Hakutulokset

  1. Minic

    Huhtikuiset 2022

    Olen tosi pahoillani! Surullista:cry:
  2. Minic

    Huhtikuiset 2022

    No it's menisin semmosilla viikoilla et varmasti jo syke näkyisi, eli varmimmin 6+4jälkeen. Viimeksi käytiin 7+2 vissiin ja nytkin olis tarkoitus mut oon vähän sitä mieltä et vaan skippaan sen, ku on täs muitakin kiireitä enkä saa kyl tota taaperoo mihinkään siks aikaa... Julkisella yleensä ei...
  3. Minic

    Huhtikuiset 2022

    Me ollaan kerrottu jo vissiin melkein kaikille. Ei ollu siis tarkoitus, mut mies olikin sit hölötelly koko sivulle heti ku sai tietää ja kavereille kans ja sit aattelin et no mitäs hittoo tässä salailemaan, ei kuulu muutenkaan meidän tyyliin ku kaikki puhutaan auki kaikkien kanssa. Oireita ei...
  4. Minic

    Huhtikuiset 2022

    Mietin aamulla ääneen, että eipä tee mieli kahvia (join kyl päivällä sit) ja mies kattoo kauhuissaan "Joko se nyt alkaa?!?" :D Toivottavasti ei...
  5. Minic

    Huhtikuiset 2022

    Mä en viimeksi paistanut lihoja, vienyt roskia tai syöttänyt koiraa. Mies ei saanut pussata suulle vissiin puoleen vuoteen :D kotiin ei myöskään saanut tuoda intialaista/nepalilaista ruokaa...
  6. Minic

    Huhtikuiset 2022

    Ei koko aikaa, mut nyrkkisääntö raskausaikana jos on pahoinvointia: syöt mitä pystyt :D Siis roskaruoka erittäin jees!
  7. Minic

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    En osaa laittaa tänne kuvaa, mut siis mulla oli vanhoja one steppejä, jotka ei yleensä kovin herkästi anna viivaa. Oon tehnyt kolme niitä ja kaikkiin tuli heti selkee viiva. :D Hain apteekista jonkun niiden oman herkän ja siihen kans tuli heti. Koska menkat ei oo vieläkään alkanut niin pakko...
  8. Minic

    Huhtikuiset 2022

    Toistaiseksi ei oireita, mut pelottaa jo, koska edellinen oli yhtä pahoinvointia. Kahvitkin vielä maistuu, mikä on hyvä, koska se on mun ammatti, voin kertoo et oli ihan saatanaa hypermeesin takia tehdä töitä ku kaikki oksetti ja kahvi tuoksui nenään koko ajan! Kokeile saada jotain suolaistakin...
  9. Minic

    Huhtikuiset 2022

    Moikka! Täällä tehty tänään "yllätys"plussa. Ei silleen yllätys että ei me mitään käytetä, mut silleen että mulla just alkoi vasta kierto edellisen synnytyksen/imetyksen jälkeen ja nyt tajusin et olis pitänyt jo toisetkin menkat kyl tulla. La 26.4. ja edellisetkin on yli menneet, eli vappulasta...
  10. Minic

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Kiitos! Kai tää sit on oikein:eek:
  11. Minic

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Täältä löytyy tietäjiä, jos testi on vanhentunut 4/20, niin voiko se antaa väärän positiivisen? Menkat on kyl neljä päivää myöhässä, mut sit taas se voi johtua siitä et on ollut vaan yhdet menkat edellisen raskauden jälkeen ja kierto vielä hakee paikkaansa...
  12. Minic

    Haaveena vauva 2020

    Aika rajoilla, tällä tiedolla la 31.7. eli voi olla kumpi vaan:ROFLMAO:
  13. Minic

    Haaveena vauva 2020

    Se kuva jäi:ROFLMAO:
  14. Minic

    Haaveena vauva 2020

    Moikka! Pakko vielä kommentoida tota stressi asiaa. Mulla on tosi korkea paineensietokyky. Viime talvena mun työpaikalla olot kävi kuitenkin sietämättömäksi ja vasta nyt kun oon lähtenyt sieltä joitain kuukausia sitten, ymmärrän miten järkyttävä stressi mulla on ollut. Edelleen "korjailen" sen...
  15. Minic

    ~Heinäkuiset 2020~

    Hedelmät närästää:(:sick: Tää on selvästi jo nyt isin tyttö/poika ku ei terveellinen ruoka maistu:whistle: No kyl moni muukin närästää, mut selvästi pahiten hedelmät. Meilläkin neuvola varattu 23.12. toivottavasti kaikki menee hyvin. Onhan tää nyt ihanaa:love:
  16. Minic

    Haaveena vauva 2020

    Mä oon käynyt säännöllisesti ihan ite sen 2-3v välein. Varannut vaan ajan oman alueen perhesuunnittelun kautta. Yleensä siihen on liittynytehkäisy tms asiaa. Nykyinen suositus papaseulontaan on vissiin 5v välein. Kannattaa käydä! PS. Dpo9 ehtii vielä muuttua plussaksi :love:
  17. Minic

    Haaveena vauva 2020

    Mulla oli myös löydös ja sähkösilmukkahoidot kun aloitettiin yritys. Ihan hanurista ja kyllä se edelleen välillä mietityttää. Mut lääkäri sanoi että tehkää vaan heti lapsia (en oo enää nuori/34) ja ettei tää vaikuta mitenkään raskautumiseen tai raskauden etenemiseen. Täysi luotto häneen mulla...
  18. Minic

    ~Heinäkuiset 2020~

    Mulla on kyl nimenomaan semmosta menkkajomotusta, ikäänkuin polttelee alavatsaa. En muista oliko esikoisesta sen kummempia. Mut varmasti nämäkin on yksilöllisiä. Eihän kaikki esim. huomaa ovista ja ite taas tunnen sen niin hyvin etten voi käsittää miten se voi jäädä jollain huomaamatta. :ROFLMAO:
  19. Minic

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos vielä kaikille:love: Selvisin illasta hyvin, pomo oli juonessa ja mulla oli koko ajan lasi täynnä alkoholitonta. Nyt vuoden loppuun asti keksin vaan muihin bileisiin tekosyyn ettei tarvii mennä. Se on helppoo, töihin ja lapsenvahti ongelmiin voi vina vedota:ROFLMAO:
  20. Minic

    ~Heinäkuiset 2020~

    Moikka! Täällä kans uusi, tänään plussattu ja nyt kai 4+0. Ennestään mulla on jo teini-ikäinen, sain hänet nuorena yksin ja nyt tuntuu et kaikki on jotenkin uutta kun pitää ottaa mieskin huomioon tässä odotuksessa. :LOL: Yritystä on takana jo vuosi, et ei tää mitenkään yllätys ollut. Närästää...

Yhteistyössä