Hakutulokset

  1. Olivia_

    Syyskuiset 2019

    Pahoittelut etten oo viesteihin vastaillu fb-ryhmään liittyen, tulee käytyä täällä enää niin harvoin. :LOL: Jos mukaan haluatte vielä ni mulle tai sit just vaikka @Emeny lle viestiä!
  2. Olivia_

    Syyskuiset 2019

    @Beibihaaveilija Paljon onnea teille!! :love::love::love: Mulla tosiaan kävi samoin, marraskuun lopulla sain keskenmenon tosi varhain ja saman tien tärppäsi uudestaan ilman että ehti tulla menkkoja välissä. Ihanaa kun tulit kertoilemaan kuulumisia :love::love:
  3. Olivia_

    Syyskuiset 2019

    Täällä tosiaan 10+0 ja pahoinvointi on vaivannu iltapäivästä asti. :unsure: Ruoka ei maistu, koitan jotain pientä syödä. Pahoinvointirannekkeet ei oo vielä ainakaan auttanut, laitoin ne iltapäivällä. Hetken aikaa tää pahoinvointi oli tosi vähäistä ja nyt tuli ihan ryminällä takas.
  4. Olivia_

    Syyskuiset 2019

    Syyskuiset 2019 LA Käyttäjä / oma ja miehen ikä / monesko lapsi LA 31.8 forester / 40v / toinen LA 2.9. Josephina / toinen Mandel / minä 37, mies 44 / esikoinen kadja123 / minä 30, mies 33 / kolmas LA 3.9. Zuviih / minä 25, mies 29 / mulle toinen ja miehelle ensimmäinen Teka / minä 24, mies...
  5. Olivia_

    Syyskuiset 2019

    @lillium Mulla on Unbornheart. :) Tosi näppärä, liitetään puhelimeen ja voi tosiaan nauhottaa niitä ääniä. Me käytiin ultrassa just, tänään piti olla 9+2. Ensin ultrattiin mahan päältä ja saman tien näkyi yksi sykkeellinen aktiivisesti liikkuva vauva. <3 Laskettu muuttui aiemmaksi, nyt olisi...
  6. Olivia_

    Syyskuiset 2019

    @fiuh Tsemppejä! Nyt vaan koitat huilia ja ottaa iisisti. :) @Daisy85 Mä rasvasin viime raskauksissa ihan perusvoiteilla eikä tullut arpia muualle kuin takapuoleen. Takapuoli tosin levis samaa tahtia mahan kanssa. :ROFLMAO:
  7. Olivia_

    Syyskuiset 2019

    Mulla oli käytössä, vieläkin aina silloin tällöin laitan ne jos on kamalan paha olo. Mulla ainakin auttanut. :)
  8. Olivia_

    Syyskuiset 2019

    Onnea ultrakuulumisista! :love: Mulla oli molemmissa raskauksissa doppler, oli kyllä tosi iso pelastus aina kun panikoi että onko kaikki ok. http://soundcloud.com/unbornheart/fetal-heartbeat-18672 Tässä ääninäyte eiliseltä rv 9+0. :love::love::love: Huomenna ultraan.
  9. Olivia_

    Syyskuiset 2019

    Mulla oli edellistä viestiä kirjoittaessani mennyt ihan ohi monet viestit, kun tällä puhelimella tökkii niin pahasti. @topis olen niin pahoillani. :( Paljon voimia teille. <3
  10. Olivia_

    Syyskuiset 2019

    Ihania ultrakuulumisia täällä, onnea teille! :love: Mulla olisi toinen varhaisultra keskiviikkona, onneksi heti aamusta. Silloin viikkoja 9+2. Np-ultra ois 4.3. jolloin viikkoja 13+0. Mietin että mikä se takaraja olikaan noissa viikoissa että niskaturvotuksen voi vielä mitata... Verikokeisiin...
  11. Olivia_

    Syyskuiset 2019

    Näin olen muualta netistä lukenutkin. Tästä syystä varasin uuden ajan ultraan yksityiselle, sinne oltais menossa 18.2. ja viikkoja ois tuolloin 10+0. Siitä parin viikon päästä ois np-ultra, mut ei malta odottaa sinne asti.
  12. Olivia_

    Syyskuiset 2019

    @Mandel Mekin varattiin just 18.2. PerheArteen ultra, silloin olisi 10+0. Käytiin siellä viimekskin ja oli ihana paikka. :) Kuka teitä ultrasi?
  13. Olivia_

    Syyskuiset 2019

    @Mandel Onneksi kuitenkin vauvalla oli kaikki hyvin. :love: Tuota mä just murehdin, että jos seuraavassa ultrassa ei olekaan kuin enää yksi ja aiheuttaako toisen "poismeno/surkastuminen" sille hyvinvoivalle vauvalle jotain... Kävittekö omakustanteisesti toisessa ultrassa vai tarjottiinko se...
  14. Olivia_

    Syyskuiset 2019

    Laita mulle yv:llä sun nimi ja jotain tietoja profiilista, että osaan lisätä oikean henkilön :)
  15. Olivia_

    Syyskuiset 2019

    Pitkästä aikaa tälläkin puolen, enempi tullut seurattua tuota meijän salaista fb-ryhmää. :) Mulla olis tänään 7+0. Just laskeskelin, että vauvat ois saanu alkunsa jouluaattona. :love: Täällä etova olo tulee ja menee. Tänään ollut ihan ok olo tähän iltapäivään asti. Taas etoo ja velloo. Onneks...
  16. Olivia_

    Syyskuiset 2019

    Kiitos onnitteluista! :love::love: Uusille tervetuloa mukaan! Sitä oon melkein viikon ihmetelly ku pahoinvointi on ollu ihan kamalaa, vetäny ihan toimettomaks sängyn pohjalle. Lisäks alamahaa on jomotellut aika paljonkin eikä mikään ihme, jos kaksi vauvaa bailaa tuolla mahassa :LOL: Mies oli...
  17. Olivia_

    Syyskuiset 2019

    Tulen myöhemmin lukemaan paremmin, nyt äkkiä ultrakuulumiset tältä päivältä. Varhaisultrassa käyty ja bongattu vahva sydämen syke, jonka jumputus saatiin myös kuulla. :love: Kätilö aikansa ultraili ja sanoi, että vauva vastaa viikkoja 6+3. Ihmeteltiin miehen kanssa, että miks zoomaa yhteen...
  18. Olivia_

    Syyskuiset 2019

    @TIpsutii Onnea kaksosista! :love::love: @Waunu lle myös tsempit huomiseen, kohta nähään meidän pikkuiset! :love: Jos tuonne fb-ryhmään haluaa mukaan ni ei tartte murehtia että tutut näkis, se on täysin salainen ja näkyy ainoastaan jäsenille. :)
  19. Olivia_

    Syyskuiset 2019

    Tervetuloa uudet ja onnea ultrakuulumisista! :love: Meillä ois huomenna varhaisultra, käääk!
  20. Olivia_

    Syyskuiset 2019

    Syyskuiset 2019 LA Käyttäjä / oma ja miehen ikä / monesko lapsi LA 31.8 forester / 40v / toinen LA 2.9. Josephina / toinen Mandel / minä 37, mies 44 / esikoinen kadja123 / minä 30, mies 33 / kolmas LA 3.9. Zuviih / minä 25, mies 29 / mulle toinen ja miehelle ensimmäinen Teka / minä 24, mies...

Yhteistyössä