Hakutulokset

  1. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllähän siellä jotain näkyy, mutta nää rfsu:t on ihan :poop: ja antaa viivoja sinne tänne vaikka ei raskaana oiskaan. Toivotaan tietty et sulla olis oikee plussa kyseessä!
  2. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Sepä se, kun lakkasin tutkimasta oireita kokonaan tässä kierrossa. Mutta väkisinkin sitä huomasi, että jotain täysin uutta on tekeillä, koska ikinä ennen ei ole esimerkiksi tullut mitään välivuotoja tms. Ja nyt tuli dpo8 yhden paperipalan verran pyyhittäessä. Mitä luulin tietty...
  3. N

    Haaveena vauva 2020

    Mulla kans tänä aamuna nega, en voi käsittää miten mä oon aina se joka saa noita vääriä positiivisia :( Meni kaikki oireetkin yks yhteen ja oli täysin uusiakin mukana, mitä ei ennen oo ollut. Lisäksi sillon dpo8 toi "kiinnittymisvuoto", en ymmärrä. Ehkä meille ei vaan lasta suoda, kiusataan...
  4. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla kans tänä aamuna nega, en voi käsittää miten mä oon aina se joka saa noita vääriä positiivisia :( Meni kaikki oireetkin yks yhteen ja oli täysin uusiakin mukana, mitä ei ennen oo ollut. Lisäksi sillon dpo8 toi "kiinnittymisvuoto", en ymmärrä. Ehkä meille ei vaan lasta suoda, kiusataan...
  5. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ihanaa! :) ❤️
  6. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä en juonut ollenkaan kun tein sen uuden melkeen heti perään, mut tosiaan en kauaa jaksanut pidättää pissaa. Mä voin vaan kuvitella sun fiiliksen ❤️ täällä myös yritetty pian 1,5v oikee kunnolla. Ilman ehkäisyä kuitenkin menty 2,5v. Mä toivon että mullakin tuo meinaisi plussaa. Koska muuten...
  7. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ihana kuulla! Paljon onnea! ❤️ Mua vaan epäilyttää kun toinen testi oli nega... :(
  8. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mitä mieltä näistä? Aamupissasta tein (dpo12) mutta negalta näytti, menin suihkuun ja tsekkasin sitten uudestaan niin näytti tältä, eli n 20min jälkeen testin teosta. Testinä toimii pregcheck, enkä ole koskaan saanut näihin mitään, edes viivanpaikkaa jos en raskaana ole ollut. Hämmentää vaan...
  9. N

    Haaveena vauva 2020

    Mä kävin tässä kierrossa muistaakseni 4 päivää ennen ovulaatiota vyöhyketerapiassa :) Olin lukenut siitä paljon hyviä kokemuksia ja että on auttanut raskautumisessa, niin päätin kokeilla. En voi uskoa todeksi, jos nyt olenkin raskaana ja tuolla vyöhyketerapialla oli osuutta asiaan.
  10. N

    Haaveena vauva 2020

    Joo, toivotaan. :) Rfsu ei voi kyllä luottaa, siksi teinkin pregcheckin. Olen kyllä itsekin joskus sortunut ostelemaan noita rfsu..
  11. N

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos, vaikka aikaista vielä onkin. Mä oon niin monet pettymykset käynyt läpi, ettei tästäkään osaa iloita, varsinkaan kun ei ilmestynyt 5min testiajalla. Mutta eiköhän se huomenna aamulla viimeistään selviä! Toivon sulle myös kovasti plussaa, kuten kaikille teille! ❤️
  12. N

    Haaveena vauva 2020

    Anteeks tungen tähän väliin.... Pitäisittekö tätä luotettavana. Testi tehty aamupissasta, negaa näytti, menin suihkuun ja sen jälkeen tsekkasin uudelleen niin näytti tältä. Eli n. 20min testin teon jälkeen. En ikinä koskaan ole saanut haamuja tai mitään muutakaan näihin testeihin, puhtaita...
  13. N

    Haaveena vauva 2020

    Oletettavasti dpo10, ei ole 100 varmaa. Onhan tuo nyt liian aikaista vielä, mutta se fr antoi (näköjään turhaa) toivoa, niin en malttanut olla testaamatta :D Täytyy siis vaan odotella ensiviikkoon ja kokeilla sitten uudestaan, jos vaan malttaa.
  14. N

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos vastauksista! :) Oireita on vähän, mutta tänään oli ainakin apteekin ultra nega. Ehkä testailen liian ajoissa, tai sitten en olekaan raskaana.
  15. N

    Haaveena vauva 2020

    Osaisko joku täällä sanoa kuinka kauan kiinnittymisestä kannattaa odottaa ennenkuin tekee r testin?
  16. N

    Haaveena vauva 2020

    Heips taas, tein eilen sen first response testin joka antoi plussan (tai sitä se ainakin näyyti), eilen illasta kuitenkin jäi vessareissulla paperiin oranssi/ruskeaa, vain sen yhden pyyhkäisyn verran. Sen jälkeen ei ole enää näkynyt, eikä mulla ole koskaan ollut vastaavaa ja sopivasti eilen oli...
  17. N

    Haaveena vauva 2020

    Joo, se on se samainen testi. Kuvaan oli vaikea saada väriä mukaan, mutta kyllä se punainen on. Kovin jännittävää :S
  18. N

    Haaveena vauva 2020

    Joo mäkin googletin, mut tää mun on selkeä ja selkeästi punainen viiva. Livenä erottaa parhaiten. Siks hämää todella paljon.. Noh, ei auta kun odotella menkkoja, jos ne tulee..
  19. N

    Haaveena vauva 2020

    Okei. Olen kuullut että nämä testit olisivat todella luotettavia, mutta eiköhän jokaiseen merkkiin voi tulla viivanpaikkoja.. Ei oo muita testejä, täytyy käydä ostamassa apteekista ja testailla parin päivän päästä, jos vaan maltan odottaa. Kunnolla kuivuttuaan viiva on yhä vahvempi ja selkeästi...
  20. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heeeelp! Kokemuksia first response raskaustesteistä? Antaako turhia viivoja? En voi vaan uskoa, että tää olis oikea. Yritystä takana pian 1,5v ja dpo taitaa olla 7, ei ole satavarma kun en tikuttanut loppuun asti, loppu testit kesken. Paniikki!

Yhteistyössä