Hakutulokset

  1. topis

    Kesäkuiset 2023

    Tänään oli rakenneultra jossa kaikki hyvin, 372g pieni 🥰
  2. topis

    Kesäkuiset 2023

    Hyvää tännekin kuuluu. Nyt rv 19+0 ja vajaa 2 viikkoa rakenneultraan 🥰 Rauta-arvot huonot hb 103ja ferritiini 18 mutta äitiyspoli palautti neuvolalääkärin laittaman lähetteen. En voi perussairauden vuoksi rautalisää syödä kovin kummoista määrää. Katsotaan ensi kuun alusta uudelleen..
  3. topis

    Kesäkuiset 2023

    Tänään pääsin neuvolaan, eipä siellä kummempia. Ensi viikolla lääkärikäynti. Hb oli pudonnut 5 viikossa 120 -> 103 ja siltä tuntuukin 😞 verenpaineet myös aika matalat
  4. topis

    Kesäkuiset 2023

    Neuvolan jouduin tältäkin viikolta perumaan flunssaisten lasten takia, mutta sokerirasitukseen pääsin eilen, eikä radia tällä kertaa. Joudun toki uudelleen myöhemminkin, kun sukurasitteena ja aiemmissa raskauksissa ollut radi. Ihana nyt päästä keskittymään joulun viettoon seuraaviksi päiviksi...
  5. topis

    Kesäkuiset 2023

    Meillä kans oltu jo muutama viikko kipeenä, nyt oli lapset ehkä 2 päivää täysin oireettomia ja sitten huomasin tänään illalla nuoremmalla nenän vuotavan jälleen 🙄 täytyy katsoa jatkuuko huomenna ja joudunko jälleen perumaan neuvolakäynnin..
  6. topis

    Kesäkuiset 2023

    Mä uskon että oon tänään ja eilen tuntenut jotain pientä (nyt rv 13+5) 🥰 Ovat lopulta liikkeitä tai ei, valtaa hetkellinen onnellisuus aina kun havahtuu tuntemuksiin. Olen kyllä aikaisemmistakin raskauksista tuntenut liikkeet suht aikaisin.
  7. topis

    Kesäkuiset 2023

    Ollaan kerrottu meidän vanhemmille ja muutamalle ystävälle, lauantaina esikoisen 3v synttäreillä paljastuu vielä osalle ☺️ Someen en oo mitään laittanut. Lapsille ollaan kerrottu kyllä, pienempi ei ymmärrä ja tuo 3v vastaa vauvajuttuihin vain ”ei” ja lähtee puuhaamaan muuta 😅
  8. topis

    Kesäkuiset 2023

    Perhe-Artella ollaan käyty joka raskaudessa. Esikoisen sukupuoli käytiin kurkkaa Kaunis Odotuksessa, kumpaakin suosittelen 😊
  9. topis

    Kesäkuiset 2023

    Meillä oli tänään nt-ultra, kaikki vaikutti olevan hyvin, niskaturvotus 1,6mm. Laskettu aika siirtyi päivällä ollen nyt 11.6. ❤️ yhdistelmäseulonnan tulos tulee viikon sisällä. Päätin myös poistua facebook-ryhmästä, kun en jaksa olla aktiivisena siellä. Kirjoittelen tänne sitten vaikka yksinään 😬
  10. topis

    Kesäkuiset 2023

    uskoisin että aika huonosti 🤔 varasin ultran jo viikkoja sitten eikä hyvinkäälle ollut kovin montaa vaihtoehtoa
  11. topis

    Kesäkuiset 2023

    Aivan kamalaa💔 Voimia hirveesti @Lunni_ ❤️
  12. topis

    Kesäkuiset 2023

    Täällä kans ollut nyt muutaman päivän enemmän kipuja, jotkut liikkeet tuntuu repivältä ja vihlovalta 😬 Muuten menee raskaus niin huomaamatta kun pahin väsymys väistynyt. Ultraa ootan malttamattomana 😁
  13. topis

    Kesäkuiset 2023

    Osallistutaan yhdistelmäseulontaan. Maanantaina kävin verikokeissa ja ensi viikolla vihdoin nt-ultra 🤩
  14. topis

    Kesäkuiset 2023

    Ei keravalla ainakaan jätetä ensimmäisellä käynnillä
  15. topis

    Kesäkuiset 2023

    Auttaakohan mikään jatkuvaan paleluun 🥶. Aamusta iltaan ihan jäässä vaikka kuinka vuorautuu villaan ja juo teetä vähän väliä.
  16. topis

    Kesäkuiset 2023

    Kaks saumaa eteen ainakin mulla olevissa HMn sukkiksissa paketin kuvankin mukaan🤓
  17. topis

    Kesäkuiset 2023

    Youtubesta löytyy hyviä ohjevideoita sykkeen etsimiseen aikaisemmilla viikoilla, niiden avulla olen löytänyt tässä ja edellisessä raskaudessa rv8+. Tosin sunnuntaina en löytänyt ollenkaan vaikka kahteen kertaan etsin pidempäänkin, mutta maanantaina löytyi taas suunnilleen heti kun dopplerilla...
  18. topis

    Kesäkuiset 2023

    voi ei, voimia teille❤️
  19. topis

    Kesäkuiset 2023

    Meillä on kaikki tarvittava vauvalle, ainostaan jos syntyy tyttö, voisi hankkia ”tyttövaatteita”. Mutta nekin sitten synnytyksen jälkeen 😊
  20. topis

    Kesäkuiset 2023

    Mä oon jo etukäteen vähän surrut sitä että tuleeko kesäristiäisiin ketään 😅 jos kaikki ovat lomalla ja reissussa jne. Viime vuonna siskoni tytölle pidettiin kastetilaisuus kesäkuussa ja jo silloin oli hyvin hankala sovittaa edes lähimmän perheen aikatauluja yhteen, eikä ollut vielä edes...

Yhteistyössä