Hakutulokset

  1. W

    Marraskuiset 2019

    Itse kärähdin jo joskus huhtikuussa, en ehkä hirvittävän tehokkaasti ole tehnyt seurantaa. Mun kokemus HUSista ainakin on se, että jos käy labrassa, ja tuloksissa on jotain häikkää niin aika nopeasti soitellaan perään, jos mitään ei kuulu niin sitten ei ole löytynyt mitään huolestuttavaa.
  2. W

    Marraskuiset 2019

    Onkos hankinnat tehtynä jo? Meillä on aika hyvin saatu hankintoja tehtynä, käytännössä kaikki 50-56cm vaatteet, ja aika paljon seuraavia kokoja. Lomilla otettiin tämä projektiksi, olen pyrkinyt ostamaan kaikki käytettynä, tein kuluista oman excelin. Ajattelin seurata kuluja aluksi, suunnittelin...
  3. W

    Marraskuiset 2019

    Mites muilla juhannus? Meillä oli rakenneultra viime viikolla, kaikki kunnossa. Nyt ollaan vihdoin alettu kertomaan ystäville ja muille, ja esikoisellekin kerrottiin, hän oli aivan innoissaan Nyt voi tai joutuu oikeasti ajattelemaan tulevaa ja tuntuu aivan käsittämättömältä, että meille tulis...
  4. W

    Marraskuiset 2019

    Harmillista että face-ryhmä meni kiinni jo. Itse ajattelin että seuraavan ultran jälkeen uskaltaisin ajatella, että tästä on mahdollista saada ihan elävä vauva. En uskalla sitä ihan vielä ajatella. Liikkeitä tulee jonkin verran, niitä on tullut sen verran paljon että ovat varmasti liikkeitä...
  5. W

    Marraskuiset 2019

    Viime viikolla oli ultra ja tällä kertaa joku oli hengissä :) Olin jo henkisesti taas valmistautunut siihen, että elävää tyyppiä ei löydetä, tuntuu todella oudolta.. Mulla on koko ajan melkein sellainen hyvin pieni paineen tunne tuolla alapäässä, en oikein osaa kuvailla sitä. HUSin alueella noi...
  6. W

    Marraskuiset 2019

    Kyllä, olen saman painoinen nyt kuin viimeisillään raskaana esikoisesta, viime syksynä ei ainakaan sanottu mitään neuvolassa. Vähän vaikeata tilannetta muuttaakaan tässä vaiheessa :) mutta täytyy tässä alkuvaiheessa ainakin tsempata nyt ja toivoo ettei ainakaan paino nousisi moneen kuukauteen...
  7. W

    Marraskuiset 2019

    Ilmoittaudun mukaan ryhmään, laskettu aika olisi 1.11, ensimmäinen neuvola olisi jo maanantaina. Olin viimeksi tuolla kesäkuisten ryhmässä, mutta poistuin kun ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno. Tuntuu todella ihmeelliseltä olla tässä tilanteessa taas. Tästä syystä en vielä innostu...
  8. W

    Kesäkuiset 2019

    Onneksi en liittynyt mihinkään ryhmiin, keskiviikkona np-ultrassa todettiin, alkio oli kuollut viikkoja sitten. Sain lääkkeet jotka ei tehonneet ja nyt sitten odotellaan aikaa polille. Tsemppiä muille jatkoon.
  9. W

    Kesäkuiset 2019

    Uusi ilmoittautuja täällä Weevil, 2. Lapsi, LA 29.6 ja HUS. edellinen tule reippaasta lasketun ajan jälkeen, joten heinäkuulle varmaan mennään. Olen tehnyt raskaustestin ja neuvola parin viikon kuluttua.. odotellaan ja katsellaan mitä tapahtuu:)

Yhteistyössä