Hakutulokset

  1. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Kaikki huoli ja murhe oli turhaa! Tänään ultrassa näkyi täydellinen pieni ❤
  2. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Meillä on tällä viikolla nt-ultra. Kävin katsomassa labra-arvoja ja pieni huoli niistä nousi. Ovat paljon matalammat mitä esikoisen aikana oli, joka syntyi täysin terveenä 10-pisteen vauvana.. Verikokeet ovat otettu samoihin aikoihin.. Koko alkuraskaus on ollut täysin erilainen kuin...
  3. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Voi miten surullista. 💔 Paljon Tsemppiä ja muista huolehtia itsestä ja omasta surusta ❤
  4. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Liityn myös pahoinvoivien joukkoon. 🤢 Viime viikolla pyysin jo Neuvolasta pahoinvointilääkkeitä. Ne auttaa jonkin verran, mutta ei ne mikään ihme lääke ole. Esikoisesta ei ollut kyllä mitään tämmöistä. Silloin oksensin, mutta jatkuva etovaolo ja jokapäiväinen oksentelu alkaa kyllä rasittamaan.
  5. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Epävarmuus ja huoli ei ollut aivan tuulesta temmattuja. Tänään alkoi vuoto. 😔 Tosin esikoisen raskaudessa vuosin myös viikon verran, että on myös mahdollista että tämä on samaa limakalvojen vuotelua. Viimeksi vuoto alkoi viikolla 7+4, nyt viikolla 6+4. Katsotaan miten etenee. 😔❤
  6. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Jostain syystä mulla on tosi epävarma olo raskaudesta. Mulla on pahoinvointia, väsymystä ja raudanmakua suusta. Oireet alkoivat heti plussasta eli useampi viikko aikaisemmin kuin esikoisen raskausaikana. Ehkä varaan kuitenkin varhaisultraan ajan, esikoisen aikana en käynyt. Tänään 6+0.
  7. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Soitin tänään neuvolaan ja varasin ensi käynnille ajan. Heidän laskurin mukaan laskettu aika on 23.9, eli parilla päivällä siirtyi eteenpäin. Vähän toi ensi käynti tuntuu turhalta ruokaohjeineen jne. Edellisestä ensikäynnistä on kuitenkin aikaa alle 3v 😄
  8. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mä otin tiistaina 3. rokotteen. Otin sen, koska THL suosittelee että rokotteen voi ottaa raskauden kaikissa vaiheissa turvallisesti. Luin myös että raskaana olevat ovat nyt lisätty vakavan koronataudin riskiryhmään.
  9. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Ymmärrän hyvin nää fiilikset! Mulla tuli vuotoa esikoisen aikana alkuraskaudesta. Kävin päivystyksessäkin ja sain sieltä niin kauheaa kohtelua että en enää mene. Silloin oli kyllä tosi yksin. Kaikki kääntyi kuitenkin hyvin ja raskaus jatkui normaalisti.
  10. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mulla on ollut samanlaista ja oli myös kun odotin esikoista. Vähän sellaisia menkkatuntemuksia. Esikoisen aikana odotin neljä päivää ennen kun tein testin koska tuntui siltä että menkat alkavat. Ikävää että marraskuussa raskaus on mennyt kesken. Toivottavasti nyt menisi loppuun asti. ❤❤❤
  11. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Voiko ryhmään tulla myöhemmin? Mä oon niin alussa vielä, että en ehkä aivan heti tule.. Ryhmä kyllä kiinnostaa mutta vielä pitäisi sulatella hetki.
  12. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Tsemppiä! ❤
  13. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Just näin, normaaleja elämäntapahtumia nää on. Kyllä työnantajat sen tietävät. Mutta en oo vielä sisäistänyt tätä itse 😅
  14. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mulle voi lisätä listaan vielä iän, joka on 32v ja synnäri on VKS 😊 Mulla on viime raskauteen verrattuna enemmän pahoinvointia jo nyt, viimeksi alkoi vasta rv7. Lisäksi lievää ahdistuneisuutta on havaittavissa. Vaihdoin työpaikkaa kesällä ja murehdit vähän sitä minkälainen vastaanotto...
  15. T

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Moi! Liityn varovaisesti mukaan. 😊 Tänään 4+1, laskettu aika kuukautisten mukaisesti 21.9 Ennestään meillä on lokakuussa 2019 syntynyt poika. ❤ Viimeksi raskaus meni tosi hyvin. Alkuraskaudessa vuosin verta, mutta se meni onneksi ohitse ja kaikki oli kunnossa loppuun asti. Viimeksi tein...
  16. T

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Voi, onnea teille! <3
  17. T

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @StellaMom, toivottavasti sieltä tulisi plussa! Mulla oli ihan sama tunne ennen plussaa, oli koko ajan sellainen tunne että kuukautiset alkaa, koska kivut olivat samat kun silloin kun kuukautiset alkavat. Ne eivät koskaan onneksi tulleetkaan. Toivon kaikille hartaasti plussaa syksylle ja...
  18. T

    Lokakuiset 2019

    Olin aivan väärässä, meille tulee pieni poika!! Olen niin onnellinen, terveeltä vaikuttava, täydellinen pieni muru ❤️
  19. T

    Lokakuiset 2019

    Näin viime yönä niin todellisen tuntuisen unen että rakenneultrassa meille lupailtiin tyttöä :love: Kahden viikon päästä nähdään oliko tämä enneuni vai tulisiko meille sittenkin pieni, ihana poika :love:
  20. T

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @peanut_butter ihania uutisia, onnea :love: Nyt vain rennosti eteenpäin, vaikka tiedän, että kyllä se on helpommin sanottu kuin tehty. Huolta riittää koko raskauden ajan ja sen jälkeen se vasta alkaakin ilmeisesti :LOL:

Yhteistyössä