Hakutulokset

  1. E

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Mä kysyn teiltä taas neuvoa. Kauanko teillä on jatkunut Lugesteron plussauksen jälkeen? Kuinka tarkkaa Lugesteronin ottaminen on 8 tunnin välein? Kun välillä pitää nukkua pitempiäkin unia, niin tuo 8 tuntia on ihan mahdoton lääkkeenoton väliaika.
  2. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Osattaisko täällä vastata kysymykseeni. Näkeekö lääkäri ultrassa, onko lapsi tehty koeputkihedelmöityksellä? Voiko keltarauhasesta päätellä sen?
  3. E

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kiva kuulla, etten ole ainut, jolla huonoja kokemuksia. Mutta kyllä kirpaisee, kun tuntuu kuitenkin, että muut saa hoitoja vain pyytämällä :unsure:
  4. E

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    No mulla ei ole noin kauaa aikaa odottaa, ihan viimeiset mahdollisuudet saada omilla munasoluilla lapsi. Niin ja itseasiassa ei ollut kummallakaan kerralla lopulta psykologista kiinni. Ensimmäisessä asian torppasi minua näkemättä lääkäri ja toisella kerralla jätin asian sikseen, kun koin niin...
  5. E

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kyllä tuo maksuhäiriömerkintä voi vaikuttaa mahdollisuuteesi saada hedelmöityshoitoja. Riippuu ihan psykologista. Minä kävin läpi kahden psykologin tenttaukset. Kummastakaan en päässyt läpi, joten päädyin hoitoihin ulkomaille. En ymmärrä, miten ihmeessä tuon psykologitestin pääsee läpi...

Yhteistyössä