Hakutulokset

  1. M

    Lokakuiset 2019

    Täällä oli eilen rakenneultra ja hän oli niin täydellinen pieni!!!:love: sukupuoli jätettiin yllätykseksi :love:
  2. M

    Lokakuiset 2019

    Siellä pikkuinen :love:vastas viikkoja ja niskaturvotus oli normaali! Nyt on kyllä huojentunut olo! Sikiöseula vastaukset tulee ens viikolla :)
  3. M

    Lokakuiset 2019

    Voihan !! Ihan kohta np- ultra! En saanu nukuttua ollenkaan, mahassa vaan kiertää ja jännittää niin paljon!!:notworthy:
  4. M

    .

    Kyllähän tuo ainakin hyvin vahvistuu :love:
  5. M

    .

    Samanlainen oli mun eka plussa dpo9 samalla testillä tässä raskaudessa :rolleyes:
  6. M

    Lokakuiset 2019

    Tänään 10+0 :love: tasan viikko np-ultraan :rolleyes: eilen oli ensimmäinen ilta kolmeen viikkoon ku en voinu pahoin!!
  7. M

    Lokakuiset 2019

    Mulla alko jo joskus 5viikolla, jatkuva etovaolo päällä, aamut ja illat pahimmat.. päivisin vähä parempi. Mutta välillä joutuu oksentaa että saa vaan sen pahan olon pois :unsure: edelleen jatkuu ja nyt viikkoja 8+1
  8. M

    Lokakuiset 2019

    Onnea kaikille plussanneille:love: käytiin eilen varhaisultrassa ja siellä pieni mini oli oikeassa paikassa ja sydän sykki :love: viikot täsmäs aika hyvin,parin päivän heitto oli mittojen mukaan :) 13.3 onki sitte jo np-ultra :love: tänään viikot 8+0:love:
  9. M

    .

    Jotain siellä on @Beibihaaveilija :love: toivotaan että lähtee vahvistumaan :love: ite sain samanlaisen tässä raskaudessa dpo 9 :love:
  10. M

    .

    No ei oo kyllä haamulainen vaan ihan selkeä plussa :love: onnea!!
  11. M

    Lokakuiset 2019

    Mulla taas edelliset lapset syntyny marraskuussa ja joulukuussa niin kiva saada nyt jonon jatkoksi lokakuinen :love::p
  12. M

    Lokakuiset 2019

    Tervetuloa uudet :love: tein tänään vielä viimeisen tikku testin pois kaapista :p ja alko naurattaa ku se testiviiva tuli ennen kontrolliviivaa ja on jo ihan tummanpunainen,paljon tummempi ku kontrolliviiva :love::p 5+4 tänään :love:
  13. M

    Lokakuiset 2019

    Mulla myöskään ei oo mitään menkkamaisia jomotuksia mutta väsymystä ja palelua!! Ja jäätävä aamupahoinvointi. Tänään oksensin kaks kertaa ennenkuin lähdin iltavuoroon! Oon ihan koomassa puoleen päivään asti ku niin huono olo. :sick:
  14. M

    .

    Niin kauan ku ei oo vuotoa nii älä luovuta @Wintersun ! Esim mulla ei aamupissasta näkynyt ollenkaan kolmeen ekaan päivään,päivä ja ilta pissasta sain vahvimmat haamut! Pidetään peukkuja että se vielä muuttuisi plussaks!
  15. M

    Lokakuiset 2019

    @Jenskuli- mulle voi laittaa 2.10/29v/kolmas/K-PKS
  16. M

    .

    @Wintersun kyllä siinä jotain on ku muutin ton kuvan :love:
  17. M

    .

    Joo on tuo niin plussa :love: mää tein digin jo 5 päivää ennen menkkojen alkua ja siihen jotenki uskoo aina ku siinä se lukee "raskaana" :p
  18. M

    .

    Mulla oli just sama! Viimekierrossa oli kaikki oireet mutta nyt tässä plussa kierrossa ei mitään!! Paitsi nyt sitten alkanut kellonympäri kestävä etova olo ja tissit on niin hellät ettei voi koskea! Mulla noita testejä tuolla lojuu ja oon edelleen tehny joka toinen päivä :unsure: tänää 4+4...
  19. M

    .

    Plussasin sillä raskauskeijun herkkä puikkotesti! :)
  20. M

    .

    Mä sain ekan haamun dpo 10 :)

Yhteistyössä