle: Kierto kuitenkin heittelee ja tänään sain PC testiin hailakan hailakan viivanpaikan, onko noilla tapana ollu antaa viivanpaikkoja turhaan? :unsure: No, täytynee odotella, ettei menkat ala ja vahveneeko...
  18. R

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Keijukuningatar Tsemppiä älyttömästi.. :unsure: ❤️ Täällä ovis tikutettu perjantaina. :giggle: Sain yhtä vahvat viivat tikkuun, eli positiivista on, että positiivinen tulos ainakin tuli. (y) Nyt sit taaaas ootellaan. :sneaky:
  19. R

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Minji Kiitos listan päivittämisestä ja tsemppiä sinne. Eihän palstailun tarvitse olla joka päiväistä osallistuakseen siihen, mutta välillä voi olla tarpeen tietoisesti olla kokonaan pois. Palaile kertomaan kuulumisia välillä, mikäli siltä susta itestä tuntuu, että haluat. ❤️ Jokainen meistä...
  20. R

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täällä yritetty bongailla ovista tällä viikolla ja hyödynnetty ahkerasti. Kohta alkaa piinailu, nyt menosss kp 21/37. Aikaisemman kierron mukaan, ennen tm kierto oli aika epäsäännöllinen välillä. :confused: Onko muita pitkän / epäsäännöllisen kierron kanssa yrittäviä? Monesko yk menossa?

Yhteistyössä