Hakutulokset

  1. Ä

    Lokakuiset 2019

    Tervetuloa kaikille uusille ja onnea plussista :love: @Emilia1987 täälläkin usea testi tehty ja kaksi liuskaa jäljellä, jotka teen vielä tällä viikolla :D @Helmiina90 just soitin neuvolaan. Sanoivat, ettei vaikuta mitenkään raskauteen tai sen seurantaan, mutta on kuitenkin hyvä tietää että...
  2. Ä

    Lokakuiset 2019

    Mulla on vielä kolme pregcheck testiä jäljellä, jotka ajattelin kyllä käyttää. Tähän saakka oon testannut päivittäin, jotta oon nähnyt että viiva varmasti vahvistuu, mutta nyt vois ehkä harventaa tahtia. :D Oon vielä vähän pihalla kaikesta, mutta milloin tuo nt-ultra onkaan ja mitä siinä...
  3. Ä

    Lokakuiset 2019

    En osannut odottaa (tai uskaltanut toivoa) plussaa kun tein ekaa testiä. Mulla alkoi oireet tässä parin päivän sisällä. Tissit aivan älyttömän kipeät, paleltaa koko ajan ja maha on todella turvoksissa. Meille esikoinen tulossa joten kaikki on uutta ja jännää :love: Raskaus alkoi toisesta...
  4. Ä

    Lokakuiset 2019

    Onnea kaikille plussasta! Mulla kans la olis syyskuun puolella, kun laskee edellisistä menkoista, mutta luulen, että ovulaatio oli hieman myöhemmin, joten lokakuiset tuntuu luontevammalta ryhmältä. :) Testasin ekan kerran viime lauantaina pregcheckillä hyyyvin haalean haamun ja malttamattomana...

Yhteistyössä