Hakutulokset

  1. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kylläpä näin joulun allakin vielä tapahtuu ja paljon, onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä tuleviin yrityksiin kaikille! @millionnea ihanaa että yksityiselle jaksoitte lähteä ja löytyi uusia juttuja joilla yrittää minä olen parikymppiseksi asti kärsinyt tablettien nielemisestä tai siis siitä...
  2. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @justhope samalla ajatuksella minäkin kun tuon negan jälkeen alkoi taas jostain syystä toivo heräämään niin halusin testeillä pitää itseni maanpinnalla. No sitten kun alkoikin viivaa piirtyä niin viime viikosta tuli kyllä ehkä jopa jännittävämpi mitä se olisi ollut ihan vaan piinaillessa mutta...
  3. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Lallastiina itse ratkesin testaamaan 5päiväistä blastoa pp6 ja oli nega. Pp8 alkoi sitten pikku hiljaa näkymään ja vahvistumaan.
  4. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @millionnea lämpimiä ajatuksia teille surullisten uutisten luo. En ole todellakaan Expertin näiden hoitojen suhteen, mutta jotenkin tuntuu että yksityisellä yritetään löytää enemmän ratkaisuja. Ja en toki voi teidän puolesta päättää missä vaiheessa teidän yritys päättyy, mutta jos yhtään jää...
  5. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @millionnea itsekin meinaan laskea omia mahdollisuuksia näiden tilastojen valossa, mutta loppujen lopuksi meidän omaan prosessiin ei vaikuta se mitä täällä tapahtuu :love: ja tilastollisesti eikös tuoresiirrossa pitäisi olla paremmat onnistumisprosentit kuin PASissa:) täällä on peukut pystyssä...
  6. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @BlackCat en osaa tarkkaan sanoa, mutta minä söin letroja kp 2-6 ja sitten odottelin ovulaatiota. Pakkasessa oli neljä päiväisiä jotka viljeltiin viisipäiväiseksi ja yksi laitettiin kyytiin ovulaatiosta kuudentena päivänä.
  7. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onpa täällä tosiaan tapahtunut paljon viime päivinä! Tsemppiä kaikille punktion parissa oleville sekä piinailijoille (y) olen itsekin katsonut noita listoja ja analysoinut tilastoja. nuo PASit näyttää olevan nyt vahvoilla, mutta toisaalta kun itselle tehtiin PAS niin olin näkevinäni paljon...
  8. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä tulikin pieni paniikki, kun tajusin että tuo aamuinen testi olikin Tallinnasta joskus ostamani testi ja jossain oli kommentti, että ne on ihan susia(en tosin tiedä miksi). No sitten äkkiä kaivamaan raskauskeijulta oikeasti tilattu one step, jonka tein kolme tuntia pidätettyyn virtsaan ja...
  9. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Mandala siirrettiin 5päiväinen blasto ja nyt on pp8. Pp6 tuli liuskalla nega. Molemmat oli jotain raskauskeijulta tilattuja testejä.
  10. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tiesin, että huomenna olisi ollut parempi päivä seuraavalle testille, mutta aloin taas toivomaan liikoja niin halusin pitää testillä itseni maanpinnalla. Tuon testin piti antaa tulos 1-3minuutissa mutta siihen alkoi 3minuutin kohdalla tai sen jälkeen piirtyä ihan hailakkq viiva? 2-3 minuutin...
  11. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Taival onnea plussasta! Minä taidan odottaa ainakin sunnuntaihin ennen kuin testailen lisää, jos maltan. On kivempi tietää ajoissa onko nega, positiivista voisikin odottaa pidempään jos tietäisi olevan lopputuloksena se :D
  12. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Hope76 onko sulla sattumalta lutinus käytössä? Voikohan se vaikuttaa noin että herättelee...tai sitten katsoin että on myös täysikuu, että josko näiden lääkkeiden kanssa on vaan herkempi sille :D hassua miten nuo testipäivät lasketaan, jos meillä molemmilla viisipäiväinen blasto ja minulla...
  13. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi minua hölmöläistä. Olen nyt kolmena yönä herännyt kahden ja neljän välillä valvomaan. Heräsin koko esikoisen raskausajan joka yö valvomaan noilla main myös. No siinä alkoi odotukset olla jo niin korkealla, että kävinpä tekemässä puoli kolmelta testin ja tyylipuhdas negahan siellä. Nyt...
  14. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Katti75 joo minulla on 1.12. virallinen testipäivä mutta eipä tuo 30.12. mitään haittaa :) ennen ajattelin, että haluan vaan että kuuksutiset alkaa ettei tarvitse katsoa negaa tikusta, mutta toisaalta nyt pasissa pakko testata ja jottei pääse kuvittelemaan mahdottomia niin alan testaamaan jo...
  15. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Katti75 ihanaa onnittelut plussasta!❤️ Millainen hoito oli tämän plussan takana? @julie_ kyllä sitä ovulaatiota voidaan edistää esim pregnyl pistolla, jos kysyt sitä vaikka ultran yhteydessä että onnistuuko ON: miksi sitä vaan seuraa oireita vaikka ei haluaisi? Kaikenmaailman jomotuksia...
  16. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Katti75 ihana kuulla, että vuoto loppui, nythän tässä alkaa vallan jännittää puolestasi @hillan_kukka pahoittelut negasta. Mitä teillä on seuraavaksi tiedossa? ON: tänään pp3 ja heräsin aamulla ihan ahdistuneena koska olin niin varma että negaa tulossa. Olin vkl vähän kuulostellut oloja ja...
  17. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Noran pahoittelut negasta, onko joku syy miksi sinun alkioita on viljelty niin vähän aikaa kun eikö nykyään pääasiassa jo vähintään neljä päiväisiä viljellä? @Katti75 pidän hirveästi peukkuja että tällä kertaa vuoto ei liittyisi kuukautisiin. @nyuu en osaa ottaa kantaa tuohon ovulaatioon...
  18. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä on haettu kyytiin yksi ja pakkaseen ei jäänyt mitään. Nyt sitten piinailua pari viikkoa vielä. Testipäivä olisi reilu kahden viikon päästä mitä ihmettelin kun eikös kuuksutisetkin pitäisi jo tulla viikol päästä. Vai lutinuksetko pitää ne poissa? Ivf:ssä tuli menkat läpi pp 5.
  19. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Noran miten sinun piinailut on mennyt? En huomannut viesteistä ainakaan viime päiviltä päivityksiä? @Taival tsemppiä piinailuun liityn huomenna seuraan jos vaan viljelyssä olevat jatkavat kasvuaan 5 päiväisiksi.
  20. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos tiedoista @Katti75 ja @Mandala, tänään ei ainakaan tullut vielä soittoa ettei olisi selvinneet. Tosin minulla vasta iltapäivällä siirto niin mietin ottiko ne vasta iltapäivästä ne sulamaan. Pessimisti ei pety kuten sanotaan...tänään tuli myös valkovuotoa niin että mietin että jokohan...

Yhteistyössä