Hakutulokset

  1. N

    Helmikuiset 2024

    Moi! Plussasin jo aiemmin, mutta tänään kävin alkuraskauden ultrassa ja sieltä löytyi 6+1 vastaava pieni sekä syke❤ Meillä on ennestää kaksi poikaa 02/17 ja 11/19 eli kolmatta odotetaan. Tämä on todella toivottu raskaus ja pelko on tietysti tässä alussa vielä vahvasti läsnä, mutta päätin nyt...
  2. N

    Huhtikuiset 2023

    Hyvin varovaisesti tulin tänne kurkkimaan… Tein viime viikolla testin, kun menkkoja ei kuulunut ja plussa sieltä napsahti. Tein vielä toisen testin muutaman päivän päästä ja taas selkeä vahva plussa. Olen kuitenkin vielä varovaisen innokas, koska olen menossa alkuraskauden ultraan ja jos siellä...
  3. N

    Marraskuiset 2019

    Moikka kaikille pitkästä aikaa! Ollut jotenkin aivan karmee kiire nyt kevään, ettei ehdi juuri mitään. Kesäloma alkais 8.7. ja sitä ootan innolla :) Täällä vatsa pyöristyy kovaa vauhtia, tänään 16+4. Enää ei onnistu mitenkään pitämään salassa tätä raskautta, koska sen verran jo pömpöttää. Maha...
  4. N

    Marraskuiset 2019

    Kävin maanantaina labroissa ja 13.päivä ois ultra. Jännittää ihan hirveesti. Flunssa alkaa olla menossa pois, tosin yskä vaivaa edelleen ja yhdessä tän pahoinvoinnin kanssa on aikamoinen combo:sick:
  5. N

    Marraskuiset 2019

    On ollut niin paljon kaikkea nyt, etten ole hetkeen ehtinyt kirjoittelemaan tänne. Pääsiäinen meni nopeesti perheen kanssa ja ulkoiltiin myös aika paljon. :) Kävin 12.päivä ekassa neuvolassa, mutta eipä siellä nyt ekalla kerralla vielä mitään ihmeellistä ollut. Ei yritetty vielä kuunnella...
  6. N

    Marraskuiset 2019

    Mulla on esikoisen raskausajalta tallessa Angelsoundsin doppler. Ostin sen, kun halusin vaan jonkun halvan. En tosin halua liian aikasin yrittää sillä kuunnella, koska sitten vaan iskee hirvee ahdistus, jossei kuulukaan ja muutenkin oon niin herkillä nyt. Mulla tuntuu tuolla...
  7. N

    Marraskuiset 2019

    Varhaisultrassa oli kaikki hyvin ja sydän sykki kovasti:love: Minut voi lisätä listaan: LA 23.11.2019 Nannou - 29v - 2. lapsi - NKL
  8. N

    Marraskuiset 2019

    Eilinen päivä alkoi oksentamalla. Tänään en ole oksentanut, mutta sellanen etova olo on niinku joka päivä ja vatsa sekaisin. Jännitän aivan sairaasti huomista varhaisultraa!!! :eek: En varmaan saa ens yönä nukuttua... Niin kovasti toivon, että kaikki on niinku kuuluu ja että löytyy syke...
  9. N

    Marraskuiset 2019

    Kiitti @Camy :) @KengulleRuu Oon kans miettiny tota, että olis kauheeta mennä nt-ultraan ja siellä huomattais, että on kehitys pysähtyny :cry: Ja ens viikolla olevaa varhaisultraa jännitän myös aivan älyttömästi, koska just yhdellä tutulla oli käyny niin, että varhaisultrassa huomattiin...
  10. N

    Marraskuiset 2019

    Luin eilen jutun, että joku oli nähnyt unta keskenmenosta ja sitten oli oikeesti mennyt kesken, niin tottahan toki minäkin näin viime yönä sellasta unta :cry:(n) Nyt ahdistaa...
  11. N

    Marraskuiset 2019

    Tänään oksensin ekaa kertaa, bussipysäkin viereiseen puskaan :sick: Ihmiset vähän katto, mutta minkäs teet, kun tuli ihan yhtäkkii vaan ylös. Mullakin on ollut tota samaa, että vatsa on sekasin:poop: Varsinkin aamulla. Ihanaa alkavaa päivää kaikille ja koittakaa jaksaa olojenne kanssa!
  12. N

    Marraskuiset 2019

    Ihana kuulla @AnnMariii , että vuoto loppui!(y) Sulla alkaa olla jo mukavasti viikkoja kasassa :)
  13. N

    Marraskuiset 2019

    Onneksi on myös ihania uutisia tällä kertaa täällä:love: Olen menossa myös Sellon Terveystaloon varhaisultraan ensi viikolla. Jänniittää aivan hulluna jo nyt ja vielä pitäisi melkein viikko kestää. Toivon niin kovasti, että kaikki on niinku pitää siellä. Pahoinvointi ja vatsakivut aaltoilee...
  14. N

    Marraskuiset 2019

    Voi ei @AnnMariii <3 Toivottavasti on harmitonta! Olis ihana saada täältä vertaistukea, kun nähtävästi moni muukin kokee keskenmenon pelkoa. Itselläni vielä kun nämä raskausoireet aaltoilee ja yleisesti olo on hyvä (kuten edellisessäkin raskaudessa), niin sekin ehkä lisää sitä pelkoa. Vaikka...
  15. N

    Marraskuiset 2019

    Voimia kaikille surun kohdanneille:cry: tuntui tosi pahalta lukea näitä uutisia. Mulla varjostaa tätä raskautta tosi voimakas keskenmenon pelko. Kaikkiahan se varmaan jollain tasolla mietityttää, mutta jotenkin itselläni on nyt todella vaikea olo asian kanssa. En todellakaan ollut näin pelokas...
  16. N

    Marraskuiset 2019

    Onnea uusille plussanneille!! Vatsan jomottelut jatkuu. Pahoinvointi ei edelleenkään ole kauhean voimakasta enkä ole oksentanut kertaakaan (en tosin oksentanut esikoisestakaan koko raskausaikana ja olo oli kaiken kaikkiaan hyvä). Viime viikolla oli parina aamuna kyllä sellanen olo, että tuleeko...
  17. N

    Marraskuiset 2019

    Kiitos onnitteluista @AnnMariii <3 Vielä ei hirveesti ole raskausoireita tosin ei ollut esikoisestakaan muistaakseni vielä tässä kohtaa. Vatsassa on kyllä tuntemuksia ja turvotus iski jo nyt! Sekä karmee väsymys! Se taisi olla viimeksikin ekojen oireiden joukossa. Viikonloppunakin yritettiin...
  18. N

    Marraskuiset 2019

    Uskaltaisinkohan jo liittyä mukaan... Tein viikonloppuna kolme plussatestiä (koska eihän se yksi nyt mitenkään riitä:D) ja viimeisimpänä eilen digin, joten kai sitä uskaltaa vähitellen jo uskoa:love: Meillä ennestään 02/2017 poika, joka sai alkunsa ekasta yrityskierrosta. Tätä toista yritettiin...
  19. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Plussalta näyttäisi :love: Tee vielä toisen merkin testi varuiksi.
  20. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Uusi himotestaaja ilmoittautuu! Meillä on mieheni kanssa yksi lapsi, 1v 8kk poika, ennestään ja nyt päätimme aloittaa yrittämään toista. Lopetin imetyksen muutama kk sitten ja sen jälkeen kuukautiset ovat tulleet melko epäsäännöllisesti. Päätimme yrityksen aloittamisesta vasta kesken kierron...

Yhteistyössä