Hakutulokset

  1. K

    Helmikuiset 2019

    Minun on kauhean vaikea miettiä, mitä vaatteita pitäisi hankkia, ja mitä etsiä kirpparilta ja mitä ostaa uutena. Jotain on jo hankittuna, kun kaupassa on tullut vastaan jotain erityisen hauskaa, mutta lopputuloksena tuntuu, että on vain jollain tavalla erikoisia vaatekappaleita, jotka eivät edes...
  2. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Voi kirma82, olen todella pahoillani :cry: Voimia sinulle ja onnea tulevaan. Ihana kuulla, että sinulla on hyvät tukijoukot mukana!
  3. K

    Helmikuiset 2019

    Hei! Liittyisin mielelläni Facebook-ryhmään. Pystyisikö joku ryhmässä oleva lähettämään ohjeet?
  4. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Paljon onnea kirma82! Todella hieno uutinen :) Ja kiva kuulla, että ensikäynti meni hyvin kaisuli87! Mielestäni on täysin väärin, että prosessiin pitää saada psykoterapeutin lupa, ja toivottavastia lakia ja käytäntöjä korjattaisiin tältä osin. Itselleni itse käynnit olivat kyllä ihan...
  5. K

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei Kaisuli87, eikö tuo kuulosta vain, että pyytävät maksun heti, eikä laskulla. Jos merkintä tämän jälkeen poistuu, niin jatkossa ei pitäisi samaa ongelmaa enää olla :) Maksoin myös itse hoidot säästöistä ja siirsin sitten kortilliselle tilille vain rahat ennen käyntiä (koin helpoimmaksi vain...

Yhteistyössä