Hakutulokset

  1. Kerttttu

    Elokuiset 2024

    Hei miten ootte ajoittanut verikokeet ja nt ultran? Saitteko vastaukset kuulla heti nt ultrassa, ja jos saitte niin miten monta päivää aikasemmin olitte käynyt verikokeissa? Mulla pahoinvointi jatkuu, väsymys on ajoittain ihan suunnaton.. Villit ja pelottavatkin unet kuuluu myös kuvioon...
  2. Kerttttu

    Elokuiset 2024

    Mä liittyilen fb vasta 4vkon päästä, toivottavasti sillon vielä tilaa on🫣
  3. Kerttttu

    Elokuiset 2024

    Meillä tulee lapsilla olee 5v ikäero.. Isompi mitä halusin mutta tällä mennään ja sillä sipuli. Väsymys aivan kamalaa, hengästyttää kaikki vähäinenkin, etovaa oloa jatkuvasti joka tekee olon tosi hermostuneeksi ja kireäksi.. Palelu alkaa hieman väistymään onneksi!
  4. Kerttttu

    Elokuiset 2024

    Itelle sellanen max 25-30 ois ok.. Esikoisesta meillä tais olla about 20 (alkuun ehkä vähä enempi) ja siinä pysy jotekin kärryillä ihmisistä ja tilanteista eikä tarvinnut koko kansalle asioitaan jakaa.. 😊
  5. Kerttttu

    Elokuiset 2024

    Eilen ultrassa kaikki hyvin, viikot vastasi oletettua, voi pikkusen huokasta❤️
  6. Kerttttu

    Elokuiset 2024

    Tänään varhaisuä ja jännittää aivan älyttömästi, melkein tekisi mieli jo peruakin se🫣 Etova olo on läsnä voimakkaammin ja voimakkaammin, ja se vähä alkaa tuskastuttaa.. Ei oikein tee mieli jutella kenenkään kanssa kun on öklö olo.. Lähinnä sillo on hyvä olo kun lusikoi viimeisiä lusikallisia...
  7. Kerttttu

    Elokuiset 2024

    Mä liityn aikasintaa sillon nt ultran jälkeen mukaan fb rinkiin 🥰 Tein tänä aamuna cb digi viikko testin koska vaikka etova olo on nyt läsnä ja rinnat hellänä niin epäilen silti onko raskaus jatkunut, onneksi tuli 3+ joten odotetusti kai ne hormonit nousee🤭🥰 Ja myös jäätävä väsymys...
  8. Kerttttu

    Elokuiset 2024

    🌻 ELOKUISET 2024 🌻 Kopioi, ja lisää oma laskettu aikasi listaan. Voit myös halutessasi kertoa iän, monesko lapsi sekä tulevan synnytyssairaalan. Esimerkki: @nimimerkki • ikä • monesko lapsi • sairaala 1.8. 2.8. 3.8. @Memata / 38v / 3. 4.8. 5.8. @pikkuhaave • 26v • 2. 6.8. 7.8...
  9. Kerttttu

    Elokuiset 2024

    Terveystalon hinnastoja katoin juuri että saattaa olla jopa yli 300€ koska tulee lääkärin palkkio + uä maksu😳
  10. Kerttttu

    Elokuiset 2024

    Ihanaa😍 Mä varasin eilen ajan, pitäs jaksaa odotella 3.1. asti🫣 Onneks arki on niin vauhdikasta ettei sillai paljon miettiä kerkeä, vaikka oikeesti miettiikin koko ajan 😄 Tänään aattelin soittaa neuvolaan jos saisin mahd myöhäisen ajan ettei haittaa töiden tekoa, ettei ei tarvis kertoo töissä...
  11. Kerttttu

    Elokuiset 2024

    Okeeei, hyvä tietää! 😍 Ja ihanaa että syke näkyi🥰 Ehkä uskallan varata sen ajan päivälle jolloin pitäs olla 6+6.. ei se voi niin montaa pvää heittää siitä, kun kierto on niin säännöllinen ja mahdollinen hedelmöittyminen ei nyt kovin moneen päivään vok osua..
  12. Kerttttu

    Elokuiset 2024

    Mullakaa ei ole muita oireita, mutta tänään rintojen arkuus ollut aivan next level, siis ei kärsi koskea ees.. Herään kyllä aikasin aamusta pissahätään ja näen hirveitä unia.. Kai nekin sitten jtn oireita on kun en normaalisti ainakaan vessahädän takia herää aikasin🤔 Ajattelin myös, jos...
  13. Kerttttu

    Elokuiset 2024

    Tosin.. Laskeskelin just että esikoisesta oon ollu ultrassa jo 6+3, syke ollu vahva. Kätilö siellä veikkas koon perusteella että olisi ollut kuiteki vasta 5+6.. Ehkä vaan varaan sen ajan ja jos rahat menee hukkaan niin sit ne menee🫣
  14. Kerttttu

    Elokuiset 2024

    Ooh ihanaa😍 Heti sit tänne viestiä miltä näytti🤭😍 Mulla olisi nyt menkoista laskettuna 4+2.. Uskaltaiskohan varata uä päivälle jolloin olis laskureiden mukaan 6+6.. Mutta voihan ne todelliset päivät olla vähä vähemmänkin, on niin hilkulla toi sykkeen kannalta että mieli tekis odottaa, mutta tuo...
  15. Kerttttu

    Elokuiset 2024

    Oon niin kade teille, joilla neuvolassaki ultraillaan🙈🤭 Mietin koko ajan mille viikolle uskaltaisi ottaa varhaisultran yksityiseltä ettei vahingossakaan mee rahat hukkaan.. Oikeastaan mitään raskausoireita ei tunnu olevan, mutta on tässä nyt niin varhaiset päivätkin vielä että niin kauan kun...
  16. Kerttttu

    Elokuiset 2024

    Voi kurjuus, oon pahoillani 😔Voimahalaus Mamarski❤️ Rauhallista joulunaikaa myös teille, niin rauhallista kuin yksivuotiaan kanssa voi olla❤️
  17. Kerttttu

    Haaveena vauva 2024

    Mulla oli samanlaista ja lopulta plussa testissä 😍
  18. Kerttttu

    Elokuiset 2024

    Liityn minäkin varovasti mukaan, vielä niin pienet viikot.. vasta plussan tein🥰 Tänne monen vuoden haaveen jälkeen olisi toinen lapsi tulossa, toivon mukaan pysyy matkassa mukana❤️ Facebookin ryhmään uskaltaudun ehkä vasta nt ultran jälkeen🫣
  19. Kerttttu

    Haaveena vauva 2024

    Mikä siinä onkin, että aina helpompi tsemppaa muita kuin itteään🫣 Toivotaan, että viiva sieltä vielä ilmestyy 😍
  20. Kerttttu

    Haaveena vauva 2024

    https://aijaa.com/H1YqZe Tosi heikosti tummunut.. alempi dpo11, ylempi dpo13..

Yhteistyössä