Hakutulokset

  1. P

    Löytyykö muita neljän pojan Äitejä?

    Moi! Olen 3 pojan äiti ja asumme itä-Vantaalla. Mistä päin Vantaata itse olet? Poikani ovat syntyneet 05, 07 ja 08.
  2. P

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    ^Kiva nimi ja kivasti yhdistetty suomalaista ja ulkomaalaista nimeä Meillä pojat: Romi Kristian Riku Kalervo Roope Kalevi
  3. P

    Vantaa (Nikinmäki, Jokivarsi, Metsola, Korso...)

    Moi :wave: Nikinmäkeen muuttamassa huhtikuussa 26-v äiti ja pojat 2v ja 9kk. Eipä sieltä päin vielä ketään tunneta, joten olisi kiva tutustua.
  4. P

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Moikka! Täällä 26-vuotias äiti ja kaksi poikaa, 2v ja 9kk. Olemme huhtikuulla muuttamassa itä-Vantaalle eikä tunneta sieltä juuri ketään joten uusia tuttavuuksia kaivataan =)
  5. P

    Millainen kulkupeli 3 lapselle?

    Piparkakku: tuo kuulosti hyvältä vinkiltä, täytyypä kokeilla. Kiitos! Onkohan tuplarattaisiin seisomalautoja?
  6. P

    Millainen kulkupeli 3 lapselle?

    Meille on tulossa kolmas lapsi syksyllä ja mietin miten kolmen alle 3 vuotiaan kanssa kuljetaan. Nyt on Teutonian tuplat käytössä. Saakohan tupliin sisaristuinta? Esikoinen on syksyllä hiukan alle 3-vuotias, mutta lievän kehitysvamman takia en tiedä osaako vielä olla seisomalaudalla. On meillä...
  7. P

    Kuntalisä Helsingissä

    Saako tällä hetkellä Helsingissä kotihoidontukeen liittyvää kuntalisää? Katselin noita omia tukiani ja kuntalisän kohdalla oli 0?.
  8. P

    === VUOSAAREN NUORET ÄIDIT ===

    Moikka äitiliini2004! Täällä 26-vuotias äiti Meri-Rastilasta. Mulla on 2 poikaa 1v9kk ja 4kk. Tällä hetkellä olen ihan kotona lasten kanssa ja olisi kiva saada ystäviä tältä alueelta niin itselle kuin lapsillekin. Laita viestiä jos olet kiinnostunut :wave:
  9. P

    Huhtikuun 2007 vauvoja?

    Heippa! Minulla on huhtikuussa syntynyt poika. Haluaisin liittyä huhtimasut 2007 -kerhoon. Miten siihen voi liittyä?
  10. P

    Kaikki Itä- Helsingissä ystävää kaipaavat PINOUDUTAANKO?

    Moi! Vuosaaresta 26-vuotias kotiäiti. Esikoispoika on 1v 3kk ja kakkosen LA 14.4.07. Olisi kiva tutustua lähialueen lapsiperheisiin.

Yhteistyössä