Hakutulokset

  1. B

    .

    Plussatuulia kaivattaisiin nyt kovasti kaikille. Pahoittelut keillä uusi kierto alkoi. Omaa napaa sen verran, että eilen lirahti ruokalusikallinen verta joka ei enää tänään jatkunut. Päivällä mentävä testikauppaan. En oikein osaa oireista sanoa mitään. Vähän tissikipua ja finni :unsure:. Vuoto...
  2. B

    .

    @W.we musta kanssa tuntuu että kaikki testit antaa jotain haamua/viivanpaikkaa. Nyt testannut joka aamu eri testillä ja kaikkiin tulee jotain. Ei kuitenkaan jää vielä kameran kuvaan viivaa kunnes kuivuu. Näitä haamuja toki saanut jo joulukuusta
  3. B

    .

    @minttu-82 kyllä se saa harmitta :unsure: https://aijaa.com/eBnTlz Mun aamu haamu oli kuivunut pois, mutta ainakaan se ei ollut viivanpaikka
  4. B

    .

    @W.we en ottanut mutta pysyi samanlaisena kuivuessaan. Koitan muistaa kun pääsen töistä ❤
  5. B

    .

    Napailen. Sain tänään raskauskeijun herkemmällä onestepillä haamulaisen ja puikkoiluja kohdun kohdassa ja tissitkin löytyi tänään
  6. B

    .

    @Rnna oo sulla on hyvät hermot jos et ole vielä testannut. Mä testaisin varmaan herkällä vaikka varmaan tavallinenkin jo näyttäisi
  7. B

    .

    Diudidiuudiuuu :love: la eka testipäivä :whistle: Aurinko paistaa :p Onnea plussanneille ainakin. Tänään ehdin illalla vähän lukea ketjua enemmän. Tsemppejä kaikille :love:
  8. B

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Nep3 alemmassa näkyy
  9. B

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voisi olla haamulainen mulla viivanpaikat kapeempia ja harmaita, mutta tosiaan pahamaineinen testi :unsure: toivotaan viivan vahvistumista :love:
  10. B

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Minni-83 viiva näkyy mutta ei väriä. Onko viiva yhtä paksu kuin testisviiva?
  11. B

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla alkoi taas ovisvuoto Kuinka moni käy haaveissaan jo katsomassa laskettua aikaa ennenkuin on edes testissä plussaa? Mulla tämä ehkä sattuisi isänpäivälle ❤
  12. B

    .

    Jei. On näköjään tämä ovis vuoto tullut jäädäkseen kenelläkään tietoa vaikeuttaako raskautumista? Eli pari väivää oviksen jälkeen alkaa vuoto ja viimeksikin kesti suht runsaana ja lorahdellen 2 päivää
  13. B

    .

    @Beibihaaveilija lasket hedlmöittymisen mukaan. Varmaan helpoin niin. Mä vähän pelkään tätä mun ovista nyt. Mulla edelliset ehkä ovulaatiot oli kipuineen kaikkineen ja 2 päivää sen jälkeen alkoi kova parin päivän vuoto. Nyt limat jatkuu runsaana joka tarkottaa, että ravaan paniikissa vessassa...
  14. B

    .

    @Haavejuttu mä olen tarkkaillut ja aika samoissa menee mulla kuin olet lukenutkin. Ennen kuukautisia pehmenee ja turpoaa ja aukeaakin vähän. Nyt 2kk tarkkaillut. Menee siinä samassa limatarkkailun kanssa :)
  15. B

    .

    @hitvetti saanko udella mikä oli suvun syy negatiivisuuteen? Meillä kylän ymmärrys loppui tokan kohdalla. Kolmannesta alkoi kysely eikö oo telkkaria, koska suviseurat, onko pakko täyttää maailma yksin.. Tavallinen perhe ollaan ja itse lapset hoidettu. Miten muut kokeekin asiakseen kommentoida...
  16. B

    .

    @Beibihaaveilija minkä merkkinen alempi testi? Siinä väriäkin
  17. B

    .

    Napailen! Mulla on ovis :eek:. Fiilikset löytyy, flo sanoi niin ja tikutinkin :) tallettelutkin osunut maagiselle -2 :love:. Kp13/xx dpo 0 ❤❤ Olin jo luovuttanut kun alku vuoto täynnä outoja vjoteluita ja kaikista testeistä tulleita haamuviivoja. Nyt peukkuja ettei ala taas vuoto
  18. B

    .

    @Beibihaaveilija ihan kun jälkimmäisessä väriäkin. Mulla tulee viivanpaikkoja nykyää joka testiin paitsi digi sanoo ei raskaana. Tosin kiertokin joko kp54 taikka 13. Ovistikkuihin tulee välillä viivaa tai sitten ei
  19. B

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    https://aijaa.com/ZFQ2sU Tälläistä tälle aamulle. Tässä näkyy 2 testiä jotka ei merkkaa ehkä mitään. R-testissä toinen viivakin punertava mutta kuivui viivanpaikan näköiseksi. O-testi taas näyttänyt tuolta jo pari viikkoa
  20. B

    .

    @Karvakorvat onko ultrattu onko kohtu tyhjä? Mulla kävi muutama vuosi sitten noin ja parin viikon vuodon jälkeen jouduin kaavintaan. Ei nostanut edes kuumetta vaikka tulehdus oli kuulemma kova

Yhteistyössä