Hakutulokset

  1. S

    Haaveena vauva 2020

    Mun oli pakko tulla vähän tiirailemaan mitä tänne kuuluu, kun mäkin jo meinasin liittyä 2020 toivojiin. Mä plussasin siis maaliskuun lopussa ja nyt lähti rv28 käyntiin, meille odotellaan kaksostyttöjä :eek: Ihanaa että moni muukin vanhasta ketjusta on plussannut :love: tsemppiä teille kaikille...
  2. S

    Joulukuiset 2019

    Mä voisin kans hypätä tännekin, pyörin myös tuola marraskuisissa. Mä siis plussasin maaliskuun lopussa, varhaisultra oli viimetorstaina jolloin ultrassa arvioitu viikoiksi 6+1, kaksi sikiötä sykkeineen, omissa pusseissaan :love: lasketuksi ajaksi arvioitiin 4.12, mutta monikkoraskauden takia...
  3. S

    Marraskuiset 2019

    Meillä oli tänään varhaisultra. Kuukautisista laskettuna olis ollut 8+1, mutta ultran mukaan olikin 6+1 ja löytyi kaksi elävää sikiötä :eek::eek::eek::eek::eek: Erimunaiset, omissa pusseissaan ja omilla istukoilla. Hitto, meille tulee kaksoset :eek: Mä oon myös suunnitellut hommaavani jonkun...
  4. S

    Marraskuiset 2019

    @Nannou vähän naurahdin mielikuvalle puskaan oksentajasta, sori :D Mullakin melko oireetonta, vähän on huoli nostanut päätään. Rinnat on kyllä arat, ties monettako viikkoa, huomasin jo ennen plussaa. Nälkä tulee kovana ja yllättäen, saatan herätä yölläkin kauheaan nälkään :ROFLMAO: vessassa saa...
  5. S

    Marraskuiset 2019

    Mä tein tänäaamuna viidennen (kai?) positiivisen testin ja sen jälkeen soitin neuvolaan. Varhaisraskauden ultraan ens viikolla ja siitä viikon päästä eka neuvola :eek: Mun tekis mieli jo shoppailla kaikkee vauvakamaa vaikka en oikeestaan oo vielä edes tajunnu ihan täysin että oon raskaana...
  6. S

    Marraskuiset 2019

    LA 26.11 - Suspi - 27 - 1. Lapsi - TAYS Mä hyppään kans varovaisesti listalle :love: Perjantaina tein plussan, kunnon leffa pärähti heti ruutuun. Iltapäivällä tein vielä uuden epäuskossani, miehen kanssa tuijotettiin liuskaa johon pärähti myös tasavahvat viivat heti. Tänään tunnin pidätyksellä...
  7. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mut voi siirtää plussanneisiin 3/19 ja yk5 :love:
  8. S

    .

    Ahaa (n) Kiitos kaikille, ihan ei kyllä oo vielä iskostunut tajuntaan :whistle::love: @Haavejuttu no jotain laskureita kattelin niin marraskuun 26-29. (n) @Wintersun lisää vaan :love:
  9. S

    .

    @Päppyrä olin jo tottunut siihen että kierrot saattaa venyä, edellisen testin tein viime viikolla Kp 36 ja se oli ihan puhdas nega :eek:
  10. S

    .

    Kiertopäivä oli tänään jotain miljoona, ihan hermostuneena aamusta päätin että teen testin ja maanantaina voin sit soittaa terkkariin et missä mun menkat on!? No mä tein sen testin.. https://aijaa.com/8bb2Eg :eek:(n)
  11. S

    .

    Ei tääläkään mitään uutta.. (n)
  12. S

    .

    Onnea @frisof :love: Mun tekis mieli jo luovuttaa 2019 vauvan suhteen :cry: tänään kp40.. jotain laskureita kokeilin ja jos on tärpännyt niin mahkut olis vielä jouluvauvalle, mut en kyllä millään jaksa uskoa.. uutta kiertoa odotellessa o_O
  13. S

    .

    @Wintersun No en sanoisi säännölliseksi, flon keskiarvo on 38 päivää ja vaihtelee 32 ja 46 välillä (n) sen verran säännöllinen kuitenkin että melkein aina yli 35 päivää :mad: Ovista en tosiaan oo saanut tikutettua, koska vuorotyö ja vammaset työajat. Yhden kerran oon saanut tikkuun ylipäätään...
  14. S

    .

    @frisof oon joo joskus koittanut, mut vuorotyön takia en pysty sitä tekeen säännöllisesti sillon kun pitäis, niin en oo saanut sitä bongattua o_O
  15. S

    .

    Onnea plussanneille :love: Täälä menkat antaa taas odottaa itseään, tänään flon mukaan kp 36, menkkoja ennustaa huomiselle. Aamupissasta testattu puhdas nega :cry: Missähän kohtaa vois miettiä jotain lääkärintarkastusta? Epäilyttää ovuloinko ollenkaan.. yritystä on takana se puoli vuotta (n)
  16. S

    Haaveena vauva 2020

    Hei vaan siis tännekin, siirryn suosiolla tuolta 2019 ryhmästä tänne :whistle: Minä kohta 28-vuotias ja mies 34v, toiveissa olisi mulle esikoinen ja miehelle viides :LOL: Pillerit olleet mulla käytössä n. 15-vuotiaasta viime syksyyn asti, lukuunottamatta yhtä vajaan parin vuoden taukoa kun...
  17. S

    Haaveena vauva 2020

    Missä kohtaa hakeuduit tutkittavaksi? Meillä myös pillerit lopetettu 9/18 ja alkaa kyllä turhuttaa kun ei mitään tapahdu :whistle: on kyllä usein mielessä nuo ovulaatio-ongelmat, kun en vielä kertaakaan ole sitä saanut tikutettua (n)
  18. S

    .

    Ääh, oon niin ulkona taas koko keskustelusta, yrittäny kiriä kiinni mut kauheesti tulee viestejä tänne :D Mulla siis nyt menossa kp21 uutta kiertoa, ovista flo ennustaa tälle päivälle, mut olin kyllä viime viikolla bongaavinani limat, tiedä sitten (n) Mut voi siis päivitellä listalle kp21/33...
  19. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mäkin voisin hypätä tänne listoille :) Suspi, 27v. (Mies 33) ya 9/18, yk4
  20. S

    .

    @peanut_butter voi ei.. toivottavasti onni kääntyy! :cry: @Wintersun jännittää kyllä sun puolesta! Toivotaan parasta! (y):love: Mulle voi päivittää huomiselle kp3/39 yk 4 :( Flo:n mukaan kiertojen keskimääräinen pituus on 39.. pillereiden lopettamisen jälkeen ollut 32-46, toivottavasti...

Yhteistyössä