Hakutulokset

  1. Mandel

    Toukokuiset 2021

    Mulle sanottiin eilen neuvolassa että kramppailuja voi vielä tuntua kun kohdussa tapahtuu niin paljon kasvua, että ei tarvi ihmetellä jos sellaista tulee. Itsellä ei oo ollu mut jostain syystä mainitsi. Toivottavasti olosi helpottuisi!
  2. Mandel

    Toukokuiset 2021

    Kolme päivää kesti et labratulokset tuli maapostissa. Normaali tulos
  3. Mandel

    Toukokuiset 2021

    Ja onko oloja siitä kumpi olisi tulossa? Itsellä ei mitään. Ei ollut esikoisestakaan
  4. Mandel

    Toukokuiset 2021

    Miten nopeasti saitte tiedon riskiluvuista nt ultran jälkeen? Itse vielä odottelen...
  5. Mandel

    Toukokuiset 2021

    Suosittelen Perhe Artea jos tulet Helsinkiin. Ihana paikka! Voimia ja toivottavasti kaikki hyvin
  6. Mandel

    Toukokuiset 2021

    Joo täällä kans hankaluuksia ruuan kanssa. Tänään paahtoleipä on mennyt ja satsumoita. Ruuanlaitto muulle perheelle aika mahdotonta tai pienissä osissa vaan onnistuu. Välissä sit pakko lepuuttaa ja hengitellä avonaisen ikkunan luona.
  7. Mandel

    Toukokuiset 2021

    Hei kaikille! Olen lueskellut kirjoituksia läpi ja uskaltauduin vihdoin mukaan kun varhaisultrassa oli eilen kaikki kunnossa. Syke löytyi ja muutoinkin kaikki ok. Mieletön helpotus! Kyllä jännitti. Täällä siis la 14.5. ja toinen lapsi tulossa. Oireina ollut pääasiassa mieletön väsymys ja...
  8. Mandel

    Toukokuiset 2021

    La/nimimerkki/ikä/kuinka mones 1.5. / Vappuvauva / 38 / 1. 1.5 / Haavekuvia / 24 / 2. 2.5 / Vanamo85 / 35 /5. 4.5 / Viuleija / 33/ 2. 4.5/ Avaolivia/35/3 4.5/ ~Sannukka~/31/2. 6.5/ Mustikkako/34/1 7.5. / Coconutt / 34 /1 6.5./ Reetaleena / 40/ 6. 8.5/Mimpsu93/26/2. 8.5. / Pihaportti / 30 / 1...
  9. Mandel

    Syyskuiset 2019

    Mulla on toiminut kuivatut luumut ja reilumpi veden juonti. Myös päärynät! Ja lisäsin kasviksia muutoinkin ruokavalioon.
  10. Mandel

    Syyskuiset 2019

    Tsemppiä @Ninnu118 !
  11. Mandel

    Syyskuiset 2019

    Täällä kans nt ultra takana ja kaikki hyvin! Kunpa noita ultria olis useammin - on vaan niin kiva nähdä pikkuista! On ollut kiva nyt myös kertoa laajemmin raskaudesta eikä enää salailla asiaa
  12. Mandel

    Syyskuiset 2019

    Olen pahoillani @forester Paljon voimia!
  13. Mandel

    Syyskuiset 2019

    @Tupuli täällä kanssa voimakasta väsymystä. Monta viikkoa jo ollu. Kuulosti niin tutulta toi että ensin nuokkuu ja sitten yöunet helposti siihen päälle. Yksittäisiä päiviä ja iltoja jolloin en oo ollu väsynyt. Töissä on pitänyt lepäillä kans vaivihkaa. Saa nähä kauan tää kestää
  14. Mandel

    Syyskuiset 2019

    Ihana kuulla @Beibihaaveilija ! Mä ostin ekat äitiyshousut. Tuli tarpeeseen. Vatsa on ollut tosi turvonnut vaikkei muutenvielä niin iso. Onko muut vielä hankkineet äippävaatteita?
  15. Mandel

    Syyskuiset 2019

    Pahoittelut @topis ja paljon voimia!
  16. Mandel

    Syyskuiset 2019

    @Olivia_ ihan omakustanteisesti mentiin toiseen ultraan. Perhe artella käytiin ja siellä onneksi hinnat kohtuullisia. Oman mielenrauhan takia oli tärkeätä käydä. Kunnallisen ultra sitten olisi parin kolmen viikon kuluttua, en oo vielä varannut sitä. Neuvolassa ensikäynnillä oli puhetta...
  17. Mandel

    Syyskuiset 2019

    Täällä 9+0 ja uutisia ultrasta. Yksi vauhdikas, liikkuva tapaus löytyi ja voi hyvin. Aiemmin siis näkyi yksi vahva syke ja toinen siinä vieressä. Ja tuolloin 6+jotain ei edes mitattu tarkemmin kun jäi niin auki tilanne että montako on. Ilmeisesti oli silloin optinen harha tai sitten toisen kasvu...
  18. Mandel

    Syyskuiset 2019

    Onnistuin muuten lopettamaan sähköposti seuraamis viestit. Sähköpostin alareunassa on pienellä tekstillä kohta joka on alleviivattu ja siinä lukee jotakin siihen tyyliin että jos haluat lopettaa seuraamisen paina tästä ja sitä klikkaamaalla pääsee valitsemaan että ei enää seuraa ja saa...
  19. Mandel

    Syyskuiset 2019

    Olen pahoillani @Karvakorvat . Samaa itsekin mietin kun oli kkm, että hyvä kun tiedon sai mahdollisimman pian varhaisultrassa niin asian käsittelyn sai aloitettua ja pystyi vähitellen suuntaamaan ajatuksia eteenpäin ja uusiin yrityksiin. Mulla oli kasvu loppunut rv 6 mutta vielä rv 9 ei vuotoa...
  20. Mandel

    Syyskuiset 2019

    Ihana kuulla että ultrassa kaikki hyvin @gemmy oliko mitään puhetta mistä tuollainen veri ja vuoto johtuu?

Yhteistyössä