Hakutulokset

  1. H

    Elokuiset 2019

    @Apustaja ootteko koittaneet maca-jauhetta? Meillähän tärppi tuli viime syksynä tosi nopsaa, macaa sekotin aamupuuroon säännöllisen epäsäännöllisesti ja kolmannessa eli tärppikierrossa sitä ukkelin kahviinkin tuputin. (y) tiedä sitten vaikuttiko vai ei. Viikko ennen oletettua menkkapäivää...
  2. H

    Elokuiset 2019

    @Vaarojentyttö täälä ainakin mukana jos uutta paat pystyyn (y) jostain syystä en tajua vaan miten sulle yksityisviestillä tiedot saisino_O avuton. :ROFLMAO:
  3. H

    Elokuiset 2019

    Näitä ryhmiähän fb:stä löytyy kyllä mihin voi kuka vaan itse laittaa pyynnön ja saa näin liittyäkin :) mun käsittääkseni tämä ”kaksplussan ryhmä” oli tarkoitus alunperin pitää aika pienenä ja on jo siitä suunnitelmasta aika paljon kasvanut (n) harmihan se tosiaan on ettei kaikki pääse vain koska...
  4. H

    Elokuiset 2019

    Jos oikeen ymmärsin niin lappu on laitettu luukulle ja toi gmailin sähköpostikin jo otettu pois käytöstä (n) eli uutta sitten kehiin vissiin vaan (y)
  5. H

    Elokuiset 2019

    @Kassu93 hirveästi jaksamisia täältäkin :(❤️ Jos uutta ryhmää perustatte tulisin mielelläni siihenkin mukaan :rolleyes: siihen kun taitaisi liittyä juuri ne keiden kanssa melkein eniten on täällä tullut kuulumisia vaihdeltua. Ja tuohon ylipainohommaan, itse olin ennen raskautta juuri ja juuri...
  6. H

    Elokuiset 2019

    @Zazu- pieniä vihlaisuja, ”kiristystä”, jopa pientä kivistystä. Kaikki tulee ja menee. :)
  7. H

    Elokuiset 2019

    Muistaisin lukeneeni, että se ryhmä johon sähköpostilla piti pyyntö laittaa alkaisi olla täynnä (n) itse liityin sen lisäksi toiseenkin elokuisiin, kolmannessa oli niin hurja määrä jäseniä että siitä jättäydyin suosista pois. :eek: Täällä myös aikamoinen pömppis jo, ja viikkoja vasta 13+3...
  8. H

    Elokuiset 2019

    @Apustaja :cry:❤️
  9. H

    Elokuiset 2019

    @Apustaja päivystykseen vaan, vähemmästäkin on ymmärtääkseni siellä päässyt ultraan, toivottavasti pääsisit myös :unsure: Tsemppiä täältäkin, toivotaan vaan isompaa säikähdystä jos nyt näin voi sanoa. (n)
  10. H

    Elokuiset 2019

    @pandanen oon monesti jo tänään käynyt kurkkimassa, että joko sun ultrasta olisi kuulumisia kun muistanut, että samoissa mennään ja ultratkin peräkkäisinä päivinä :ROFLMAO: ja miten hassua, että hypättiin melkein saman verran eteenpäinkin, ihanaa :rolleyes: onnea sinnekin onnen perään ❤️ hsh 12+4
  11. H

    Elokuiset 2019

    @Tiialiina83 laita sähköpostilla elokuu2019@gmail.com nimen kanssa, ja kuvaus profiilikuvasta tai kuvankaappaus :) saat kaveripyynnön ja liittymispyynnön fb (y)
  12. H

    Elokuiset 2019

    @Marlauri sähköpostia laitettu (y)
  13. H

    Elokuiset 2019

    Voi tätä helpotuksen määrää ❤️ Sielä se meidän sankari loikki pari kertaa ja asettui lunkisti risti-istuntaan kädet naamalla :love::love: neljä päivää hypättiin eteenpäin ja LA siirtyi myös, oli kuulemma jo silmämääräisestikin sen verran isompi, eli 11+6 muuttui 12+3 ❤️ Niskaturvotuksesta ei...
  14. H

    Elokuiset 2019

    @vau819 40min, niin kauan! Ihanaa :love: ultrattiinko vatsan päältä vai alakautta?
  15. H

    Elokuiset 2019

    Täälä olisi vihdoin huomenna ultra, ja vaikka taas hetken ollutkin luottavainen mieli, alkaa mieleen hiipiä ”mitä jos, mitä jos”.. (n) kun nyt vaan tulisi tuo aamu nopsaa. Todennäköisesti vielä levoton yökin edessä. Kuinka kauan teillä on nuo nt-ultrakäynnit kestäneet? o_O hsh 11+5
  16. H

    Kuinka pian pillereiden lopettamisen jälkeen tulit raskaaksi?

    Viimeisen pillerin söin 23.9. ja plussasin 8.12., pillereitä söin 15 vuotta joista viimeisen minipillereitä. Muutama pv lopetuksen jälkeen tuli niukkaakin niukempi tyhjennysvuoto, jonka jälkeen kaksi 23 pv kiertoa ja kolmannesta plussa. Maca-jauhetta söin säännöllisen epäsäännöllisesti, tosin...
  17. H

    Elokuiset 2019

    @Apustaja itselläni nuo tän hetken ainoat pötsifarkut on Lidlistä, olivat sovituksen perusteella ainakin tosi positiivinen yllätys eikä hinnallakaan pilattu. Löytyi muutamaakin väriä, mutta ainoastaan yhdet oli sellaista pehmeämpää materiaalia, itse en jäykemmästä tykkää muutenkaan. :cautious...
  18. H

    Elokuiset 2019

    @pandanen eilen testasin taas jo ainoita olemassa olevia mammafarkkuja ja pakko ne on varmaan ottaa käyttöön ihan puhtaasti mukavuuden takia, olihan ne ihanat noihin normaaleihin kinnaaviin verrattuna :ROFLMAO: muutamat lisää laitoin jo tilaukseenkin :rolleyes: Me kerrottiin molempien äideille...
  19. H

    Elokuiset 2019

    @vau819 nykyään aika vähän tulee myös päiviteltyä fb, lähinnä juuri jos jotain tähdellistä on. :) Kaverilistakin lyhenee ja lyhenee kun säännöllisen epäsäännöllisesti poistelen sieltä ihmisiä joiden kanssa ei edes tuu pidettyä yhteyttä. Ja instagramin puolella taas ei ihan mahottomasti noita...
  20. H

    Elokuiset 2019

    @vau819 itse oon aatellut tehdä itsekkäänä jonkun sortin ilmoituksen kuvan kera, on sen verran nyt piilotellut että haluaa iloisena ilmoitellakin kun sen aika on :rolleyes: miehen mielipidettä en oo kyllä asiaan kysynyt, pitäisi varmaan vielä varmistaa että on sillekin ok. :ROFLMAO:

Yhteistyössä