Hakutulokset

  1. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tämä hoito päättyi negaan, kuten tuhruttelusta saattoi arvata. Vedetään hetki henkeä ja katsotaan sitten viimeinen hoito julkisella:whistle:
  2. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Plussatuulia @Nipsu_78 :love: nyt uskotaan, toivotaan ja luotetaan, että tämä olisi se teidän blasto:) Täällä hieman kysymysmerkkinä olen ollut viime päivät(n) Lievää veristä vuotoa nyt 3 päivää, vaihdellen kirkkaista veriviiruista, vaaleanpun.- haalean ruskeaano_O lähinnä pyyhkiessä. Minulla...
  3. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @jonxu huhuilit piinailijoiden perään, taidan poikkeuksellisesti olla ainokainen, vai onko meitä muita?:) Pp6 siis menossa ja arki rullaa normaalisti, pientä väsymystä on, mutta uskoisin että teroluteista johtuvaa:) alkio oli siirrettäessä vain 2päiväinen, joten en ole vielä edes testannut...
  4. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nimi #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa #1.IVF Carinem #10/16 #1. #endo #2.IVF daim1 #7/16 #1. #selittämätön/matala AMH #4.ICSI Elisa_maria #-15 #1 #selittämätön #2.IVF Ellinoora38 #38, #12/18, #1. #siittiöiden vähyys...
  5. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Siirtoon päästiin kuin päästiinkin, toinen ms oli hedelmöittynyt ja 3,0 luokan nelisoluinen alkio haettu tänään kyytiin, toivotaan parasta:love: Testipäivä 6.9.(y)
  6. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ja pahoittelut @justhope negasta, voimia!
  7. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos @jonxu kysymästä, punktio oli super helppo, ei lainkaan kipuja ja olo ollut koko ajan lähes normaali. Ikävää puolestaan se, että tulos oli pohjat verraten aikaisempiin, ensimmäistä kertaa ms saatiin vain 2, tyhjiä oli 6:( en tiedä eikö menopur vain sopinut minulle vai oli kierto muuten...
  8. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea @kirsillevauva haamulaisesta, nyt vaan kaikki luotto, että pysyvä plussa sieltä tulee ja nyytti 9kk päästä kotiin:love: Mulla huomenna punktio, ihan tasajalkaa ei pääse hyppimään, kun munasolusaalis jää niin pieneksi, mutta yksi hyvähän riittää:)
  9. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea @kirsillevauva hyvin menneestä siirrosta ja hyvälaatuisesta alkiosta, itsellänikin oli viime siirrossa BB blasto, jota lääkäri sanoi hyväksi alkioksi.. tsemppiä ja plussatuulia:love: Tervetuloa mukaan kaikki uudet! Itsellä oli tänään folliultra.. sama määrä (6 ms) siellä möllötti kuin...
  10. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos @MyMa , sitä toivotaan, että saldo olisi edes hitusen parempi(y) jostain syystä toinen munasarja ei kasvata kuin yhden follin ja toisella puolella sitten se 5-6, vaikka amh arvo onkin hyvä:unsure: Missäs vaiheessa muut menee? Onko punktioon/siirtoon menijöitä?:)
  11. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heippa kaikille näin kesätauon jälkeen:) Hyppäsin jälleen palstailuun mukaan, eilen pyörähti 3.ivf käyntiin pistoksilla. Kesätauko teki äärettömän hyvää, mieli hyvä ja fiilis realistisen toiveikas. Josko monen keskenmenon jälkeen tämä kierros olisi meidän kierros:love: ensi viikon to folliuä...
  12. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea @millionnea hienosta ultrakuulumisista:love: mulla oli 5päiväinen blasto joten alkio olisi jo 15 päivän ikäinen:)
  13. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä myös pp10 ja testi nega. Varmistan toki vielä virallisena päivänä, mutta kyllä tämä kierros oli tässä. Syksyllä uuteen yritykseen. En osaa olla pohjamudissa, tämä kuitenkin ehdottomasi parempi että suoraan nega kuin jälleen km/kkm, jos kierto oli kerran epäonnistuakseen. Ja ihana kesä...
  14. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Unohdin vallan edellisessä viestissä kysyä @justhope punktiokuulumisia? Kaikki hyvin?:)
  15. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hurjasti onnea @shelterme :love: Täällä palelu ja väsymys taisi olla vain huonosti nukutun yön jälkimaininkeja, tänään olo ollut täysin normaali. Huomenna ajattelin testata, mutta jotenkin on nyt vahva fiilis, että tämä siirto ei tuottanut tulosta:unsure: Onko muuten jollain tietoa, miksi...
  16. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @millionnea ymmärrän nuo kuvailemasi raastavan pitkät päivät ennen ultraa. Uskon kuitenkin, että siellä on vatsa-asukilla kaikki hyvin:love: Itsellä edellinen plussa oli tm ja jotenkin tunsin heti alussa, että kaikki ei todellakaan ole hyvin. Hcg oli hyvä, mutta oireita ei lainkaan, en missään...
  17. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tsemppiä huomiseen punktioon @justhope , toivottavasti lääkitään hyvin ja kipu olisi siedettävää. Tule kertomaan miten meni(y) Mulla muuten myös edellisessä punktiossa tuplatrikkaus gonapeptyl + mikähän se toinen oli(n) pyrittiin siis varmistamaan, että ehtii varmasti solut kypsäksi punktioon...
  18. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Toiveitakovain80 Mulla oli 5 päivän ikäinen alkio ja sulla oli 3 päiväinen eiks vaan? Eli tuntemukset molemmilla, kun alkiot olivat 6 päiväisiä!!:D
  19. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Oih miten hienoa @shelterme, nyt uskotaan ja luotetaan, että viiva siitä vahvistuu:love: Hyvissä ajoin plussasit, pp7 vai 8? Mulla oli myös @Toiveitakovain80 tota kuvailemaasi lonkkakipua ja vas.puolen nivusalueen kipua koko päivän sillon pp1.. Päätetäänkö yhdessä, että oli...
  20. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mites muilla piinailijoilla?:)

Yhteistyössä