Hakutulokset

  1. V

    Clearblue liikaa viikkoja

    @tietämätön Mäkin siis onnistuin saamaan samaa tietoa googlailemalla, mutta se nyt ei tietenkään olekaan kaikista luotettavin lähde aina. Onko sulla tulossa neuvolaa/varhaisultraa tms.?
  2. V

    Clearblue liikaa viikkoja

    Onpas jännä, että näinkin monella näyttää olevan sama ihmettelyn aihe. Toivottavasti jokaisella selviäisi syy. Toivottavasti ultrassa ja siellä sairaanhoitajan/lääkärin kanssa keskustellessa tarkentuisi vähän että mistä voi johtua.
  3. V

    Clearblue liikaa viikkoja

    @Vihersmoothie Kiitos rauhoittelusta! Oltiinko sulla neuvolassa/ultrissa huolissaan korkeasta hormonitasosta tai mainitsitko siitä tuloksesta mitenkään?
  4. V

    Clearblue liikaa viikkoja

    @Sahna Onpa helpottavaa kuulla, että joku muukin pähkäilee saman kanssa, vaikka toki olisi kaikista helpottavinta tietää että mikä ihme on tilanne. Mä luulen että mulla oli kuukautisista laskettuna myöskin 4+2 kun tuo 3+ tuli ruutuun. Sitä edeltävänä päivänä olin tehnyt plussan tavallisella...
  5. V

    Clearblue liikaa viikkoja

    Onko kenelläkään ollut epäselvyyttä clearbluen viikkojen kanssa..? Mulla näytti clearblue heti menkkojen jäätyä pois (1-2pvää sen jälkeen) jo 3+. Tämähän siis tarkoittaa, että hedelmöityksestä olisi kulunut yli 3 viikkoa. Tarkoittaako clearbluen viikot sitä, että nyt olisin siis...
  6. V

    .

    Kiitos @peanut_butter ! Eiköhän se tästä taas. Ei auta kun mennä eteenpäin ja uskoa tulevaan. @haaveilija92 Joo siis onhan se koko kierron joka toinen päivä ihan hc-hommaa. :’D Ymmärsin vaan sun tekstistä, että teillä olis joku suunnitelmallinen pidättäytyminen viikkoa ennen ovista.
  7. V

    .

    Huh kun tänne on tullut taas viestejä. Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille. Uusi kierto alkoi täälläkin ja oon pyrkinyt olemaan poissa palstalta ja miettimään muutenkin mahdollisimman vähän koko asiaa. Ei oikein meinaa onnistua ja lähipiirin vauva- ja...
  8. V

    .

    @sucrine Aa sori! Sotkin varmaan kommentit, kun täällä tulee päivän aikana niin monia. Tunnistan tuon ikäahdistuksen tätä palstaa seuraillessa ja ajoittain muutenkin tulee sellainen että olisi pitänyt aloittaa aiemmin kun nyt tämä yritys näköjään kestää. Mekin tosiaan kolmekymppisiä ja sama...
  9. V

    .

    @Minic Okei..jännää. Mitenköhän niiden kuuluisi käyttäytyä? Täytyy varmaan alkaa seuraamaan ihan tosi järjestelmällisesti. Onkohan mun lämmöissä jotain vikaa...
  10. V

    .

    @lillium @sucrine Miten teillä käyttäytyy lämmöt ennen menkkojen alkamista? Se mitä itse olen ihan vähän seuraillut, niin musta tuntuu että omat lämmöt droppaa jo reilusti ennen kuin menkat alkaa.
  11. V

    .

    @lillium ja @Wintersun Meneeks se siis niin, että kun lämmöt nousee ni ovis on tapahtunut? Voiks niistä lämmöistä jotenkin ennakoida ovista? Tää on kaikki mulle ihan uutta kun en oo näihin ollenkaan tutustunut. Ja siis kiva tietää jos toi vadelmanlehtitee on periaatteessa ihan ok koko kierron...
  12. V

    .

    Ootteko kokeneet tuon lämpöjen seurailun hyödylliseksi vai seuraatteko vain ihan mielenkiinnosta? Millaiset kuumemittarit teillä on käytössä? Mittaatteko kainalosta vai suusta? Meillä ainakin joku useamman vuoden vanha mittari ja mietin että pitäiskö päivittää johonkin vähän parempaan niin saisi...
  13. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @StellaMom Joo en mä tarkoittanut, että olisikaan kenellekään ongelma! Mutta itse olen sen tosiaan oman mielenrauhan vuoksi jättänyt nyt pois. Mulle se aiheutti tässä vaiheessa yrittämistä enemmänkin stressiä kuin rentoutumista. Tutkimustieto sen vähäisestäkin käytöstä ja vaikutuksista on...
  14. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @StellaMom Mä en ole luopunut oikeastaan mistään. Alkoholin olen lopettanut lähes kokonaan, mutta käyttö on ollut vähäistä muutenkin, joten ei ole suuri luopuminen. Nyt maistanut miehen lasista valkoviiniä kerran kuukauden aikana ja siinä mun alkoholit. En jaksanut enää miettiä, että aiheutanko...
  15. V

    .

    @Pilvinentaivas Kuinka pitkä kierto sulla normaalisti on? Eikös tuo ovisplussa tuossa vaiheessa kiertoa voi hyvin enteillä raskaustestiplussaa...? Onko teillä kellään kokemusta Yliopiston Apteekin herkistä raskaustesteistä? Antaako haaleaa viivanpaikkaa kuivuessaan?
  16. V

    .

    @Persikka123 Mä niin jaan noi tuntemukset! Tulee niin epäonnistunut olo ja kiroaa välillä oman kroppansa et miksei se pysty siihen yhteen asiaan mihin se on biologisesti luotukin. Tosi turhauttavaa välillä. Vaikka sitten taas muistaa olla kiitollinen muusta terveydestä ja siitä miten hyvin moni...
  17. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Luumupuu_ Voi vitsi, on kyllä ihanaa! Ja näyttikö sulla siis eilen vielä negaa?
  18. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Luumupuu_ Jännää miten erilailla ne kierrot voi mennä! Ja oliko se niin että sulla näytti vielä pari päivää sitten ihan selvää negaa ennen tuota rfsu:n viivaa? Onko sulla menkat siis jo myöhässä ”virallisesti”?
  19. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ihanaa @Luumupuu_ ! Onnea! <3
  20. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Haavejuttu Samat vinkit kiinnostaisi täälläkin vaikka meillä tosiaan alkaa nyt yk9, tää on nyt eka kierto jossa meinaan tikuttaa. Ja kertokaahan, miksi sitä aina toisinaan sortuu testaamaan liian ajoissa..? Huoh. Tänään kp21/26-27 ja nyt aamusta tein testin. Täysin tyylipuhdasnega, joten...

Yhteistyössä