Hakutulokset

  1. stoppis

    Tuplarattaat, kehukaa/haukkukaa omianne

    Meillä on Carena double swingit, ikäero 1v10kk. Olen ollut varsin tyytyväinen, erityisesti siihen, että vauvakopan saa työntäjään päin! Todella ketterät, kääntyvät ympäri paikallaan, kuitenkin tukevat. Isot ilmakumipyörät, meno tasaista, saa myös lukittua suoraan. Pääsee lumessa ja sohjossa, ja...
  2. stoppis

    Joko olette välikausivaatteita ostelleet/ajatelleet?

    En kyllä yhtään muista, kun googlettelun kautta törmäsin siihen asiaan... enkä siis tosiaan tiedä oliko "varma tieto", mutta näin annoin itseni ymmärtää :) Niin ja muoks, ei ollut ihan tuore postaus muistaakseni.
  3. stoppis

    Joko olette välikausivaatteita ostelleet/ajatelleet?

    Luin jostain vaateblogista, joku oli ilmeisesti tiedustellut Ticketiltä asiaa tms... Isommille yksivärisenä on se Coco vai mikä se oli, tuli vissiin viime vuonna se malli uutena.
  4. stoppis

    Joko olette välikausivaatteita ostelleet/ajatelleet?

    Olen ymmärtänyt, että uffoa tulee enää vain kuviollisina, yksivärisinä sitten muita malleja.
  5. stoppis

    Joko olette välikausivaatteita ostelleet/ajatelleet?

    Ihania nuo Villervallan takit, meille taitaa tulla myös =) Muutoin välikausivaatteista isommilla taitaa mennä entiset, pienemmille on haalarit hakusessa. Vauvalle katsastan Rubber rain suitit, onko kivoja kuoseja vai ostanko Tretornin kumipuvun Ellokselta. Sitten taaperolle voisin miettiä sitä...
  6. stoppis

    Kuopio!!! Onko keskustan kaupat tänään jotenkin erikoisen pitkään auki?

    Noniin, lehti katsastettu: Yllätysten yö & Tonttutalkoot klo 18-23 suurimmissa keskustan kauppakeskuksissa ja tavarataloissa.
  7. stoppis

    Kuopio!!! Onko keskustan kaupat tänään jotenkin erikoisen pitkään auki?

    En nyt jaksa kaivella sitä lehteä, mutta muistan nähneeni jonkun mainoksen jossa sanottiin olevan auki klo 23 asti...
  8. stoppis

    Tohvelisankareitten tossuista...

    On hyvät. Nehän antaa ne sentit siellä kokojen kohdalla, joten mittaa lapsen jalka äläkä osta liian isoja!
  9. stoppis

    Lakat pakasteena - hinta?

    Mitähän suurinpiirtein maksaa pakaste-lakat ja millaisissa päkseissä niitä myydään?
  10. stoppis

    Suosittele villahaalaria!

    Villahaalari, 68-116 cm - www.meandmama.fi Taaperolle löysin tuollaisen, mutta kyllä vähän korpeaa ettei samassa paikassa ole tytölle kokoja! :kieh:
  11. stoppis

    Suosittele villahaalaria!

    Mä koen kyllä hankalaksi nämä alusvaatteet - kuka joutaa pukemaan ja riisumaan monta kerrosta edestakaisin että saa ne pelkät sisävaatteet päälle... en minä ainakaan eikä eskalainen edes suostuisi niin hankalaan hommaan. Ja ei varmasti voi pitää niitä villavaatteita sisällä sisävaatteiden alla...
  12. stoppis

    Suosittele villahaalaria!

    Kivat haalareissa on ihan kivojakin, mutta en kyllä kaupoissa ole niitä nähnyt! :mad: Taitavat tehdä niitä vaan katalogiinsa... Noita Myllymuksuja vilkuilinkin jo, mutta olen ennenkin todennut ettei sieltä kannata tilata mitään, kun ihan järkyt postikulut (paitsi yli 120 e sitten ilmaiseksi)!
  13. stoppis

    Remun mitoitus

    Remun haalareissa on lyhyet lahkeet ja hihat. Meillä on nyt 8-kuisella kokoa 80 Remun talvihaalari eikä kyllä mitenkään huku siihen, vaikka vähän reilu onkin. Poju tosin on pitkänpuoleinen. Mutta siis en ostais.
  14. stoppis

    Suosittele villahaalaria!

    Kiitoksia vastauksista =) Ruskovillaa ei kyllä tule, kun värit on tummansininen, punainen ja valkoinen - en maksa itteeni kipeeksi kun ei värikään miellytä! Nuutisen kutomon haalaria on näköjään Lasten Metsolassa 39 e ja sitä olisi ollut myös ruskeana, mutta ei ole sopivia kokoja...
  15. stoppis

    3-luokkalainen ei syö välipalaa...

    Monesti käy vaan repun heittämässä ovelta ennen kuin kerkeen edes mitään sanoa..
  16. stoppis

    3-luokkalainen ei syö välipalaa...

    Pitäiskö tuosta huolestua? Nykyään huitelee ulkona ja kavereiden kanssa koulun jälkeen ja välipala jää syömättä. Äskenkin kysyin söiskö jotain ennen kun lähtee ulos, niin ei tartte kuulemma. On tosi laiha poika, niin kyllähän sitä miettii pitäiskö sitä "tuputtaa" vähän hanakammin?
  17. stoppis

    Suosittele villahaalaria!

    Vau, onpa ollut edullista, joskus netissä olen katsonut noita Nuutisen villapukuja ja hinta ollut about 50 e!
  18. stoppis

    Suosittele villahaalaria!

    Missä sitä myydään?
  19. stoppis

    Suosittele villahaalaria!

    Mistäpä olette löytäneet kivoimmat villahaalarit? Nyt hakusessa taaperolle ja eskarilaiselle.

Yhteistyössä