Hakutulokset

  1. T

    Toiveissa vauva 2021

    Hei! Mä huutelen täältä taustailemasta kun tarttis vähän neuvoja. Mulla on siis alotettu letrot viime syksynä ja silloisen ohjeen mukaan otin niitä puoli vuotta ja mentiin uudelleen lääkärille huhtikuussa. Silloin alotettiin letrojen rinnalle metut. Tekstissä lukee "aloitetaan metut ja...
  2. T

    Toiveissa vauva 2021

    Onko kenelläkään mitään vippaskosteja kohdun limakalvon vahvistamiseksi? Käytiin tosiaan nyt kp14 lääkärissö ja mun kohdun limakalvon paksuus oli vain 4mm, lääkäri sanoi et pitäis olla tässä vaiheessa ainakin sen 8mm, mut mitään ohjeistusta tai neuvoja ei saatu enkä hoksannut kysyäkään.
  3. T

    Toiveissa vauva 2021

    Ollaan käyty ekaa kertaa lääkärillä pari vuotta sitten, silloin ei tehty mitään asialle. Terolutit sain kierron päättämiseksi ja that's it. ‍Mun kierrot siis ollu pisimmillään yli 90 päivää. Tokan kerran käytiin 1,5vuotta sitten, silloin myös terolutit kierron päättämiseksi ja verikokeita...
  4. T

    Toiveissa vauva 2021

    Mäkin voisin liittyä tänne. Tuolla 2020 ryhmässä oonkin ollut jo pidempään mutta edelleenkään ei plussaa meillä näy. Oon 32-vuotias, mies 31. Miehellä ennestään kaksi lasta edellisestä suhteesta, nuorempi kohta 5-vuotias. Yritystä meillä takana 3/2017 lähtien. Sinänsä mitään syytä ei oo...
  5. T

    Haaveena vauva 2020

    Täällä nyt taustailen, oon yrittänyt vähentää stressiä ja seuraan vähemmän näitä keskusteluja. Eilen käytiin gynellä ja sain letrojen rinnalle metformiinin, onko niistä kokemusta kenelläkään? Äkkiseltään en löytänyt keskustelua aiheesta. Mut hyvänkokoinen munasolu näkyi ultrassa oikealla...
  6. T

    Haaveena vauva 2020

    Mä oon kuulolla. Pidin vähän palstavapaata. Saa päivittää listaan kp16 (mahdollisesti dpo -1).:rolleyes:
  7. T

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Ei oo alkanut. Pe-aamuna tein onestepin ja pregchekin mut kummassakaan ei näkynyt mitään. Aluks meinasin tänään tehdä mut odotukset ei oo kovin korkeella joten teen uuden testin vasta jos menkat selkeesti myöhässä. Mites siellä? Hyvä kun siivosit listaa. (y) Muoks. Kävin muuten viime ma kp 24...
  8. T

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Mä sain ovistestiin hymynaaman kp16, eli nyt menossa dpo2. Sain myös leikkausajan mun divertikkeleihin tammikuun alkupuolelle, menkkojen pitäis alkaa uuden vuoden tienoilla. Sanoinkin miehelle, että kun nyt vihdoin se leikkausajan sain, niin mun tuurilla pamahdan nyt paksuksi ja ne ei mua sit...
  9. T

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Mikäs tilanne teillä on? Mulla kp16 ja jos kierto menee kuten viime kierto, pitäis tänään saada ovisplussa. Testit kylläkin tosi haaleita vielä... (n)
  10. T

    Haaveena vauva 2020

    Mun kierrot on ollut pitkiä, edellinen oli 76pvää ja pisin mitä on ollut, tais olla jotain 96 tai vastaavaa. Ovuloinut en varmaankaan oo noissa pitkissä kierroissa et siinä mielessä positiivista nyt näitten letrojen kans, et luulisin niitten toimivan kun sain tässä kierrossa ekan ovisplussan...
  11. T

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Onnea plussasta! :love: täällä alko menkat eilen. :poop: no, uuteen kiertoon vaan.
  12. T

    Haaveena vauva 2020

    Mulle saa päivittää huomiselle kp3, menkat alkoi eilen. Tällä kertaa kierto vaan 30pvää, ehkä letroista olikin hyötyä. Lyhin kierto ikinä.
  13. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Menkat alkoi eilen. :poop: Ei muuta kun ovistestejä ostamaan. Tässä kierrossa pitää labraan kp22-26 letrojen vuoksi, näkee sit et oonko ovuloinut. Sattuu vaan just joululle noi kp:t, kp24 ois 23.12. ja ainut päivä ku voin labrassa noilla kp:illa käydä labrassa.
  14. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Sama, flo ennustaa sunnuntaille menkkoja. Tänään mulla on kyl nippaillut alavatsaa, sellasta niinku tökkis sukkapuikolla. Mut jos tuolla jotain ois, niin kyllä se pitäis jo näkyä testissä. Tai sit noi kasettitestit on kans sököjä. (n) tekis mieli hakee aamuksi pregcheck.
  15. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mun testi oli aamulla nega. :poop: En ees kuvaa viittinyt ottaa. No, uuteen kiertoon. Jos letrot on lyhentäny kiertoa niinkuin gyne sanoi tapahtuvan, pitäis menkat alkaa viimeistään maanantaina. Mites muilla?
  16. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Vauvahaaveena @Babyfever1 aamulla uudet testit? Jotain näkyy molemmissa. :love: Entä @Syysneito% teetkö testin aamulla jos ei menkkoja näy? Itekin ajattelin aamulla tehdä tollasen kasettitestin, jos siinä jotain näkyis. Oireita ei kyl oo. Aikasemmissa kierroissa ollut kuitenkin rintojen...
  17. T

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Täällä menossa nyt kp28/dpo11 ja aamulla onestep tyhjä. Tai jos oikein siristeli silmiään niin saatto ihan inasen häivähdyksen jostain nähdä. Nega siis kuitenkin. Perjantaina taidan uskaltaa tehdä tollasen yliopiston apteekin kasettitestin jota joku jossain vaiheessa täällä suositteli, siinä...
  18. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ompas hyvä tietää niin ei turhaan laita toivoa noille testeille. Aloin jo miettimään seuraavaa kiertoa ja ovulaatiotestien ostamista vaikka on ollut sellanen varma tunne tästä kierrosta. Ehkä en kuitenkaan vielä ala ovistestejä tilaamaan, oottelen viikonloppuun aluks. :rolleyes: toivotaan et me...
  19. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näin mäkin oon kuullut ja siks uskalsin uhrata onestepin tänään aamulla. Ei ollut kovin suuret odotukset mutta kun teki mieli pissiä tikkuun niin siihen toimii hyvin. :D en vielä ois viihtinyt uhrata niitä kasettitestejä kun niissä korkeampi herkkyys ja tuskin ois sellanenkaan mitään näyttänyt...
  20. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mäkin tein testin ja jos oikein siristelee ja kääntelee ja vääntelee niin ehkä nään jonku haamujen haamun ja vähän väriäkin. (n) Kuvaan en kyllä saanut mitään. Täytyy tehdä pe-aamuna uusi testi. :rolleyes:

Yhteistyössä