Hakutulokset

  1. R

    .

    Santrana, ennemmin epäilisin kiinnittymisyritystä eli kemiallista, kuin vikaa testissa.. Ne on käsittääkseni aika yleisiä?
  2. R

    .

    Voi kurjuus @W.we :poop::( mä jo olin niin varma sinusta. Taas pitkä aika odottaa :unsure: @Miina- , ihan varmasti näkyy viiva! Ootko harkinnut että hakisit Clearbluen herkän? Toivottavasti vahvistuis? Itse en usko rfsun olevan ihan susi. Niitä kymmeniä tehneenä, ellei jo mennä...
  3. R

    .

    @Miina on siinä haamu! <3
  4. R

    .

    @haaveilija92, oliskohan mahdollista että olis kuitenkin kemiallisesta kyse? Vaikea uskoa että noin epäluotettavia testejä olisi markkinoilla, tuohan on ihan selkeä viiva. Pakkohan siinä pissassa on jotain olla joka aiheuttaa värin tarttumisen tuohon viivaan.
  5. R

    .

    Noni. Täällä menkat alkoi pari päivää etuajassa, eli ei vieläkään. :/ Näyttää seuraavan kierron työtilanne ja stressitasot taas siltä että mut voi siirtää toistaiseksi taustalle. Ei varmaankaan tule onnistumaan näinä adrenaliinintäyteisinä viikkoina mitä tämän vuoden puolella on edessä..
  6. R

    .

    @lolu älä vielä heitä kirvestä kaivoon, eihän se testi vielä noin aikaisin välttämättä näytä. Mulla Flo ennustaa menkkoja keskiviikolle, tänään tein kans negan, mutta en vielä pidä sitä lopullisesti negatiivisenä koska vasta dpo7.
  7. R

    .

    @mimmik voi kurja :( ja niin lupaavalta jo kuulosti.. Mulla ollut tänään omituinen, etova olo. Paleltaakin, ja vähän sellainen flunssaisen jyrän alle jäänyt. Skeptinen olen että tarkoittaisi mitään, koska aiemminkin ollut kaikenlaista tiasikipua yms luteaalivaiheessa, kun taas raskaudet olleet...
  8. R

    .

    Olisko sen parempaa joululahjaa kuin etteivät alkaisikaan?
  9. R

    .

    Mä ainakin valitsisin sen, pitäisi näkyä :) predictor earlystä lukenut että antaa paljon vääriä tuloksia. En tiedä pitääkö paikkaansa, itse en sillä testaisi.
  10. R

    .

    @Wintersun niinhän sitä väitetään että kova usko vie läpi vaikka harmaan kiven. Eli pysy vaan lujana! :) @mimmik mä en ymmärrä miten sä maltat noin kärsivällisesti. Itse olisin jo juossut kauppaan clearblueta hakemaan :D
  11. R

    .

    Jaa, oli se ovis sitten vissiin eilen. Muutama päivä sitten aloin mittaamaan lämpöjä, oli 2 aamua 36,2 ja tänään sitten 36,6. Tän kun yhdistelen eiliseen oloon niin uskaltanen liittyä piinailijoihin, dpo 1. Ps olenhan käsittänyt oikein, jos haluaa muutoksia listalle niin ne kirjoitetaan punaisella?
  12. R

    .

    @Beibihaaveilija sit kun vielä keksittäis se keino millä sais tietää välittömästi! Sinähän voisit vielä marraskuun plussalistalle ehtiäkin, minulla taitaa eka testauspäivä olla järkevä toteuttaa vasta joulukuun puolella. Saa nähdä tuleeko sitten pidempi kierto vai onko luteaalivaihe lyhyt, kun...
  13. R

    .

    @Beibihaaveilija melkein sama homma täällä! Luulin että se mahdollinen ovis olisi ollut jo ma tai viimeistään ti, jos edes ovuloinkaan, kun lauantaina illalla alkoi väri haalistua ovistikuissa, mutta yhtäkkiä tänään iltapäivällä alko valkkaria oikein lorahdella, p*netti kuin pientä eläintä ja...
  14. R

    Synnytän sektiolla!

    Eihän teinitasoiseen trolliin voi vastata muutoin kuin samalla kahvimitalla.. Eli ethän sä mitään siis synnytä, vaan vauva leikataan ulos sinusta. Lääkäri synnyttää sen puolestasi.
  15. R

    .

    Uusi ilmoittautuu mukaan. Molemmat 28 v, ensimmäistä kokeillaan alulle. Yritys aloitettu varsinaisesti viime kierrossa, sitä edeltävässä jäi ehkäisy pois mutta siten että ovis oli juuri mennyt. Minulla takana kolme aborttia, joista kaksi kaavinnalla, viimeisin vajaa vuosi sitten. Aikaisemmin...

Yhteistyössä