Hakutulokset

  1. N

    Marraskuiset 2019

    Meillä nt-ultra takana ja siellä pikkukaveri liikkui ihan hurjana. Hyvä, että ultraaja sai kunnolla niskaturvotuksen mitattua, niin kovin pikkunen liikkui, mutta lopulta sekin saatiin ja ihan normaali oli ja muutenkin kaikki näytti oikein hyvältä. Vihdoin tuntuu siltä, että voi hiukan edes...
  2. N

    Marraskuiset 2019

    Mekin halutaan tietää sukupuoli. Ollaan ihan varmoja, että tyttö tulisi, jotenkin vaan on sellainen tunne ja sitten myös yksi kaveri oli nähnyt unta tyttövauvasta, joten jännä nähdä:LOL: Meillä on huomenna aamulla np-ultra ja jännittää niin pirusti suorastaan pelottaa onko siellä kaikki hyvin...
  3. N

    Marraskuiset 2019

    @tylleröinen_21 Me mennäänkin ihan samoissa eli täällä myös tänään 9+3 ja voi miten ihanaa kuulla, että olet saanut sydänäänet kuuluviin:love: Pitää kyllä varmasti itsekin hommata kotidoppler, sillä ekaan kunnalliseen ultraan on vielä vajaa kolmisen viikkoa ja toinen neuvolakin on vasta...
  4. N

    Marraskuiset 2019

    Onpas tullut taukoa, kun olen viimeksi kirjoittanut, mutta olen aina säännöllisesti käynyt lukemassa teidän muiden kuulumisia. Täällä viikkoja nyt 8+3 ja tänään kävin ensimmäisessä neuvolassa. Käynti, jotenkin muutti tätä raskautta enemmän konkreettiseksi ja alan hieman jo itsekin uskoa, että...
  5. N

    Marraskuiset 2019

    Paljon onnea uusista plussista! Meillä oli tänään varhaisultra ja kaikeksi helpotukseksi siellä näkyi pienen syke ja laskettuaikakin meni täsmälleen oikein eli 8.11 viikkoja siis 6+3. Oli ihanaa kuulla, että kaikki on niinkuin pitääkin, mutta ei se siltikään poista pelkoa, että kaikki menisi...
  6. N

    Marraskuiset 2019

    @Shara Totta kyllä puhut ja varmasti, jos jokin olisikin pielessä niin siitä kertominen vasta vaikeaa olisikin. Jotenkin, kun melkein vuosi odoteltiin ennen yhtäkään plussaa, niin on kasvattanut sitä kynnystä kertoa ennen kuin tietää, että kaikki on hyvin. Olen myös hieman taikauskoinen sen...
  7. N

    Marraskuiset 2019

    Paljon onnea plussista:love: Niin kivaa, että alkaa meidän marraskuistenkin porukka pikkuhiljaa kasvaa. Tänään aamulla testasin digin ja näytti raskaana 2-3 eli niinkuin pitääkin. Nyt siis oletettavasti 4+2. Sain myös eilen varattua ajan varhaisultraan, joka on 18.3 eli reilu pari viikkoa...
  8. N

    Marraskuiset 2019

    Itse suunnittelin, että voitaisiin varata varhaisultra 18.3, siihen tuntuu olevan ikuisuus, mutta silloin pitäisi ainakin sykkeen jo näkyä. Ennen omaa ultraa odotankin innolla teidän muiden ultrakuulumisia. Tämähän on vasta meille esikoinen, joten kaikki on niin uutta ja jännittävää eikä millään...
  9. N

    Marraskuiset 2019

    Moikka! Ehkä minäkin uskallan nyt jo kirjoitella tänne. Eilen sain siis vihdoin kauan (tai ainakin siltä se tuntui) odotetun plussan. Meillä yritystä takana noin vuosi ja seuraavaksi oltaisiin menty jo lapsettomuushoitoihin eli aika uskomattomalta tuntuu, kun nyt näyttäisi siltä, että niiltä...
  10. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei te, jotka olette käyttäneet Onestepin ovulaatiotestejä, niin mitä mieltä olette oisko tämä ainakin lähellä plussaa? https://aijaa.com/GowDwQ Tänään menossa kiertopäivä 14 ja yk10, näitä ovistestejä tullut tehtyä muutamassa kierrossa, mutta luulen saaneeni vain kerran positiivisen, mutta...
  11. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @haaveilija92 kävihän tuo itselläkin mielessä. Haluaa, vaan innostua niin pienestä. Ei auta, kun jäädä odottelemaan tuleeko tästä, vaan pitkä kierto vai voisiko olla mahdollisuus vielä plussaan, aika näyttää:)
  12. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moikka Tein tänään aamusta rfsun liuskan, jossa näkyi tosihaalea viiva ja vielä samalla sitten clearblun digitaalisen. Alla linkki kuvaan, voinko nyt todeta tuon cb:n plussaksi, kun ohjeissa oli kyllä tasavahvat viivat eikä tuo testiviiva ääriviivat niinkuin tuossa minun testissä, onko joku...

Yhteistyössä