Hakutulokset

  1. P

    Helmikuiset 2020

    Jee, muitakin on löytänyt tänne. Mä varasin reilu viikon päähän ultran, sitten näkee missä mennään. Mulla takana 2 keskenmenoa, niin hiukan pelottaa onko tuolla mahassa mitään mutta kovasti toivon niin :love:
  2. P

    Helmikuiset 2020

    Hei! Eikö helmikuisille ole vielä ketjua vai eikö vaan osunut silmään? Plussasin muutama päivä sitten, laskettu osuu johonkin kuun alkupuolelle. Onko täällä vielä muita helmikuista odottavia? Pompulam 4+jotain
  3. P

    Joulukuiset 2019

    Huom! Mä en ole enää fb-ryhmässä, niin älkää laittako mulle viestiä. Yritin nyt muokata kaikkiin mun aikaisempiin viesteihin myös tämän tiedon. En haluaisi enää saada liittymispyyntöjä. :(
  4. P

    Joulukuiset 2019

    Mut voi poistaa listalta. Tänään käyty ultrassa ja tuulimuna. Olen aivan rikki:cry: kaikkea hyvää teille ja toivottavasti ei tule enempää huonoja uutisia kenellekään. Myöskin fb ryhmään haluavien kannattaa laittaa ennemmin viestiä @PiKKuiNeN- koska mä poistun siitäkin ryhmästä. Älkää siis enää...
  5. P

    Joulukuiset 2019

    Onnea uusille plussanneille :love: ja pahoittelut kaikille ketjusta poistuneille :cry: Kyllähän sen tietää, miten yleisiä keskenmenot on mutta onhan se hirveän surullista aina kun niin käy. Itsekin sitä pelkään joka päivä, toivon huomisen ultran tuovan hyviä uutisia sen huolen suhteen. Jospa...
  6. P

    Joulukuiset 2019

    Moi, kiva kun on uusia plussanneita, onnea :love: Fb-ryhmä on olemassa, sinne mahtuu vielä. Mukaan pääsee laittamalla täällä yv mulle tai @PiKKuiNeN- . Siellä on tosi kiva porukka, tervetuloa mukaan! Muoks! En ole enää ryhmässä, älkää laittako mulle viestiä. Mä itse yritän tännekin...
  7. P

    Joulukuiset 2019

    Mäkin uskaltauduin tänään varaamaan neuvolan, saahan sen sit peruttua tarvittaessa. Oireita ei myöskään vielä juuri ole, mutta ehkä nekin sieltä ilmestyy... ois kyllä varmempi olo tästä, jos ois jo oireita :unsure: Munkin on helpompi kirjoittaa fb, vaikka siellä ollaankin omalla nimellä. Meitä...
  8. P

    Joulukuiset 2019

    Tervetuloa uusille! Fb-ryhmä on salainen eli ei näy muille eikä löydy haulla. Laittakaa @PiKKuiNeN- tai mulle yksityisviestiä täällä niin lisätään ryhmään (y) Mulla ei ole yhtään raskaana oleva olo, mutta eiköhän jotain oireitakin ala tulla kun hiukan aikaa kuluu... Muoks. Mulle ei kannata...
  9. P

    Joulukuiset 2019

    Mä laitoin sulle viestin! (y)
  10. P

    Joulukuiset 2019

    Onko se kuitenkin sellainen selvästi nähtävä vai ihan haamu? Toivotaan parasta!
  11. P

    Joulukuiset 2019

    Mä en malttanut odottaa huomiseen vaan tein jo digin, joka näytti plussaa :love:
  12. P

    Joulukuiset 2019

    Mulla pitäis alkaa tänään ja oon joka vessareissulla ihan paniikissa, että nyt alkaa. Ei kyllä oo sellaisia tuntemuksia, mut ei myöskään mitään raskauteen viittaavaa.
  13. P

    Joulukuiset 2019

    Ootteko kokeillu pregcheckiä? Mulla ne on näyttäneet tummentumisen hyvin aiemmissa raskauksissa.
  14. P

    Joulukuiset 2019

    Jotenkin hirveän epävarma olo tästä vaikka selvä (vaikkakin haalea) viiva tuli testiin. Eilen siis plussasin ja suunnittelin tekeväni huomenna digin mut pelottaa että se näyttääkin negaa. Voispa heti vaan mennä ultraan ja nähdä et kaikki on hyvin. Mä aion mennä, mutta silti nämä viikot on...
  15. P

    Joulukuiset 2019

    Moikka kaikille! Mäkin tulen mukaan, olen raskaana kunnes toisin todistetaan :D Tänään aamulla siis plussasin, viiva on haalea mutta näkyy kuitenkin selvästi. Parin päivän päästä teen vielä digin niin saa vähän varmuutta. Omien laskujen mukaan laskettu olisi 9.12. tai 10.12. Mulla takana...
  16. P

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Teillä on varmasti jo asia selvinnyt suuntaan tai toiseen, mutta sanon kuitenkin, että olen tosi pahoillani kokemastanne. Hirveän raskasta ihan vaan jo tuo epätietoisuuskin. Itselläni todettiin nyt tammikuussa sikiön kuolleen kohtuun rv15+ ja syyksi paljastui juurikin tuo triploidia. Nt-ultrassa...
  17. P

    Heinäkuiset 2019

    Moikka! Jos ekan sivun odottajien listaa joku vielä päivittää, niin mut voi poistaa listalta. En ole enää myöskään fb-ryhmässä niin mulle ei kannata siitä laittaa viestiä. Viime aikoina on tullut useampi pyyntö päästä vielä ryhmään, mun käsittääkseni se on valitettavsti jo täynnä ja mulle ei...
  18. P

    Heinäkuiset 2019

    Ryhmä on olemassa, jos haluat liittyä niin voit laittaa yv mulle :)
  19. P

    Heinäkuiset 2019

    Fb-ryhmässä on tällä hetkellä jäseniä 48 ja vielä otetaan uusia, mutta ollaan alustavasti puhuttu ettei tehtäis ryhmää kovin isoksi. Tervetuloa siis :) Itse en ole kovin aktiivinen täällä ja kirjoittelen mieluummin fb, vaikka onhan siellä tosiaan omalla nimellä, mutta siellä on tosi aktiivista...
  20. P

    Heinäkuiset 2019

    Kiva kun on uusia plussanneita :) Tänne on hiipinyt järkyttävä väsymys, joka ei tunnu lievittyvän millään määrällä unta.... ihan kun olisi puoliunessa koko ajan. Ootteko muut väsyneitä?

Yhteistyössä