Hakutulokset

  1. Minerva McGarmiwa

    Karvojen ajelun vastustaja voi olla musta ylpee

    Just tajusi, että olen joskus viime kesänä viimeks tainnut ajella säärikarvani :ashamed: Jotain hyötyä siitäkin et on jokseenkin vitivalkoinen ihan tasaisesti :laugh:
  2. Minerva McGarmiwa

    Ei sen tarvi olla iso isku, kunhan osuu väärään kohtaan niin kipu on aika kiitettävä.

    Tänään kun oli (ainakin täällä) keli kaikkea muuta kun mukava niin kävihän siinä sit niin et risteyksessä kolahti toinen auto mun takapuskuriin - vauhtia ei juurikaan ollut- mut koska just olin kurottunut eteenpäin nähdäkseni risteykseen paremmin niin ei selkänoja auttanut mitenkään ja nyt on...
  3. Minerva McGarmiwa

    Alkolukko nettiin?

    Vois olla ihan paikallaan jos sellasen sais jostain ladattua... :whistle:
  4. Minerva McGarmiwa

    Sit kun homma alkaa menemään reisille niin sithän se menee.

    Enää ei tiedä itkiskö vai naurais... Eka tuli tietoa et Matt Bellamy on hajottanut luitaan (Musen laulaja) ja keikka oli siinä liipasimella et peruuntuuko. Mies on jo 3 kk sit puhunu itselleen tuuraajan ja kun käydään n. 2krt/vuosi jossain niin vähän tuokin harmitti. No nyt on tieto et keikka...
  5. Minerva McGarmiwa

    Meen lyömään naapureiden autosta ikkunan sisään

    Totesi mies ja lähti ovesta ulos... No sen verran taustaa et naapurin isäntä soitti ja pyysi et käy tuon tekemässä kun rouvansa oli tullut kotiin ja jotenkin onnistui siinä että auto käy ja ovet on lukossa. Mies on itse töissä, joten ei nyt muu auta et saa auton sammumaan/ovet auki (...
  6. Minerva McGarmiwa

    Baila baila

    Känni päällä. Eiks näistä pitäny aina ilmotella?
  7. Minerva McGarmiwa

    Varoittava sana täälläkin pyörivästä ohjeesta olla maksamatta yksityisiä parkkisakkoja

    Vaikka tästä vielä mahdollisesti tapellaan niin ottaako tuon riskin vai maksaako suosiolla 40 €? Maksamaton parkkisakko kävi miehelle todella kalliiksi | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
  8. Minerva McGarmiwa

    Taas ollaan suurien kysymysten äärellä!

    Kuntoillako, avata valkkari vai eka kuntoilla ja sit avata valkkari? Miten näin suuria ratkasuja voi ihminen tehdä? :xmas:
  9. Minerva McGarmiwa

    On taas pykälää pätevämpi

    Mulla on nyt oikein todistus (ja pian vissiin korttikin) et voin tarpeen vaatiessa mennä liikennettä ohjaamaan :laugh: Mitä sitä ei direktiivien vuoksi tekis :xmas:
  10. Minerva McGarmiwa

    Ja taas sekotetaan pienen ihmisen päätä.

    Alkoi tuossa tuo meidän päätyöllistäjän edustaja puhumaan et jos he ostais meidän kaluston ja miehet. Sinänsä ihan järjettömän houkutteleva tarjous JOS hinta yms. ehdot olis kohdillaan, mut sit taas toisaalta tähän yrittäjäelämään on niin totuttu et mitenhän hittossa sitä osattais elää ns...
  11. Minerva McGarmiwa

    Kaasmarkkulaisia???

    Epätoivoinen yritys mut osaako joku sanoa paikan VPK-talon osotetta? Eivät sit penteleet ole laittanut sitä nettisivuilleen ja luurin kans ei nuo karttaohjelmat oikein aukee. Tekiskö palsta taas taikoja ;)
  12. Minerva McGarmiwa

    Huomenna pitäis potkasta luuta lentoon

    ja laskeutumispaikkana olis http://www.youtube.com/watch?v=4SAE3XQfTY0 On ollut kyllä todella omituinen viikko kun tirppa on ollut mökillä mummun kans ja me ollaan sit miehen kans lipsahdettu vanhoihin tapoihin (eli ollaan oltu tien päällä ihan kiitettävästi). Katotaan onko mökin kentät...
  13. Minerva McGarmiwa

    "Sä näytät noilla laseilla ihan Marjo Lehikoiselta"

    Näin totesi mies kesken ruokailun anoppilassa ja mua vieläkin hämää et pitäiskö olla imarreltu vai loukkaantunut. (illan turhis)
  14. Minerva McGarmiwa

    Voihan taikinakoukku ja sen hukkaaminen

    Olen sit onnistunut hukkaamaan tehomasiinan toisen taikinakoukun, ei ole sit niin missään. Mahtaako noita saada ostaa varaosina? Ja onko ne yleispäteviä eli joka koneeseen käy samanlainen koukku? Ja mistä hitosta mä semmosta lähden hakemaan, leivontaosastoilta vai pienkone vai kenties...
  15. Minerva McGarmiwa

    Missähän se paljon puhuttu ikäkriisi viipyy?

    Kun tasavuosikymmenistä vissiin pitäis saada joku hengenahdistus niin missä se mahtaa luurata kun ei vielä ole näkynyt? :xmas: Kuinka moni ihan oikeesti saa ikäkriisin päälle jostain numeroista vai onko ne jutut urbaanilegendaa?
  16. Minerva McGarmiwa

    Huomenna luultavasti Raisioon

    Olisiko hyviä vinkkejä mitä kivoja ajankulutuspaikkoja löytyy Myllyn läheltä? Mies jatkaa autolla Turkuun ja me jäädään tirpan kans ensi alkuun Myllyyn shoppailemaan mut jos tulee aika pitkäksi niin mahtaako kävelymatkan sisältä löytyä muutakin? Siis kun Ikea ja bauhauss
  17. Minerva McGarmiwa

    Kokemuksia hälytysjärjestelmistä ja lapsista?

    Olipas sekin otsikko... Siis onko jollain kotona hälytysjärjestelmää ja koulun alkutaipaleella olevaa lasta? Miten lapsi on muistanut hälyt ja onko tullut paljon turhia käyntejä vartoivalle liikkeelle? Oletteko antaneet lapselle oman kaukosäätimen vai opettanut numerokoodit? Kaikkea...
  18. Minerva McGarmiwa

    Yo-juhliin vieraalle mekko? tyyliniekat help!

    Tuli kutsu yo-juhliin ja haluisin laittaa mekon/hameen, mutta ongelma tuntuu syntyvän siitä et tarjolla on mekkoja jotka sopii sille juhlakalulle tai rannalle. Mistä hemmetistä teen juhlavan mekon, joka ei ole ns. kilpaileva sankarin kans? Kesällä oleviin häihin mulla on kiva riepu...
  19. Minerva McGarmiwa

    On tää hurjaa :)

    Vietiin vekara yökylään mummulaan ja mitä me tehdään miehen kans? No istutaan päivä kuorma-autossa välillä Pori-Turku-Pori :D
  20. Minerva McGarmiwa

    Sopivat silmämeikit herkille silmille?

    Mulla on kokoajan pahenemaan päin semmonen ikävä taipumus et silmiä alkaa keskenkaiken kirvelemään ja samalla ne vuotaa, tää hellittää vasta kun siivoo meikit pois. Eli, koska en viittis vallan alkaa paperipussi päässä kulkemaan niin nyt tarvis vissiin vaihtaa silmämeikit johonkin mahd...

Yhteistyössä