Hakutulokset

  1. J

    Ipananassu

    Ipananassu
  2. J

    Kesäkuiset 2019

    Kerroin tärkeimmille eli äidille, siskolle ja hyvälle ystävälle heti kun tein testin. Jos nyt kaikki menee hyvin niin sitten varmaan muille perheenjäsenille kun on ultrassa käyty.
  3. J

    Kesäkuiset 2019

    Oon alkanut välttää kaikkia mitkä muistan olleen "kiellettyä" eli ainakin salmiakkia ja lakritsia, maksaa, tuorejuustoa, kalaa ja kofeiinia en kyllä oikeestaan muutenkaan käytä.
  4. J

    Kesäkuiset 2019

    Esim. 5+4 tarkoittaa että olet viikolla 6. Eli siis jos on 0+1 niin on menossa ensimmäinen viikko ja yksi päivä. :)
  5. J

    Kesäkuiset 2019

    Mulla ei oo pahoinvointia ollut enää yhtään 7. Viikon jälkeen, mikä on aika outoa. Rinnat on kyllä älyttömän kipeet ja turvonneet, ja mahaa on välillä nipistellyt tässä parin päivän aikana, ei mitenkään paljon mut vähän. Mut aika vähäisiä oireita kyllä! Mielialanvaihtelutkin on loppuneet, kun...
  6. J

    Kesäkuiset 2019

    Ostin niitä raskausajan vitamiineja, pyrin syömään enemmän kasviksia ja vähän säännöllisemmin
  7. J

    Kesäkuiset 2019

    Pakko kirjoitella tänne tuntemuksia, kun ei päässä suostu muuta pyörimään kuin raskaus ja vauvajutut. Kahdeksas viikko siis alkanut, kaksi viikkoa aikaa ekaan neuvolaan, sittenhän se siitä pian pitäisi olla jo ultrakin kun menee jo niin pitkälle. Mutta mulla pyörii vaan mielessä että siellä ei...
  8. J

    Kesäkuiset 2019

    Ja hei listaan saa toki lisätä mutkin! Jjuulii / eka / LA 5.6. Mulla on ollut pahoinvointia viime viikolla, nyt ei niinkään, silloin ei ruoka maistunut varsinkaan aamuisin ja huono olo ollut. Rinnat kipeet, pissattaa jatkuvasti ja nyt on selässä /kyljessä oikeella puolella kipua. Ja mies sanoo...
  9. J

    Kesäkuiset 2019

    Hei, uskaltaudun tulemaan mukaan tänne vaikka ei tätä yhtään meinaa uskoa todeksi tai luottaa että kaikki menis hyvin :unsure: Viikkoja menossa 6+4 ja la olisi sitten joskus 5.6. Eka neuvola varattu reilu parin viikon päähän, jännittää!:D Yks keskenmeno on takana, sitä ei kyllä toivoisi uudelleen..

Yhteistyössä