Hakutulokset

  1. N

    Syyskuiset 2020

    Ihania ultrakuulumisia! Täällä la on edelleen mysteeri. Kävin ke meidän neuvolatädin luona. Kohtu tuntuu alle rv10 ja sydänääniä ei vielä löytynyt. Esikoisesta kuului ekassa neuvolassa 9+5. Maanantaina on varhaisultra, joten silloin viimeistään selviää. Toivottavasti on hyviä uutisia! Jos kaikki...
  2. N

    Syyskuiset 2020

    Moikka kaikille! Tuun varovasti tänne kurkistamaan, sillä tein tänään ylläriplussan. Ennestään löytyy poika 7/19 ja meillä on tosi hyvä porukka heinäkuisia, täältä kasattu :D Varmuutta lasketusta ajasta ei siis tosiaan ole vielä, mutta olosta päätellen uskon aika vahvasti sen olevan...
  3. N

    Heinäkuiset 2019

    Sintti nähty tänään ekaa kertaa neuvolan ultrassa :LOL: Viikoista on edelleen vähän epäselvyyttä. Omasta mielestäni 11+2, terkkari 11+5 ja nlalääkäri 11+6 :unsure: Kierto on kyllä ollut aina säännöllinen 30pv.. Ehkä huomenna nt-ultrassa selviää sitten oikeasti, että onko hän kesäkuinen vai...
  4. N

    Heinäkuiset 2019

    Joo, oli niin innokas neuvolatäti :LOL: Hän kyllä muutaman kerran varoitti, että vielä ei välttämättä kuulu, mutta niin vaan löytyi :love: Olin etukäteen lukenut, että ensimmäinen käynti kestäisi noin 1,5h, mutta meillä meni lähes 3h! Alkuun höpö höpö valistusta, mutta loppuun jo oikeasti...
  5. N

    Heinäkuiset 2019

    Tänään oli ensimmäinen neuvola ja saatiin myös sydänäänet kuuluviin! Ei käyty siis varhaisultrassa, joten piti tähän asti odottaa, että onko tuulimuna vai oikeasti joku tyyppi kasvamassa. Väsymys alkaa vähitellen vähentyä, samoin jatkuva nälkä. Pahaolo on ja pysyy.. Neer 9+3
  6. N

    Heinäkuiset 2019

    Mulla on myös samalla tavalla, että välillä oireet lähes katoaa (n) Tissit on kokoajan kipeät, sekä aavistuksen etova olo. Sitten tulee päiviä, jolloin on enemmän "repäisykipuja" ja nippailua, sekä armoton väsymys. Tänään taas on ollut pohjaton nälkä, oon syönyt käytännössä koko päivän :whistle...
  7. N

    Heinäkuiset 2019

    Täällä maistuisi kanssa parhaiten kaikki tosi suolainen, makea jo ajatuksena aiheuttaa etovaa oloa :D ja salaatilla voisin elää just tällä hetkellä, ihan mahdotonta! Kiva jännittää ja lukea muiden ultrista, kun itse en ajatellut mennä varhaisultraan :) Neer 7+2
  8. N

    Heinäkuiset 2019

    Mä tein digin menkoista laskettuna viikoilla 4+6, kahden tunnin pidätyksen jälkeen oli 3+. (n)
  9. N

    Heinäkuiset 2019

    Ihanaa kun fb-ryhmä on tehty, mutta en itse ihan vielä uskalla liittyä :LOL: Viikkoja pitäisi tänään olla 5+4, mutta aina pitää pelottaa. Mulla on pahoinvointi lisääntynyt pikkuhiljaa, ja etenkin iltaisin se on tosi inhottavaa. Koiran iltalenkitkin ovat lyhentyneet, kun heikottaa ja huimaa aina...
  10. N

    Heinäkuiset 2019

    Täällä kirjoittelee ikuinen pessimisti, joka kuitenkin uskalsi varata jo ensimmäisen neuvolan :D Tuntuu jotenkin mahdottomalta, että ensimmäisestä "tulee jos on tullakseen"-kierrosta tärppää ja menee hyvin loppuun asti. No katsotaan mitä tuleman pitää, nyt on alustavien laskelmien mukaan rv 5+1...

Yhteistyössä