Hakutulokset

  1. N

    Letrozol & ovulaatio

    Kiitos Henttis! Toivotaan nimenomaan, etten yrjöttele koko raskausaikaa :D ja olen täysin varma, että kun mieli ole pelkässä yrjössä niin sitten tästä puhjetaan kukkaan. Hehe. Ketjuun osallistumiseni jäi lyhyeksi sillä taitaa olla mun aika poistua nyt kuitenkin täältä. Kiitos kaikille vielä ja...
  2. N

    Letrozol & ovulaatio

    Sennay kiitos kovasti. <3 Helmiina90 olen pahoillani, että ikävät tunteet valtaavat mielesi... El ole helppoa ajatella mitään asioita kaiken kokeman jälkeen positiivisesti... Mutta kumpa voisit vielä joku päivä. Ajattelin samaa kuin Sennay, voisit hakea kokemuksiisi neuvoja ja apuja myöhemmin...
  3. N

    Letrozol & ovulaatio

    Noniin Helmiina90.. Ihan varmasti tunteet ovat silloin ne ja muistan itsekin surreeni, että olisipa luonto pistänyt minut vaikka kärsimään kuin otti lapseni. Millään muulla, kun ei ollut väliä. Sitten oli vaan aika iloita, olla onnellinen muiden raskausuutisista ja toivoa itselle parasta...
  4. N

    Letrozol & ovulaatio

    Hei Helmiina90, ymmärrän ajatuksesi. Kerroinkin vain tämän hetkiset ajatukset ja ehkä joidenkin mielestä sitten aivan väärässä ketjussa tai liian aikaisin. Jatkuvassa yötä päivää kuvotuksessa ei ole mitään ihanaa. Et kyllä aidosti toivo 9kk pahaaoloa, minäkään en toivo sitä kenellekään! En...
  5. N

    Letrozol & ovulaatio

    Hei kaikki, anteeksi, kun en ole käynyt täällä vähään aikaan. Lämpimästi tervetuloa kaikille uusille, isosti tsemppiä ja voimia vanhoille <3 Olin siis käyttänyt letroja kolme kierrosta, ja sitten tärppäsi (vaikka olin aivan varma, että mitään tehoja ei ole kuitenkaan. Turhautti ja suututti)...
  6. N

    Letrozol & ovulaatio

    Tulen väli-infoamaan omasta tilanteestani. Odottelin siis kierron päättymistä, mutta kun ei menkkoja (aikaisimpaan oletettuun aikaan mennessä) kuulunut tein alustavan r-testi vähän fiiliksen pohjalta ja sitten myöhemmin uudelleen (monta kertaa) r-testejä. Koko ajan toista vahvistuvaa viivaa...
  7. N

    Letrozol & ovulaatio

    @Pihlaja87 niin, voit olla oikeassa. Minulla oli 11mm folli kp 12. Soitan polille, kun saan tämän nykyisen kierron loppuun. Tuun sitten kertomaan mitä polilta sanoivat. :)
  8. N

    Letrozol & ovulaatio

    Vuuti: Voi ei, ettei vieläkään tärpännyt... :( ymmärrän turhautuneisuutesi. Ei minullakaan ole mitään raskauteen liittyviä toiveita enää letrojen suhteen. Olisin niin valmis siirtymään eteenpäin. Tsemppiä, voimia ja iloa joulukuuhun. Anustiini: ikävä kuulla kaikesta. Toivottavasti, et enää...
  9. N

    Letrozol & ovulaatio

    Kyllä pitkältä ajalta se vaan tuntuu:( ja jotenkin, vaikka ei saisi niin kyllä minä oon miettiny, että olenko yksi niistä, jotka eivät koskaan saa lapsia.. noh, ei mietitä sitä täällä. Onnistaisipa vaan :) Ai sinä maltoit! :D No jännitetään sitten vielä hetki ja kumpa se olisi plussa, pliiis...
  10. N

    Letrozol & ovulaatio

    @vuuti no täytyypä kyllä kysästä. Kummallista kun minulle puhutaan, että 11mm folli ollut "selvä johtofollikkeli". :O en kyllä ymmärrä tällaisaisia eriasteikoita :D tai sitten ne vaan sanovat niin, koska se on ollut silloin selvästi se suurin. Niin ja vuuti: Minua niiiiin jännittää tuleeko...
  11. N

    Letrozol & ovulaatio

    Hei Pihlaja87, tervetuloa mukaan! :) Toivotaan lääkkeen nostosta vastetta! Kiinnitin erityisesti huomiota follikkelien kokoon. Minun follikkelit ovat aina olleet kokoa 10-13, eikä lääkäri ole kertaakaan sanonut, että se ei riittäisi... Itse tosin olen epäillyt riittävyyttä, koska mitä...
  12. N

    Letrozol & ovulaatio

    Vuuti minulla oli ekassa letrokierrossa todella kovat oviskivut, hyvä jos kivun aiheuttamasta kippurasta pääsin suoristamaan itseäni. Ajattelin, että no nyt tapahtuu joten hyvä, mutta ei sitten kuitenkaan johtanut plussaan :( . Toisessa letrokierrossa oviskivut olivat aika pientä ja tässä...
  13. N

    Letrozol & ovulaatio

    Kiitos :) Annustiini, en ole ainakaan itse mittaillut lämpöjä. Oliko sinulla menossa eka letrokierto? Toivotaan plussaonnea! Ja jos ei sitä ihan vielä, niin hyvähän se menkkojenkin säännöllinen tulo on. Ilman kumpaakaan, ei hyvä. :) Anzeliina kirjoittelit lokakuussa, mikä mahtaa olla teidän...
  14. N

    Letrozol & ovulaatio

    Hei! AnnuT juu, minäkään en ole ikinä saanut tikutettua ovulaatiota. Ihan tosi ärsyttävää :D Enkä nytkään, kun tämä Letrohoito aloitettu. Lääkäri on puhunut, että enää 1-3 kiertoa halutessani letroja ja sitten kokeillaan lisäksi pistoshoidot. Jos vieläkään ei apua niin inseminaatio ja...
  15. N

    Letrozol & ovulaatio

    Hei, minäkin tulisin uutena mukaan. :) Yritystä takana kaksi vuotta ja yksi keskenmeno. Lapsettomuushoidossa kunnallisella. Alkututkimusten tuloksena kummastakaan ei löydetty mitään vikaa, mutta oma ovulointi jäi kysymysmerkiksi sillä pitkä ja epäsäännöllinen kierto. Letrot 2,5mg x 1 kp 3-7...

Yhteistyössä